Nemzetközi marketing BA kitüntetések
University of Westminster
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 15 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* nemzetközi – Egyesült Királyság/EU: 9250 GBP (tanévenkénti díj)
Bevezetés
A nemzetközivé válás és a piacok fejlődése lehetőséget teremtett a vállalatok számára, hogy globális szempontból a marketingre összpontosítsanak.Diplománkon a legújabb marketingstratégiát, eszközöket és technikákat beépítve felfedezheti a marketingesek összetettségét és sokszínűségét a rendkívül versenyképes és folyamatosan fejlődő világpiacon.
Az Institute of Data and Marketing (IDM) és/vagy a Chartered Institute of Marketing (CIM) további képesítések megszerzésével is javíthatja foglalkoztathatóságát.A CIM Graduate Gateway intézmény státuszunk feljogosít arra, hogy a szakmai képesítések moduljai alól felmentést kérjen, míg a Digital Essentials of Marketing modul során megszerezheti az IDM Díját a digitális marketing területén.
Mivel marketinges végzettségeink egy közös első évben osztoznak, a marketing minden fő területét megtapasztalhatja, miközben megőrzi a rugalmasságot, hogy a második év elején tanfolyamot váltson.
A nemzetközi kontextusban a marketingre összpontosítva megismerheti azt a globális, kulturális, társadalmi, gazdasági és etikai szakmai környezetet, amelyben a marketingesek jelenleg működnek, és megismerheti az általános vállalati sikerhez szükséges egyéb funkcionális üzleti területekkel való kapcsolatokat.
Átfogó tananyagunk kiterjed a nemzetközi marketingstratégia kidolgozására, a globális stratégiai menedzsmentre, a márkák menedzselésére, a termékek fejlesztésére, valamint a nemzetközi marketing erőfeszítések végrehajtására, koordinálására és ellenőrzésére.Elismerve a digitális technikák és a közösségi média marketing fontosságát, hozzáférhet az új digitális marketing laborunkhoz, a Switch 23-hoz, amely egy kreatív ügynökséget utánoz.
Gyakorlati tapasztalatot szerezhet a külső marketingszakemberektől származó élő ügyféltájékoztatók elkészítésében, a teljesítmény és az ügyfélkutatás elemzésében, valamint a releváns internet-alapú technológiák marketingben történő felhasználásában.Korábban például a diákok egy kis sörfőzde projektjén dolgoztak, hogy marketingtervet dolgozzanak ki a dizájner sörök mobilbuszról történő értékesítésére.
Olyan tudással, készségekkel és képességekkel fog diplomázni, amelyekkel világszerte és nemzetközi szervezeteknél folytathatja karrierjét olyan területeken, mint a stratégiai marketingtervezés, piackutatás, marketingkommunikáció és márkamenedzsment.
Legfontosabb okok, hogy velünk tanulj
- Szakmai fókuszú tanfolyam, amely lehetőséget kínál további szakmai képesítések megszerzésére az Institute of Data and Marketing-től (IDM) és a Chartered Institute of Marketing-től (CIM)
- A marketinges diplomáknak közös az első éve, ami nagyobb rugalmasságot biztosít a szakma kiválasztásánál.
- Lehetőség van egy szemesztert vagy egy évet külföldi tanulmányokkal tölteni valamelyik partnerintézményünkben, értékes munkatapasztalatot szerezni, vagy a kettő kombinációját.Például egy korábbi diák az ICG Medical marketingvezetőjeként dolgozott.
- Lehetőség egy idegen nyelv tanulására fakultatív modulként minden évfolyamon.
- Hallgassa meg szakértők véleményét, és keveredjen marketinghallgatókkal, ha csatlakozik a hallgatók által vezetett Westminster Marketing Society-hez, vagy szerezzen szakmai tapasztalatot a Westminster Business Consultants cégnél.
- Az iparági szakemberek vendégelőadásai között korábban a Google elemzéséről, illetve olyan szervezetektől is felléptek, mint az IBM, a Tableau, a Coca Cola és a LinkedIn.
