Bachelor in Marine Biology
University of Veracruz - Universidad Veracruzana
Kulcs információ
Campus helye
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Tengerbiológiai Program minőségét a Felsőoktatási Értékelési Tanács, a COPAES, AC által elismert akkreditációs testület által végzett nemzeti minőségi akkreditáció révén ismerik el.
Ezért a végzett hallgatónak megvan a technikai és elméleti kapacitása, hogy javaslatot tegyen:
- A tengeri biológiai sokféleség tanulmányozásának stratégiái
- Diagnózisok készítése a tengeri ökoszisztémák védettségi állapotáról
- Kezelési irányelveket javasol a fajokra és a tengeri-parti ökoszisztémákra
- Irányelvek és stratégiák kidolgozása a tengeri környezet helyreállítására és a veszélyeztetett fajok helyreállítására.
Küldetés
A Bachelor of Marine Biology program küldetése olyan átfogó profilú és etikai értékekkel rendelkező szakemberek képzése, amelyek kompetenciát adnak számukra a tengeri élőlények biológiai folyamatainak megismeréséhez és megértéséhez, amelyek a tengeri biológiai erőforrások megfelelő kezeléséhez vezetnek. valamint a termelési stratégiák feltárása és javaslata, valamint a különböző ágazatok társadalmi és kulturális fejlesztésében való együttműködés, a tengeri környezet megőrzése a fenntartható fejlődés keretein belül.
Látomás
Várhatóan 2030-ra az Universidad Veracruzana Zona Poza Rica Tuxpan Biológiai és Agrártudományi Kara nemzeti és nemzetközi tekintélyt élvez oktatási, kutatási és ismeretterjesztési tevékenysége alapján, különösen a tengerbiológia területén. . Ennek érdekében képzett szakembereket képez, és kutatási programokat dolgoz ki a tengeri környezet biológiai sokféleséggel, termeléssel és kezeléssel kapcsolatos problémáinak kezelésére.
A tengerbiológia szakot felsőoktatási akkreditáló testületek hitelesítik, és ez lehetővé teszi, hogy minőségi szolgáltatásokat nyújtson a társadalomnak a legmagasabb etikai és szakmai színvonalon, így állandó kapcsolatot tartson fenn a különböző társadalmi szektorokkal. A Jövőképnek kedvezõ elemei között szerepel majd a teljes munkaidõben foglalkoztatott, változatos terhelésû és 100%-ban posztgraduális oktatói gárda, melynek legalább 30%-a az SNI-hez, 100%-a pedig PROMEP profil elismeréssel rendelkezik. Ezen túlmenően, az összes professzor integrálódik a tudományos testületekbe, amelyek beépülnek a nemzeti és nemzetközi hálózatokba. A végzettek 50%-a akkreditálja az általános szakmai minőségvizsgát, 50%-uk pedig a magas teljesítmény elismerését.
ÁLTALÁNOS CÉL
A folyamatos tanulást lehetővé tevő tengeri élőlények és folyamatok tanulmányozásának emberi és társadalmilag felelősségteljes minőségben való megközelítéséhez kompetens szakemberek integrált képzése a biológiai sokféleséggel és a kapcsolódó áruk és szolgáltatások előállításával kapcsolatos problémák megoldása érdekében.
Intellektuális cél
Az állandó tanuláson, innovatív, kreatív és vállalkozói fejlődésen alapuló logikus, kritikai és kreatív gondolkodás fejlesztésének elősegítése, amely lehetővé teszi a hallgató számára a tengerbiológiával kapcsolatos új ismeretek létrehozását és elsajátítását, hogy megoldást találjon a biológiai sokféleséggel és a megőrzéssel kapcsolatos problémákra. a tengeri ökoszisztémákkal és azok összetevőivel kapcsolatos szolgáltatások, kölcsönhatásban multi- és interdiszciplináris csoportokkal.
