Építészmérnöki alapképzés
King's College - Pennsylvania, USA
Kulcs információ
Campus helye
Wilkes-Barre, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 43 248 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nappali tagozatos oktatás 2019-2020
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Mit csinálnak az építőmérnökök?
Az építőmérnökök megtervezik, megtervezik, építik és karbantartják az épített környezetet. Érdekli egy olyan karrier, amely tartós hatással van másokra? Az építőmérnökök segítenek megvédeni az embereket a katasztrófa utáni takarítási erőfeszítésekben. Épületrendszereket, közösségi parkokat és arborétumokat tervezünk. Az építőmérnökök inspiráló infrastruktúra megépítését tervezték és vezették, beleértve az Aranykapu-hídot, a Hoover-gátot és az Eiffel-tornyot. Az építőmérnökök szerkezeteket terveznek, elemzik az épületrendszerek energiahatékonyságát, tanulmányozzák a forgalmi mintákat és még sok minden mást. Függetlenül attól, hogy az építkezés melyik aspektusával foglalkozik; mind az építőmérnököknek kötelesek hatékonyan teljesíteni a csapatot, etikusan viselkedni és hatékonyan kommunikálni. Az építőmérnökök kreatív problémamegoldók!
Mi a jó az építésziparban?
Mivel az építőmérnökök oly sokféle típusú projektben vesznek részt, lehetőségeink nyílik arra, hogy időt töltsünk a projektek helyén vagy irodai környezetben, és képesek vagyunk testreszabni a karrier útját, amely összhangban áll a személyes érdekekkel. Lehetőségeink vannak karrier-növekedésre szakmai engedélyeztetés, végzettség folytatása, speciális műszaki képzés és tanúsítási programok, valamint menedzsment révén. Részben az infrastruktúra elöregedése miatt az építőmérnökök iránti igény nagy, és a foglalkoztatási lehetőségek várhatóan 11% -kal növekednek 2016 és 2026 között (Bureau of Labor Statistics, 2019). A versenyképes fizetés és a változatos munkalehetőségek miatt az építészmérnökök nagyon keresettek és magas a munkaelégedettségük. fotó: King's College - Pennsylvania, USA
Mi különbözteti a király építőmérnöki programját?
- Hiteles mérnöki tapasztalatok. Diákjaink terveznek a program során. Az igazi mérnökök által alkalmazott eszközöket, mint például a szerkezeti elemzést és az épületinformációs modellező szoftvereket, az AISC Acélszerkezeti Kézikönyvet és az RS Means adatokat, földmérőberendezéseket és mérnöki mérőeszközöket, bonyolult, nyitott problémák megoldására használják.
- Szolgáltatás-tanulási projektek. Az építőmérnökök mélyen részt vesznek az épített környezet megtervezésében és felügyeletében. Diákjainknak olyan szolgáltatás-tanulási projekteket kapnak, amelyek magukban foglalják a helyi közösség ügyfeleivel való együttműködést, miközben lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy csapatban kezdjenek dolgozni, hogy kreatív problémamegoldó készségeket alkalmazzanak.
- Ipari kapcsolatok és hálózati lehetőségek. Programunk felépítése lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy kilátásokat szerezzenek az építőmérnöki karriertől. Ösztönözni kell az építkezési látogatásokat, a mérnöki irodai túrákat és a helyi professzionális mérnöki találkozókon való részvételi lehetőségeket, és ez az osztálytermi tapasztalatok része.
- A szakmai és technikai készségek integrálása. Az emberek számára működő infrastruktúra megtervezéséhez az építőmérnököknek az ügyfél igényeinek megértésével kell kezdenie. Csapatban kell dolgozniuk az ezen igények kielégítéséhez szükséges kutatás, tervezés és elemzés elvégzéséhez. A kommunikáció és az érdekelt felek visszajelzéseinek beépítése a sikeres projekt fontos eleme. Ezért hallgatóink nem csak a műszaki készségeket tanulják meg, hanem ezeket a készségeket szakmai környezetben is gyakorolják.
Karrierlehetőségek
Az építőmérnökök létfontosságúak a kritikus infrastruktúra-projektek fejlesztése és karbantartása szempontjából. A polgári és egyéb kapcsolódó mérnökök feladatokat látnak el a szerkezetek és létesítmények nehéz építésének és karbantartásának tervezésében, tervezésében és felügyeletében, a szállítási, információs, víz- és egyéb erőforrások mellett.
