BA (Hons) marketing szakon
University of Winchester
Kulcs információ
Campus helye
Winchester, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 6 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 14 700 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi diákok
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
- Tanuljon a kiterjedt iparági és kutatási tapasztalattal rendelkező munkatársaktól, miközben az alkalmazott kurzustartalommal foglalkozik
- Tanuljon speciális marketing modulokat a kutatás, a fogyasztói magatartás, az integrált kommunikáció, a menedzsment, a márkaépítés, az etika és a digitális kulcsterületein
- A gyakorlati és alkalmazott értékelések lehetőséget adnak a modulismeretek alkalmazására
- Szerezzen létfontosságú hálózatépítést és készségfejlesztést egy éves szakmai gyakorlaton, részmunkaidős gyakorlaton vagy önkéntes modulunkon
- Pályakezdőink számos helyi, nemzeti és globális szervezetnél dolgoznak, míg néhányan saját vállalkozást indítanak
Hogyan lehet egy terméket vagy szolgáltatást kiemelni egy olyan globális gazdaságban, ahol a fogyasztóknak több választási lehetőségük van, mint valaha? A kifinomult marketing minden sikeres vállalkozás középpontjában áll. Programunk felvértezi Önt a digitális, elemző és kreatív készségekkel, hogy sikeres legyen ebben a dinamikus és versenyképes iparágban a különböző ágazatokban, szerepekben és karrierutakban.
Hároméves marketingtanfolyamunk kritikus megértést biztosít a témáról különböző üzleti kontextusokban, valamint olyan problémameghatározó készségeket, amelyek segítenek értelmezni és lefordítani az adatokat a marketing döntéseihez. Az Ön által lefedett marketingmodulok – a stratégiai márkamenedzsmenttől a fogyasztói magatartás megértéséig – nagyon relevánsak a valós gyakorlatban. Munkatársaink szakmai és kutatási érdeklődési körök széles skáláját vonják be a programba, biztosítva, hogy tele legyen ösztönző és releváns tartalommal.
Az első év célja, hogy olyan üzleti érzéket biztosítson Önnek, amely ahhoz szükséges, hogy bármely szervezeten belül hatékony marketingszakember legyen. Megismerkedhet a marketing alapelveivel, és megtanulhatja, hogyan azonosíthatja és fejlesztheti a kulcsfontosságú marketingkészségeket.
A második év lehetőséget kínál a marketingmenedzsment képességeinek tökéletesítésére. A tanulmány ezen szintjén a hangsúlyt a fogyasztói magatartás és az érdekelt felek igényeinek kritikai megértésének fejlesztésére helyezik annak érdekében, hogy életképes marketinglehetőségeket teremtsenek.
Az utolsó év stratégiai jellegű, amely lehetővé teszi a kritikus gondolkodási készségek továbbfejlesztését. Figyelembe veszi a marketing összetettségét és etikai vonatkozásait, feltárja a kultúra és a marketing, valamint a marketing és a társadalom közötti kapcsolatot.
Az utolsó kiterjesztett független tanulmány a bizalomépítésről és a marketingszakértelemről szól. Ez történhet szakdolgozat, munkatapasztalat vagy vezetési kérdések kutatása formájában.
Három év alatt olyan készségeket fejleszt ki, mint például a kritikai elemzés, a kreatív gondolkodás, a problémamegoldás, a csapatmunka és a hatékony kommunikáció, amellyel a jó marketinggyakorlatok révén bevonhatja az ügyfeleket és az ügyfeleket.
A karrierlehetőségek olyan sokrétűek és szélesek, mint maga a kurzus – a legnagyobb kihívás az, hogy eldöntsd, melyik területre menj. A potenciális szerepek közé tartozik az értékesítés, a márkamenedzsment, az üzletfejlesztés, a piackutatás, a kommunikáció és az ügyfélkapcsolat.
Pályakezdőink számos különböző szervezetnél dolgoznak, a kis- és középvállalkozásoktól a nagy multinacionális vállalatokig, valamint a magán-, állami és jótékonysági szektorban.
Belépők
Tanterv
1. évfolyam (4. szint)
- Tanulmányi és szakmai készségek 15
- Digitális üzlet és feltörekvő technológiák 15
- Digitális Kiadó 15
- Karriermenedzsment 15
- Gyakorlati Pénzügyek Vállalkozásoknak 15
- Marketing alapelvek 15
- Tartalommarketing 15
- Felelős menedzsment 15
2. évfolyam (5. szint)
- Bevezetés a marketingkutatásba 15
- Marketingkutatás a gyakorlatban 15
- Fogyasztói magatartás 15
- Kapcsolati marketing 15
- Integrált marketingkommunikáció 15
- Márkaazonosító 15
- Marketingmenedzsment 15
Opcionális modulok
- Kreativitás, tervezés és innováció – 15 kredit
- Értéktanulmányok - 15 kredit
- Munkahelyi tapasztalat – fakultatív, egy éves szakmai gyakorlat 5. és 6. szint között szerezhető
3. évfolyam (6. szint)
- Részmunkaidős gyakorlat* 30
- Értekezés* 30
- A menedzsment kortárs kérdéseinek kutatása* 30
- Marketing etika 15
- Stratégiai márkamenedzsment 15
- Digitális marketing 15
- Stratégiai marketingmenedzsment 15
- Marketingelemzés 15
Opcionális modulok
- Marketingfejlesztés önkéntességi kontextusban - 15 kredit
- Értéktanulmányok - 15 kredit
- Közösségi média marketing – 15 kredit
- Változások kezelése – 15 kredit
- Innovációs Menedzsment - 15 kredit
Karrierlehetőségek
A marketinges végzettségűek iránt a különböző szervezetekben betöltött szerepek széles spektrumában van kereslet, a kis- és középvállalkozásoktól a nagy multinacionális vállalatokig.
A HESA 2021-es Graduate Outcomes Survey szerint a University of Winchester az Egyesült Királyságban az első 10 közé tartozik a munkaviszonyban vagy továbbtanulók körében.
Mesterképzésre előzetesen jóváhagyva
Ha nálunk tanul Bachelor's Honors Degree megszerzésére, előzetesen jóváhagyást kap a mesterképzés megkezdésére a Winchesterben. Ahhoz, hogy jogosult legyen, március végéig kell jelentkeznie diplomája utolsó évében, és meg kell felelnie a választott mesterképzés belépési követelményeinek.
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Nemzetközi marketing BA kitüntetések
- London, Egyesült Királyság
- Online
BA (Hons) marketingben
- Dublin, Írország
BA (Hons) Reklám, Public Relations és márkaépítés
- Flic en Flac, Mauritius