Emberi cél
Az etikai attitűdök és elvek előmozdítása és ápolása, amelyek meghatározzák az integritás, a természet tisztelete, a méltányosság, a felelősség és az elkötelezettség értékeit, amelyek minden megnyilvánulásában hozzájárulnak a személyes növekedéshez.
Társadalmi célkitűzés
Hozzájárulni azoknak az értékeknek és attitűdöknek az erősödéséhez, amelyek elősegítik az egyén beilleszkedését a munkacsoportokba, hogy interakciót, együttélést és csapatmunkát végezzenek, kifejezve a véleménynyilvánítás szabadságát, a pluralitást és a tiszteletet, felelősségteljes magatartást tanúsítva a tengeri ökoszisztémák problémáinak megoldásában és összetevőik.
Szakmai cél
Kínálja fel a hallgatónak azokat az oktatási tapasztalatokat, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megszerezzék és fejlesszék azokat az elméleti, heurisztikus és axiológiai ismereteket, amelyek alátámasztják a tengerbiológiából végzett hallgatók know-how-ját, hogy olyan minőséggel és etikával nézzen szembe az e területen felmerülő kihívásokkal, amelyek lehetővé teszik számukra csatlakozzon a magán- és állami szektorhoz szakmai területükön.
Érettségi profil
- Határozza meg a tengeri biológiai sokféleség tanulmányozására vonatkozó stratégiákat, és készítsen diagnózist egészségi állapotukra vonatkozóan.
- A tengeri ökoszisztémák és élőlények problémáinak azonosítása
- Kutatási programokat dolgozzon ki és dolgozzon ki a tengeri környezetre vonatkozóan, hogy azok fenntartható fejlődéséhez vezessenek.
- Rendelkezik az alapvető fogalmi és módszertani eszközökkel a tengeri élőlények és az élőviláguk ökoszisztémáinak tanulmányozásához.
- Innovatív és hatékony javaslatok létrehozása a tengeri élőlények és ökoszisztémák kezelésére, elősegítve az élőlények iránti tisztelet kultúráját.
- A tengeri ökoszisztémákból származó áruk és szolgáltatások előállításának előmozdítása.
- Fejlesztik a szakmai munkájuk során elért eredmények szóbeli és írásbeli közlésének képességét.
- Alapvető emberi értékek ápolása a tengeri erőforrások használatához és kezeléséhez.
A TENGERBIOLÓGIAI PROGRAM TANTERVTÉRKÉPE
ALJÉRTŐI SZINT
ALAPEDZÉSI TERÜLET
OKTATÁSI TAPASZTALATOK | ELMÉLET | GYAKORLAT | EGYÉB | HITELEK | HÁTTÉR |
TÁBORNOK | |||||
ALAP SZÁMÍTÁSTECHNIKA | 0 | 6 | 0 | 6 | - |
KRITIKUS ÉS KREATÍV GONDOLKODÁSI KÉPESSÉGEK | 2 | 2 | 0 | 6 | - |