- A programokat egy multikulturális és nemzetközi oktatói testület vezeti, amelyek szakmai gyakorlatból származnak, és/vagy rendszeresen publikálnak a legjobb nemzetközi folyóiratokban.
Miért érdemes ezt a kurzust tanulni?
- Ötsd össze az elméletet és a gyakorlatot
Kapcsolja össze az elméletet a globális gyakorlattal valós esettanulmányok, vendégelőadások és élő marketing projektek révén. - Építs kapcsolatokat
A CIM-mel és az IDM-mel létesített kapcsolatainkon keresztül építsen kapcsolatokat társaikkal, marketingszakemberekkel és jövőbeli munkáltatókkal. - Multikulturális és nemzetközi oktatói gárda
Multikulturális és nemzetközi oktatótestület, amely szakmai gyakorlatból származik és/vagy rendszeresen publikál a legjobb nemzetközi folyóiratokban.
Szakmai elismerés
A Chartered Institute of Marketing (CIM) Graduate Gateway intézményeként a diplománk tartalmát a CIM képesítésekhez viszonyítottuk, hogy a modulok mentesüljenek.Ez egyedülálló lehetőséget biztosít a szakmai képesítés vagy kitüntetés megszerzésére a marketinges végzettség mellett, és azt jelenti, hogy a legtöbb képesítéshez csak egy értékelést kell elvégeznie a szokásos három helyett.Az Institute of Data and Marketing (IDM) Digitális Marketing Díja is elnyerhető a kurzus Digital Essentials of Marketing modulja során.
Karrierlehetőségek
Ha egy szervezet marketing funkciójában keres karriert, diplománk a nemzetközi marketingre összpontosítva felkészít a külföldön vagy a világ minden táján kereskedő cégeknél végzett munkakörök széles skálájára. Úgy tervezték, hogy fejlessze az Ön elemző és problémamegoldó képességét, széles körű üzleti ismereteket biztosítva, valamint a kihívásokkal teli, új kontextusokban történő stratégiai marketing végrehajtásához szükséges szaktudással.
A diplomát korábban végzettek sikeresen elhelyezkedtek marketinges pozíciókban, mint például vezetői gyakornok, kiskereskedelmi menedzser, marketing gyakornok, piackutatási asszisztens, reklámszakos gyakornok, PR-asszisztens, értékesítésösztönzési vezető, gyakornok márkamenedzser és globális márkaasszisztens. Egyre többen folytatják tanulmányaikat a diploma megszerzése után: vagy szereznek szakképesítést, vagy maradnak tovább a posztgraduális képzésben.
Az Egyetem Karrier- és Foglalkoztatási Szolgálata több mint 3000 munkáltatóból álló hálózatot épített ki szerte a világon, segítve minden hallgatónkat izgalmas lehetőségek és karrierek felfedezésében, valamint azokkal való kapcsolatteremtésben.
- Fejlessze innovációs és vállalkozói készségeit
Fejleszd innovációs és vállalkozói készségeidet a Santander által szponzorált The Big Idea versenyen. - Indítsa el a karrierjét
Tanuld meg, hogyan használhatod a közösségi médiát álláskeresésben vagy a LinkedIn-t karriered beindításához. - Fejleszd a CQ-dat
Fejleszd kulturális intelligenciádat – vagy „CQ-t” – azáltal, hogy több mint 100 nemzetiség diákjai és munkatársai mellett tanulsz.
Iparági linkek
Az intézmény és az egyes alkalmazottak szakmai szervezetekkel, köztük a CIM-mel és az IDM-mel ápolt kapcsolatai mellett a jelenleg ezen a tanfolyamon oktató alkalmazottak közül sokan széleskörű szakmai tapasztalattal rendelkeznek számos üzleti szektorban, és sok munkatársuk az iparral kapcsolatot tart fenn. tanácsadói és képzési munka.
A kurzus során számos lehetőséged lesz meghallgatni a vendégelőadókat és az Alumni Voices sorozatunkon keresztül, ahol a korábbi posztgraduális marketingszakos hallgatók megosztják egymással tapasztalataikat, beleértve azokat is, akik globális médiacsoportoknak dolgoznak, vagy saját marketing tanácsadókat alapítottak.
