BSc (Hons) számítógépes játéktechnológia
University of Portsmouth
Kulcs információ
Campus helye
Southsea, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 9 250 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* az Egyesült Királyság/Csatorna-szigetek és a Man-sziget hallgatói/EU lakosai számára | 17 000 GBP/év: nemzetközi hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A TIGA által akkreditált BSc (Hons) számítógépes játéktechnológiai diplománk hallgatójaként fejlesztheti azokat a készségeket, amelyek segítségével az ötletek és koncepciók valóra válthatók az iparági szabványos tervezési és fejlesztési technikák segítségével.
A tanfolyamon végzettek nagy címeken dolgoznak a Rockstarnál és az Electronic Artsnál, klasszikusokon a Rare-nél, és fejlesztik a hazai Indie Games-t.
Itt a lehetőség, hogy csatlakozz hozzájuk.
A kurzus kiemelései
- Tanuljon számítógépes játékfejlesztő szakértőktől, akik széleskörű tudással, tapasztalattal és iparági kapcsolatokkal rendelkeznek
- Tűnjön ki a többi diplomás közül azáltal, hogy olyan speciális modulokat tanul, mint a pszichológiai elmélet játéktervezőknek és a mesterséges intelligencia (AI) a Gaming területén.
- Fejlessze az önéletrajzát, miközben készségeit valódi ügyfélalsókon alkalmazza – a korábbi projektek között szerepelt a Királyi Haditengerészet képzési szimulációi és a virtuális valóság élményei.
- Használja ugyanazt a szoftvert, mint a szakemberek az ország bármely egyetemének legfejlettebb játékfejlesztő létesítményeiben
- Mutassa be tudását a munkaadóknak, és lépjen kapcsolatba a számítógépes játékipar szakembereivel, ha részt vesz éves GameJam rendezvényünkön.
- Lehetőséged van céget alapítani, és eladni saját játékaidat
TIGA akkreditáció
Ezt a tanfolyamot a TIGA (The Independent Game Developers' Association) akkreditálta. Ez azt jelenti, hogy egy iparági és akadémiai szakértőkből álló testület megvizsgálta, hogy megbizonyosodjon arról, hogy Ön megfelelő és naprakész készségeket fejleszt a játékokhoz és a kapcsolódó iparágakhoz.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanterv
Modulok
1. év
Az idei évfő moduljai a következők:
- 3D modellezés – 20 kredit
- Art Skills for Games – 20 kredit
- Code Studio – 20 kredit
- Kódolás és szkriptelés játékokhoz – 20 kredit
- Játékfejlesztés – 20 kredit
- Játéktervezés és kontextus – 20 kredit
Ebben az évben nincs választható modul.
2. év
Az idei évfő moduljai a következők:
- Számítógépes játékok Enterprise L5 – 0 kredit
- Számítógépes játéktechnika L5 – 0 kredit
- Projektindítás és karriermenedzsment – 20 kredit
- Játékos Diákvállalkozás – 20 kredit
Az idei évbenválasztható modulok a következők:
- Kereskedelmi eszközgyártás valós időben – 40 kredit
- Tervezős játékok – 20 kredit
- Tervezés és vizuális kutatás mozi és játék számára – 20 kredit
- Animációs tervezés – 20 kredit
- Elkötelezett állampolgárság interdiszciplináris gyakorlaton keresztül – 20 kredit
- Játékmenet programozás – 20 kredit
- Matematika játékokhoz – 20 kredit
- Modern idegen nyelv – 20 kredit
- Szakmai tapasztalat – 20 kredit
- Programkonzolok – 20 kredit
- Alkalmazás-programozási felületek programozása – 20 kredit
- Prototípuskészítés és játéktervek iterációja – 20 kredit
Választható elhelyezési év
Segítünk megtalálni a helyzetének és ambícióinak megfelelő munkahelyet. Mentorálást és támogatást kapsz egész évben.
