Bachelor of Science in Communication és Médiaismeretek - Koncentráció az integrált stratégiai kommunikációban
Zayed University
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Mohammed Bin Zayed City, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Áttekintés
A tanterv, amelyet a diákok követnek, akik a
Minden koncentráció bevezető kurzusokat tart a médiatörténet, a média és a kulturális kritika, a médiatézis, a médiatika, az alkalmazott digitális kommunikáció, az állami beszéd és a meggyőzés, valamint a kommunikációs és médiakutatás és elemzés, a médiatörvény és a szakmai gyakorlat területén. Ahelyett, hogy a kommunikáció egy formájára vagy közegére koncentrálna, a diákok számos médiát és technológiát tanulnak, beleértve a hangot, a videót, a szöveget, a multimédiát és a nyomtatást. Ez a megközelítés az oktatás és a gyakorlati alkalmazások megkülönböztető integrációját biztosítja.
Az akadémiai program követi a Nemzetközi Reklám Szövetség, az Újságírói és Tömegkommunikációs Oktatási Akkreditáló Tanács és az Amerikai Közszolgálati Társaság által akkreditált programok modelljét. Ez biztosítja a széleskörű bölcsészettudományi képzést és mélységet a szakmai elvek, készségek és kompetenciák megértésében és alkalmazásában. Ez a modell a Zayed University Kommunikációs és Médiatudományi Programját egyedivé teszi az Egyesült Arab Emírségeknek és a Közel-Keletnek.
Az első három félév során a hallgatók teljes képzésben részesülnek, beleértve a COM200 kommunikációt, a médiát és a társadalmat is. Miután a hallgatók beiratkoztak a programba, a kommunikációs és médiatudományi kurzusokra koncentrálnak, és három terület egyikére koncentrálnak:
- Médiatermelés és történetmesélés
- Integrált stratégiai kommunikáció
- Turizmus és kulturális kommunikáció
Koncentrációk az integrált stratégiai kommunikációban
(Ezt a koncentrációt a Nemzetközi Reklám Szövetség akkreditálja)
Az Integrált Stratégiai Kommunikáció a közönségkapcsolatok, a reklámozás, a promóció és a marketing jól bevált területeinek integrációját írja le. Az integrált stratégiai kommunikáció magában foglalja a kommunikációs programok, kampányok és üzenetek tervezését és végrehajtását annak érdekében, hogy koordinált és következetes kommunikációs stratégiákat és taktikákat hozzanak létre az állami és magánvállalatok számára, amelyek az ügyfelek összetett igényeit a 21. században kezelik. Az Integrált Stratégiai Kommunikációban végzős diplomások alkalmasak a reklám, a PR, a közösségi kapcsolatok, az ügyfélszolgálat, az eseménytervezés és promóciók, az ügyfélszolgálat és a médiatervezés, valamint a kormányzati és vállalati kommunikáció terén szerzett szakmai pályafutásokra. Az érettségi után a hallgatók a Marketingkommunikációban a Nemzetközi Reklám Szövetség (IAA) diplomáját kapják, ha megfelelnek bizonyos képzési követelményeknek.
Tanulási eredmények a programban
A sikeres befejezése után a diákok képesek lesznek:
- Megérteni és alkalmazni a szólásszabadság és a sajtószabadság elveit és jogát arra az országra vonatkozóan, amelyben az intézmény hívja az ACEJMC-t, valamint megérteni a világban a szólásszabadság rendszerét.
- Mutassa be a szakemberek és intézmények történelmét és szerepét a kommunikáció kialakításában.
- Mutassa be a változatosság formáit a globális kultúrákban és a hazai társadalomban a tömegkommunikációval kapcsolatban.
- Mutassa be a népek és kultúrák sokféleségének megértését, valamint a tömegkommunikáció jelentőségét és hatását a globális társadalomban.
- Fogalmak megértése és elméletek alkalmazása a képek és információk felhasználásában és bemutatásában.
- Mutassa be a szakmai etikai elvek megértését és etikusan dolgozzon az igazság, a pontosság, a tisztesség és a sokféleség érdekében.
- Gondolj kritikusan, kreatívan és függetlenül.
- Végezze el a kutatásokat és értékelje az információkat a kommunikációs szakmáknak megfelelő módszerekkel, amelyekben dolgozik.
- Írjon helyesen és világosan az űrlapokat és stílusokat, amelyek megfelelnek a kommunikációs szakmáknak, a közönségnek és a céloknak.
- Kritikusan értékeljék saját munkájukat és másokéit a pontosság és méltányosság, a tisztaság, a megfelelő stílus és a nyelvtani helyesség tekintetében.
- Alkalmazzunk alapvető számszerű és statisztikai fogalmakat.
- Olyan eszközöket és technológiákat alkalmazzon, amelyek megfelelnek a kommunikációs szakmáknak, amelyekben dolgoznak, és megértik a digitális világot.
- Hatékonyan dolgozni csoportokban és interperszonális kontextusokban; demonstrálja a célok elérésének képességét; professzionalizmust mutatnak a munkahelyen.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Reklámkommunikációs alapképzés
- Erie, Amerikai Egyesült Államok
Bachelor a kommunikációs tanulmányokban és az információmenedzsment technológiákban
- Kaunas, Litvánia
BS stratégiai kommunikációból
- Melbourne, Amerikai Egyesült Államok