Munkaköri szerepek
A tanfolyam felkészíti Önt az üzleti életben betöltött szerepek széles skálájára, nemzetközi kontextusban.
Példák ezekre friss diplomásainktól:
- Reklámvezető
- Márkaigazgató
- Menedzsment gyakornok
- Piackutató
- Marketing munkatárs/menedzser
- Termékfejlesztési tiszt
- PR tiszt
- A közösségi média ügyvezetője/menedzsere
Westminster Foglalkoztatási Díj
A munkaadók nagyra értékelik azokat a diplomásokat, akik személyes és szakmai fejlődésükbe fektettek – Westminster Employability Awardunk pedig lehetőséget ad Önnek, hogy hivatalosan dokumentálja és demonstrálja ezeket a tevékenységeket és eredményeket.
A díj rugalmas, és saját idejében teljesíthető, és egy sor alapvető és választható tanórán kívüli tevékenységből áll.
A tevékenységek magukban foglalhatják a tapasztalatszerzést részmunkaidős álláson vagy gyakorlaton keresztül, az egyetem által működtetett rendszerbe való feliratkozást – például mentorálást vagy tanítást az iskolában – vagy online gyakorlatok elvégzését.
Belépők
Tanterv
A marketing szakos diplomáink egy közös első évfolyammal rendelkeznek, amely lehetővé teszi, hogy megtapasztalja a marketing összes főbb területét, mielőtt véglegesítené a diplomáját, hogy megfeleljen pályaválasztásának, a nemzetközi marketingre, a marketingmenedzsmentre vagy a marketingkommunikációra összpontosítva.
A következő tantárgyak jelzik, hogy mit fog tanulni ezen a kurzuson.
1. év
Megismerkedhet a kulcsfontosságú marketing elméletekkel, koncepciókkal és a feltörekvő marketingeszközökkel és technikákkal. A vevőre koncentrálunk, megvizsgáljuk a vásárlói magatartást és azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják az észlelést és a vásárlási döntéseket.
A tanulmányi tárgyak a következők:
- Vevői magatartás
- A marketing alapjai
- A digitális marketing alapjai
- Szakmai fejlődés marketingesek számára
- A globális marketing környezet
Lehetősége lesz arra is, hogy vegyen részt egy opcionális modulon, amely bővíti készségeit, vagy segít mélyebb ismeretek megszerzésében szakterületén; az opciós modulja idegen nyelvű lehet.
4. hitelszint
2. év
Megtanulhatja, hogyan kell külföldön marketingkutatási projektet lebonyolítani, figyelembe véve a piaci mintákhoz való hozzáférés lehetséges nehézségeit vagy a nyelvi akadályokat és a kulturális problémákat, például a nőkkel való közvetlen beszélgetést vagy a tabutémák megvitatásának korlátozásait. Megtervezi a megfelelő kutatást, megérti az elsődleges és másodlagos adatokat, minőségi és kvantitatív adatelemzést végez, és az eredményeket felhasználja a marketinggel kapcsolatos döntéshozatal javítására. Az opcionális modulok lehetővé teszik az Önt leginkább érdeklő témák kiválasztását. Például a kiskereskedelmi marketing a divat és az élelmiszer-kiskereskedelem világából származó valós tapasztalatokra támaszkodva megvizsgálja az online és bolti alapú kiskereskedelem előtt álló kihívásokat, valamint az iparági változások mögött meghúzódó mozgatórugókat. A B2B marketingben megismerkedhet a szervezetek közötti összetett vételi és eladási kapcsolatokkal, valamint olyan marketingtevékenységekkel, mint az e-kereskedelem, a kulcsfontosságú ügyfélkezelés és az ellátási lánc etikája.