Az építőmérnökök számos, az infrastruktúrával kapcsolatos vállalkozásban vesznek részt, ideértve az autópályák és vasutak, repülőterek, hidak és alagutak, gátak, kikötők és csatornák tervezését és fejlesztését, csak néhányat említve. Az építőmérnökök hivatásos műszaki tanácsadókként szolgálnak a kormányzat, az oktatás és a jog területén is. Az Egyesült Államok Munkaügyi Statisztikai Irodája szerint az építőmérnökök iránti kereslet évente több mint 8 százalékkal növekszik.
Programi oktatási célok
Néhány éven belül a King's College Építőmérnöki Program öregdiákjai várhatóan:
- Végezzen el egy mérnöki projektet a kódok és szabványok követésével, műszaki ismeretek felhasználásával, az építkezés tervezési alapelveinek alkalmazásával és a problémamegoldó készségek bemutatásával.
- Szakmailag növekedjen és élethosszig tartó tanulást folytasson olyan tevékenységekkel, mint például diplomás végzés vagy más képzés folytatása, licencek vagy szakképesítések megszerzése, naprakész maradjon a kortárs kérdésekkel, és útmutatást kapjon a mentoroktól.
- Hatékonyan működjön professzionális környezetben, miközben követi az irodai előírásokat, koordinálva más szakterületek szakembereivel, többfeladatosítva és vezetői szerepet vállalva.
- A polgári mérnökök és a mérnöki szakma tagjaiként viselkedjenek, etikusan dolgozva és etikusan, a társadalom és a környezet szempontjából.
Tanulói eredmények
A King's College Építőmérnöki Programot végző hallgatóknak a következőket kell tudniuk mutatni:
- képesség a komplex mérnöki problémák azonosítására, megfogalmazására és megoldására a mérnöki, tudományos és matematikai elvek alkalmazásával;
- képesség a mérnöki tervezés alkalmazására olyan megoldások előállítására, amelyek megfelelnek a meghatározott igényeknek, figyelembe véve a közegészségügyet, a biztonságot és a jólétet, valamint a globális, kulturális, társadalmi, környezeti és gazdasági tényezőket;
- a közönséggel való hatékony kommunikáció képessége;
- képes mérni az etikai és szakmai felelősségeket a mérnöki helyzetekben, és megalapozott döntéseket hozni, amelyeknek figyelembe kell venniük a mérnöki megoldások globális, gazdasági, környezeti és társadalmi kontextusban kifejtett hatását;
- egy olyan csapat hatékony működése, amelynek tagjai együtt vezetnek, együttműködési és inkluzív környezetet teremtenek, célokat, feladatokat terveznek és a célokat teljesítik;
- képesség arra, hogy megfelelő kísérletezést dolgozzon ki és végezzen, elemezze és értelmezze az adatokat, és a következtetések levonásához használja a mérnöki megítélést;
- képesség, hogy szükség szerint új ismereteket szerezzen és alkalmazzon, megfelelő tanulási stratégiák segítségével.
A Munkaügyi Statisztikai Hivatal szerint az építőmérnökök foglalkoztatása várhatóan nyolc százalékkal növekszik országszerte 2014-től 2024-ig. Az építőmérnökeket foglalkoztató főbb iparágak között szerepel a bányászat, a kőfejtés, valamint az olaj- és gázkitermelés; segédprogramok; építés, ideértve az épületeket, a szállítást és az infrastrukturális projekteket; gyártás; szállítás, beleértve a vasút és a csővezetéket; és raktározás. A King's Civil Engineering program a legmodernebb hidrológiai és hidraulikus berendezéseket, valamint szerkezeti tervezési és szimulációs eszközöket tartalmazza.
Tanulási célok az építőmérnöki programhoz
Az építőmérnöki program tantervét a "Műszaki alapok - polgári" vizsga köré építették, amelyet a Műszaki és Földmérési Vizsgálók Országos Tanácsa (NCEES) irányított. Ez a vizsga értékelési eszközként szolgál majd az Építőmérnöki szak számára. Az építőmérnöki program tantervének modellje a következő kompetenciákat és témákat tartalmazza:
- Matematika
- Valószínűség és statisztika
- Számítási eszközök
- Etika és szakmai gyakorlat
- Mérnöki gazdaságtan
- Statika
- Dinamika
- Anyagok mechanikája
- Anyagtulajdonságok
- Áramlástan
- Hidraulika és hidrológiai rendszerek
- Szerkezeti elemzés
- Szerkezeti tervezés
- Geotechnikai mérnöki
- Közlekedésépítés
- Környezetvédelmi Mérnöki
Tanterv-tervező
Az alábbiakban felsoroljuk az építőmérnöki program négyéves javasolt tanulmányi tervét:
1. év - ősz (15 ok)
- CHEM 113. Általános kémia I. (3 o.)
