Bachelor in Software Technology Engineering
VIA University College
Kulcs információ
Campus helye
Horsens, Dánia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* A nem uniós polgárokra a tandíj vonatkozik
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Rövid bemutatkozás
A Szoftver Technológiai Mérnöki Program egy 3½ éves teljes körű program, amelyet angolul tanítanak. Ez a jövő oktatása, amely biztosítja a hallgatók számára a mai és holnapi vállalatok információs rendszereinek kezeléséhez szükséges készségeket és ismereteket. Ez a program az informatika, a mikroprocesszorok és a webes technológiák, valamint a ma működő vállalatok informatikai ismereteit fogja megismerni. A program a Campus Horsensben zajlik.
Tartalom és struktúra
A program az elméleti előadások és a projektfejlesztés kombinációja, általában a szoftverfejlesztés, a programozó elektronikai eszközök, a valós idejű programozás, a számítógépes hálózatok, a dolgok internetes kezelése, a játéktervezés, a web design, a bővített és a virtuális valóság, az adatbázis-technológia, a nagy adatok és a számítási felhő.
A választható választástól függően a diákok négy területre specializálódnak:
- Internet-of-dolog
- Cross Media
- AR / VR (bővített és virtuális valóság)
- Data Engineering
Ennek a programnak a részeként szakmai és személyes készségeket fejleszteni fog az informatika területén, valamint képesítést szerezni további tanulmányokhoz a mester szintjén.
A harmadik félév után átutalhatja a Viborg AR / VR szakirányát, hogy befejezze tanulmányait a dán Interaktív Digitális Központban a Campus Viborgban.
Szakterületek
- Adatgyártás - A tanfolyamok közé tartozik az adattárolás és a gépi tanulás, a vállalati erőforrás-tervezés (ERP), az üzleti intelligencia, az adatmegjelenítés és az elemzés.
- A Cross Media - Courses magában foglalja a mobilalkalmazásokat és a komoly játékokat, amelyek magukban foglalják az Unity, az eszköztárolót, a modellezést és a szimulációt, valamint az interfészeket.
- Az AR / VR - tanfolyamok közé tartozik a digitális animáció előállítása, az alapvető AR / VR technológiák, a digitális bemerítéssel kapcsolatos érzékelők és kijelzők, játéktervezés és gyártás, valamint a Cross Media szakterület egyéb tanfolyamai.
- A dolgok internete - A tanfolyamok magukba foglalják a vezeték nélküli számítástechnikát, az alapvető elektronikát, a valós idejű és beágyazott programozást, valamint az elektronikát, amelyet a mikro-vezérlők számos érzékelővel és hajtóművel való összekötésére használnak.
Felvételi követelmények
Követelmények a nemzetközi diákoknak:
- Középiskolai vizsgáztatás Tanúsítványok és diplomák legalább 12 éves kombinált általános és középiskolai oktatásban (kérjük, küldjön egy példányt az angol nyelvre lefordított iratok átiratáról)
- A Nemzetközi és az Európai Baccalaureates
- A fenti igazolásoknak bizonyítaniuk kell a magas szintű A, fizika és angol nyelvű matematikát a dán B szintnek megfelelően (középszint, legalább 2 év felső középfokú szinten)
- Egy középiskolai diploma, amelyet legalább kétéves egyetemi tanulmányokkal egészítettek ki a releváns témákban; az afrikai országokban, Bangladesben, Indiában, Pakisztánban, Kínában és a Fülöp-szigeteken ajánlott főiskolai diploma
- A jelenlegi angol nyelvi szint dokumentálása. Elfogadjuk a TOEFL tesztet, a TOEIC tesztet, az IELTS tesztet vagy a Cambridge ESOL tesztet.
- A VIA University College angol nyelvvizsgáló tesztjét (VIAT / e) is eldöntheti.
A brit, ausztrál, az amerikai, kanadai és új-zélandi középiskolai végzettséggel rendelkező anyanyelvűek mentesülnek az angol nyelvű felvételi követelmények alól.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Szoftvermérnöki BEng Kitüntetések
- London, Egyesült Királyság
- Online
BSc Számítástudomány
- Hull, Egyesült Királyság
Bachelor of Applied Science (BAppSc) Majoring in Software Engineering
- Dunedin, Új-Zéland