ANGOL I | 0 | 6 | 0 | 6 | - |
ANGOL II | 0 | 6 | 0 | 6 | ANGOL I |
OLVASÁS ÉS ÍRÁS A KORTÁRS VILÁG ELEMZÉSÉN KERESZTÜL | 2 | 2 | 0 | 6 | - |
FEGYELMEZÉS | |||||
FIZIKAI | 2 | 2 | 0 | 6 | - |
MATH | 2 | 2 | 0 | 6 | - |
VIZSGÁLATI MÓDSZER | 4 | 4 | 0 | 12 | - |
ÁLTALÁNOS KÉMIA | 2 | 2 | 0 | 6 | - |
FIZIKAI KÉMIA | 2 | 2 | 0 | 6 | - |
FIZIKAI ÉS KÉMIAI OCEANOGRÁFIA | 4 | 4 | 0 | 12 | - |
BIOSTATISZTIKA | 2 | 2 | 0 | 6 | - |
TENGERI MIKROBIOLÓGIA | 4 | 4 | 0 | 12 | - |
MINIMÁLIS HITELEK | 26 | 44 | 0 | 96 | - |
FEGYELMI KÉPZÉSI TERÜLET
OKTATÁSI TAPASZTALATOK | ELMÉLET | GYAKORLAT | EGYÉB | HITELEK | HÁTTÉR |
SEJTBIOLÓGIA | 4 | 2 | 0 | 10 | - |
GENETIKA | 4 | 4 | 0 | 12 | BIOKÉMIA |
BIOKÉMIA | 2 | 2 | 0 | 6 | ÁLTALÁNOS KÉMIA |
ÁLLATÉLET | 4 | 6 | 0 | 10 | - |
NÖVÉNYÉLET | 4 | 2 | 0 | 10 | - |
SZISZTEMATIKUS | 2 | 2 | 0 | 6 | - |
KÍSÉRLETI TERVEZÉSEK | 2 | 2 | 0 | 6 | - |
A TENGERI LÉPESSÉGEK ÖKOLÓGIÁJA | 2 | 4 | 0 | 8 | - |
A TENGERI KÖZÖSSÉGEK ÉS ÖKOSZISZTÉMÁK ÖKOLÓGIÁJA | 2 | 4 | 0 | 8 | - |
TENGERI BOTANIKA | 4 | 4 | 0 | 12 | - |
EVOLÚCIÓ | 4 | 0 | 0 | 8 | - |
TENGERI GERINCTELENEK I | 4 | 4 | 0 | 12 | - |
TENGERI GERINCTELENEK II | 4 | 4 | 0 | 12 | - |
TENGERI GERINCESEK | 4 | 4 | 0 | 12 | - |
VÁLASZTHATÓ | 0 | 0 | 0 | 56 | - |
MINIMÁLIS HITELEK | 46 | 40 | 0 | 188 | - |
TERMINÁL KIALAKÍTÁSI TERÜLET
OKTATÁSI TAPASZTALATOK | ELMÉLET | GYAKORLAT | EGYÉB | HITELEK | HÁTTÉR |
VÁLASZTHATÓ | 0 | 0 | 0 | 24 | - |
SZOCIÁLIS SZOLGÁLAT | 0 | 0 | 0 | 12 | - |
RECEPCIÓS TAPASZTALAT | 0 | 0 | 0 | 12 | - |
MINIMÁLIS HITELEK | 0 | 0 | 0 | 48 | - |
SZABAD VÁLASZTÁSÚ EDZÉSI TERÜLET
OKTATÁSI TAPASZTALATOK | ELMÉLET | GYAKORLAT | EGYÉB | HITELEK | HÁTTÉR |
SZABAD VÁLASZTÁS | 0 | 0 | 0 | 18 | - |
MINIMÁLIS HITELEK | 0 | 0 | 0 | 18 | - |
ÖSSZESEN OKTATÁSI TAPASZTALAT | VÁLTOZÓ |
ÖSSZESEN ELMÉLETI ÓRA | VÁLTOZÓ |
LABORATÓRIUMI ÖSSZESEN | VÁLTOZÓ |
ÖSSZESEN ÓRA EGYÉB | VÁLTOZÓ |
MINIMUM ÖSSZES KREDÉLY | 350 |
AKADÉMIAI TERÜLET | BIOLÓGIAI ÉS MEZŐGAZDASÁGI TUDOMÁNYOK |
SZINT | FOKOZAT |
RENDSZER | ISKOLÁLT |
ÉV TERVEZÉSE | 2007 |
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Tengerbiológia BSc kitüntetések
- Newcastle upon Tyne, Egyesült Királyság
BSc Marine Biology
- Colchester, Egyesült Királyság
Bachelor of Science in édesvízi és tengeri biológia
- Erie, Amerikai Egyesült Államok