3. év
Az idei évfő moduljai a következők:
- Számítógépes játékok Enterprise L6 – 0 kredit
- Számítógépes játéktechnika L6 – 0 kredit
- Utolsó éves projekt – 40 kredit
- Valós idejű interaktív csoportprojekt: Első szakasz – 20 kredit
- Valós idejű interaktív csoportprojekt: Második szakasz – 20 kredit
Az idei évbenválasztható modulok a következők:
- Haladó grafikai technikák – 20 kredit
- Világok létrehozása – 20 kredit
- Játékkutatás – 20 kredit
- Game Audio megvalósítása – 20 kredit
- Motion Capture alkalmazások – 20 kredit
- Programozási mesterséges intelligencia játékokhoz – 20 kredit
- Pszichológiai elmélet játéktervezőknek – 20 kredit
- Célzási platformok – 20 kredit
A legjobb és legfrissebb kutatási és szakmai gyakorlatot használjuk a diákjaink visszajelzései mellett, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a kurzus tartalma releváns az Ön jövőbeli karrierje vagy további tanulmányai szempontjából.
Emiatt egyes kurzusok tartalma idővel változhat, hogy tükrözze a tudományág vagy az iparág változásait, és előfordulhat, hogy egyes opcionális modulok nem futnak le minden évben. Ha egy modul nem fut, a lehető leghamarabb értesítjük, és segítünk az alternatív modul kiválasztásában.
Elhelyezés éve (opcionális)
Az elhelyezések ideális módja annak, hogy a kurzuson eddig tanultakat professzionális körülmények között alkalmazza, valamint javítja foglalkoztathatóságát, vonzóvá téve Önt a munkaadók számára a diploma megszerzése után. Dolgozhat egy vállalatnak vagy szervezetnek, vagy függetlenné válhat, ha más diákokkal együtt létrehozza és működtetheti saját vállalkozását.
Bármelyik utat is választja, nem kell egyedül járnia: a kreatív karrier kéznél van.
Karrierlehetőségek
Mivel a végzett hallgatóink 95%-a az egyetem után egy éven belül munkát talál, biztos lehet benne, hogy a különböző pályákhoz keresett készségekkel és ismeretekkel szerez diplomát.
A játékiparon kívül a megszerzett készségeket más területeken is alkalmazhatja az ilyen technológiák használatával – beleértve a virtuális gyártást, a virtuális/alternatív valóságot (VR/AR), a szimulációs képzést és az egészségügyet.
Diplomás úti célok
Diplomásaink a legnagyobb iparági nevek egyikénél dolgoznak, többek között:
- Rockstar Games
- Naughty Dog
- Határ
- Felhőbirodalom
- Egység
- Ritka
- Codemasters
- Electronic Arts
- Lázadó
- Jagex
- Kreatív Assembly
- Sumo Digital
- Climax
- Rozsdamentes játékok
- Playstation Studios
Folyamatos karriertámogatás
Szerezzen tapasztalatot tanulás közben, és segítsen részmunkaidős állások, önkéntességi lehetőségek és munkatapasztalat keresésében.
Diploma vége felé és a diploma megszerzése után még öt évig személyes támogatást kap a Diplomás Toborzási Tanácsadónktól, hogy segítsen megtalálni a tökéletes szerepkört.
Kreatív karrierek
Karunkon belüli Creative Careers csapatunk kiterjedt toborzási tapasztalattal rendelkezik, és jól ismeri a kreatív szektort, így a hallgatók könnyebben találhatnak elhelyezkedést a kreatív iparágakban.
Végigvezetik Önt a jelentkezési folyamat minden lépésén, beleértve:
- Az ideális állás keresése az üres álláshelyek adatbázisán keresztül
- Tippeket ad egy érdekes önéletrajz megírásához, amely felkelti a munkáltatók figyelmét, függetlenül a szerepkörtől
- Készíts próbainterjúkat, hogy csiszolhasd a technikádat és megismerkedj a toborzási környezettel
- Indító vállalkozási javaslat megírása – ha az önálló vállalkozói utat választja
- A csapat továbbra is támogatni fogja Önt az elhelyezkedési évében.
Potenciális szerepek
A korábbi hallgatók sikeresek voltak az alábbi pozíciókban:
- szoftverfejlesztő/mérnök
- játékművész
- mozgásrögzítő technikus
- médiafejlesztő
- 3D modellező és tervező
Lehetséges úti célok
Izgalmas játék- és technológiai cégeknél gyakornokok, többek között:
- Sega
- Sumo Digital
- Ritka
- Egység
- IBM
- Climax
- amazon
- Electronic Arts (EA)
- Babcock
Felszerelés
Tanulói beszámolók
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor játékok programozás
- Berlin, Németország
- Munich, Németország + 3 több
BA (Hons) Games Design
- London, Egyesült Királyság
Bachelor of Science (BS) játékprogramozásból
- San Francisco, Amerikai Egyesült Államok