Értékesítési tervezés, virtuális gép, felhasználói felület és e-kereskedelem
VIAMODA University
Kulcs információ
Campus helye
Warsaw, Lengyelország
Nyelvek
Fényesít
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2023
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A változó világ, a helyi és globális trendek ütközése, a gyors és a lassú divat, a túlzott fogyasztás növekvő tudatával ütköző kollekciók forgalmazása arra kényszeríti a márkákat, hogy innovatív értékesítési megoldásokat vezessenek be. A termék személyre szabása, mobil technológiák, a megrendelések ugyanazon napon történő kézbesítése, a 3D ruházati szimulációs technológia használata, az ügyfelek szkennelése (szkennerek), virtuális felszerelési helyiségek, VR (virtuális valóság) és AR (kiterjesztett valóság) technikák olyan tevékenységi területek, amelyek megváltoztatják a képleteket és a divattermékek értékesítési csatornái. A ruhaipar új kompetenciákat keres, elsősorban a fejlett értékesítési folyamatok tervezésére és a vevői tapasztalatok megteremtésére a különböző terjesztési csatornákon.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor of Science in Information Systems - E-Commerce Koncentráció
- Greenville, Amerikai Egyesült Államok
A marketing fokozata
- Valencia, Spanyolország
Európai Bachelor E-kereskedelem
- France Online, Franciaország