- CHEM 113L Általános Kémia I Lab (1 kr)
- PHYS 113 Fizika tudósok és mérnökök számára I. (3 kr)
- PHYS 113L Fizika a tudósok számára és az Eng I Lab (1 kr)
- 129. MÁTUM I. kalkulus (4 kr)
- ENGR 150 mérnöki szeminárium (2 rész)
- HCE 101 Szent Kereszt tapasztalat (1 ok)
1. év - tavasz (18 * kr)
- CHEM 114 Általános kémia II (3 kp)
- CHEM 114L Általános kémia II laboratórium (1 kr)
- PHYS 114 Fizika II. Tudósok és mérnökök számára (3 kr)
- PHYS 114L Fizika tudósoknak és Eng II Lab (1 kr)
- MÁT 130 - II. Kalkulus (4 kp)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
2. év - ősz (16,5 kr)
- CE 200 bevezetés az építkezésbe (3 ov)
- CE 200L bevezetés az Építőmérnöki laboratóriumba (.5 cr)
- 231. MÁTUM III. Kalkulus (4 kr)
- MÁT. 238 Differenciálegyenletek (3 kr)
- CS 111 programozás a tudomány és a műszaki ismeretek számára (2 kr)
- CS 111L programozás a tudomány és a műszaki laboratórium számára (1 kr)
- PHYS 241 Statika (3 ok)
2. év - tavasz (19,5 * kr)
- ENGR 250 rendszertervezés és elemzés (3 ov)
- ENGR 250L rendszertervező és elemző laboratórium (1 kr)
- ENGR 350 mérnöki anyagok (3 op)
- ENGR 350L Engineering Materials Lab (.5 kp)
- PHYS 242 Szilárd anyagok mechanikája (3 op)
- Matematikai módszerek a fizikai tudományokhoz (3 kr)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
3. év - ősz (19,5 * kr)
- ENGR 320 folyadékmechanika (3 kr)
- ENGR 320L Fluid Mechanics Lab (.5 op)
- ENGR 330 Projektmenedzsment (3 op)
- CE 300 dinamika és modellezés (3 op)
- ENST 201 Környezettudomány I (3 op)
- ENST 201L Környezettudományi I laboratórium (1 kr)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
3. év - tavasz (17 okt)
- CE 320 Építőmérnöki anyagok (3 ov)
- CE 320L Civil Eng Anyaglaboratórium (1 kr)
- CE 340 hidraulika és hidrológia (3 op)
- CE 340L Hidraulika és hidrológiai laboratórium (1 kr)
- ENGR 360 valószínűségi és mérnöki statisztikák (3 op)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
4. év - ősz (19 * kr)
- CE 400 szerkezeti tervezés és elemzés I (3 op)
- CE 400L szerkezeti tervezés és elemzés I laboratórium (1 kr)
- CE 360 geotechnikai mérnöki munka (3 ov)
- CE 420 Közlekedéstechnika (3 ok)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
- CORE (3cr)
4. év - tavasz (18 * kr)
- CE 410 szerkezeti tervezés és elemzés II (3 ov)
- CE 410L szerkezeti tervezés és elemzés II labor (1 kr)
- CE 430 Környezetvédelmi technika (3 okt)
- CE 440 Senior Design (3 op)
- CE 440L Senior Design Lab (1 ok)
- CE 480 Senior CE szeminárium (1 ok)
- CORE (3 k)
- CORE (3 k)
Az érettségihez szükséges összes kredit = 142,5
* A hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt egy nyári tanfolyamon, hogy enyhítsék a hitelterheket ebben a félévben
Belépők
Képtár
A program eredménye
- Mérnöki gazdaságtan
- Anyagmechanika
- Áramlástan
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Építőmérnöki alapképzés
- Chicago, Amerikai Egyesült Államok
Építőmérnök BSc
- Lisbon, Portugália
Építészmérnöki alapképzés
- Paphos, Ciprus