A tanulmányi tárgyak a következők:
- Professzionális márka fejlesztése
- Globális piacok
- Marketing mérőszámok
- Marketing kutatás
Plusz két lehetőség: kiskereskedelmi marketing, etika és társadalmi felelősségvállalás a marketingben, marketing B2B, marketingszolgáltatások, közösségimédia-marketing, sportmarketing vagy más üzleti területek, beleértve a nyelveket.
5. hitelszint
Elhelyezés éve
Szakmai tapasztalat vagy külföldi tanulmányi év
A 2. és 3. év között dönthet úgy, hogy egy évig angol nyelvű kurzusokon tanul valamelyik tengerentúli partnerintézményünkben. Jelenleg egy évet külföldön tanulhat (vagy kombinálhatja a munkát és a tanulást) Berlinben, Koppenhágában, Madridban, Párizsban és más helyeken, például Brisbane-ben, Sydney-ben (Ausztrália), Japánban, Kanadában és az Egyesült Államokban. A megfelelő nyelvtudással rendelkezők számára is számos lehetőség kínálkozik a helyi nyelvű tanulásra többek között Franciaországban, Németországban és Spanyolországban.
Dönthet úgy is, hogy a külföldi évet felosztja egy első féléves cserére és egy második félévi szakmai gyakorlatra, mindkettőt tengerentúlon. Vagy vállaljon egy külföldi elhelyezési évet.
Alternatív megoldásként a 2. és 3. év között vállalhat egy egyéves, teljes munkaidős üzleti gyakorlatot szakmai tapasztalati évként az Egyesült Királyságon belül. A korábbi hallgatók számos rangos szervezetnél szereztek gyakorlatokat, köztük a Barclays Banknál, a British Airwaysnél, a Disney UK-nál, az IBM-nél és az NHS-nél, valamint kisebb vállalkozásoknál.
3. év
Továbbra is bővíti marketingelemzési ismereteit, és figyelembe veszi a marketingesek előtt nyitva álló sokféle kommunikációs csatornát, figyelembe véve például, hogy a vevői igények miben térhetnek el, és a külföldi márkák megítélése a különböző országokban. Lehetősége van egy szakdolgozat elkészítésére, ahol az Ön által választott témát kutatja. Példaként elemezheti, hogy egy márka hogyan pozicionált újra egy külföldi piacon, vagy egy „glokalizált” vállalat példáját tekintheti meg, amely globálisan fejleszt és forgalmaz, de termékeit, szolgáltatásait és marketingjét a helyi piacokhoz igazítja. Hasznos lesz egy tengerentúli utazás a Cross-Cultural Studies in Marketing modulban, ahol felfedezheti a helyi kultúrát és a külföldi vállalkozásokat, és találkozhat öregdiákokkal.
A tanulmányi tárgyak a következők:
- Cross Cultural Studies in Marketing
- Nemzetközi piactervezés és stratégia
- Marketingelemzés
- Marketing kommunikáció
Plusz két lehetőség: úticél, kulturális és örökségmarketing, szakdolgozat, interaktív és digitális marketing, márkák kezelése, új termékfejlesztés vagy más üzleti területek, beleértve a nyelveket.
6. hitelszint
Nemzetközi lehetőségek
Számos kurzusunk kínál nemzetközi tanulmányi és munkatapasztalatot, az egyetem pedig más globális lehetőségeket kínál, amelyekre minden hallgató jelentkezhet – így bármit is tanul, lehetősége lesz külföldre menni.
A lehetőségek a következők lehetnek:
- Részt vesz féléves vagy éves csereprogramokon a világ különböző intézményeiben
- Nemzetközi nyári iskolán vagy kiránduláson való részvétel
- Önéletrajz készítése önkéntes munkával vagy külföldi szakmai gyakorlattal
A nemzetközi tapasztalat tágítja a látókört, növeli az önbizalmat, és javítja a globális megértést, amellett, hogy fantasztikus a karrierje szempontjából.
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az egyetem elkötelezett amellett, hogy támogassa a nagyra törő és kiemelkedő hallgatókat, és számos ösztöndíjat kínálunk a megfelelő egyetemi hallgatóknak, amelyek a tandíj egészét vagy egy részét fedezik.
Képtár
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.