BA (Hons) Business and Marketing
Lincoln, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
3 up to 4 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Fedezze fel Lincolnt, bárhol is legyen a világon
Webináriumaink, tantárgyi mesterkurzusaink, kérdés-felelek foglalkozásaink és diákpanel-beszélgetéseink nagyszerű módja annak, hogy felfedezzük, milyen a University of Lincoln élni és tanulni.
Bevezetés
Innovation and creativity are increasingly important to devising and delivering effective modern marketing campaigns, as rapid technological advancements have transformed the business landscape.
BA (Hons) Business and Marketing at Lincoln is designed to provide students with a firm grasp of the basic principles of the subject. It encourages them to explore the theoretical and practical context of business and develop a marketing specialism.
Throughout the programme, students have the opportunity to increase their familiarity with the international business environment, identify marketing opportunities, and develop an understanding of how to overcome the challenges of reaching mass and niche audiences.
Students who successfully complete their studies with a year of work placement will receive the award title BA (Hons) Business and Marketing (with Work Placement). Those who do not will receive a BA (Hons) Business and Marketing award.
"This information was correct at the time of publishing (July 2023)"
Belépők
Tanterv
Hogyan tanulsz?
Az első évtől kezdve a hallgatók megismerkednek a sikeres stratégiák és üzleti kampányok kidolgozásához szükséges eszközökkel. A digitális marketing fontosságát a program során elismerték, és a hallgatók eleve képesek fejleszteni a digitális készségeket.
A tanfolyam megvizsgálja az alapvető üzleti koncepciókat, és erre építi az egész diplomát. Felhívja a hallgatókat, hogy az utolsó évben válasszanak sokféle üzleti modult, hogy tükrözzék egyéni érdeklődésüket.
Az előadások célja, hogy áttekintést nyújtsanak a tudományágon belüli aktuális kérdésekről és vitákról. Ezek egy részét látogató gyakorlati szakemberek szállítják, akik „élő” esetanyagot biztosítanak, és hozzáférést kínálnak a hallgatóknak az iparági kapcsolatokhoz és karriertanácsadáshoz.
A további szakmai gyakorlat év lehetőséget kínál a hallgatóknak arra, hogy a második tanulmányi év után teljesítsenek egy szakmai gyakorlati időszakot annak érdekében, hogy tudásukat valós üzleti környezetben alkalmazzák. Azoknak a hallgatóknak, akik nem tudnak vállalkozni vagy nem kívánnak részt venni a szakmai gyakorlat évében, lehetőségük van munkával kapcsolatos projektek, például tanácsadások vagy vállalati projektek elvégzésére.
Azok a hallgatók, akik tanulmányaikat sikeresen befejezik egyéves szakmai gyakorlatsal, megkapják a BA (Hons) üzleti és marketing (munkával kapcsolatos) díjat. Akik nem, BA (Hons) üzleti és marketing díjat kapnak.
A programban részt vevő hallgatók olyan oktatóktól tanulnak, akik gyakran világelső vagy nemzetközileg kiváló kutatásban vagy szakmai gyakorlatban vesznek részt. A kapcsolattartási idő lehet műhelyek, gyakorlati foglalkozások, kihelyezések, tanácsadói projektek, helyszíni látogatások, szemináriumok vagy előadások, és modulonként és tanévenként változhat. Az oktatói foglalkozások és a projektfelügyelet történhet egyéni vagy kiscsoportos foglalkozások formájában. Egyes kurzusok lehetőséget kínálnak külső látogatásokon és terepmunkákon való részvételre.
Továbbra is az a helyzet, hogy a hallgatók diplomáért olvasnak, és ez azt jelenti, hogy a tervezett kontaktórákon túl a hallgatóknak önálló tanulmányozásra is kötelezettek. Ez lehetővé teszi, hogy egy-egy tantárgy körül olvasson, és szélesebb körű olvasás útján felkészüljön előadásokra és szemináriumokra, vagy olyan nyomon követési feladatokat hajtson végre, mint például a feladatok vagy a lektorálás. Általános iránymutatásként elmondható, hogy a University of Lincoln hallgatói által megkövetelt független tanulás mennyisége annyi, hogy az osztály minden órájában legalább két-három órát kell önálló tanulásban töltenie.
Első év
- Data Analytics for Business (alap)
- Pénzügy nem szakembereknek (alap)
- Szervezeti magatartás (Core)
- Marketing alapelvei (Core)
- Szakmai fejlődés (alap)
Második év
- Nemzetközi üzleti környezet (alap)
- Műveletek kezelése (Core)
- Üzleti angol és kommunikáció A (opció)†
- Üzleti angol és kommunikáció B (opció)†
- Finance for Business (opció)†
- Innovációmenedzsment (opció)†
- LIBS Nemzetközi Év Külföldön (opció)†
- Projektmenedzsment alapelvei (opció)†
- Szakmai gyakorlat (opcionális)†
- Szolgáltatások marketing- és kapcsolati stratégiái (opció)†
Harmadik év
- Digitális marketing és e-kereskedelem (alap)
- Független projekt – Kutatás (alap)
- Független projekt – Felelős Vállalat (alap)
- Független projekt – Megbeszélt ügyfél-alapú projekt (alap)
- Vezetői gyakorlat (alap)
- Üzleti etika a 21. században (opció)†
- Alapvető angol vezetői készségek A (opció)†
- Alapvető angol vezetői készségek B (opció)†
- Pénzügyi menedzsment cégeknek 1 (opció)†
- Pénzügyi menedzsment cégeknek 2 (opció)†
† Egyes kurzusok választható modulokat is kínálhatnak. A választható modulok elérhetősége évről évre változhat, és a minimális hallgatói létszámtól függ. Ez azt jelenti, hogy bizonyos opcionális modulok elérhetősége nem garantálható. A választható modul kiválasztását a személyzet rendelkezésre állása is befolyásolhatja.
Hogyan értékeljük
A hallgatók értékelésének módja ebben a kurzusban modulonként eltérő lehet. Az alkalmazható értékelési módszerek példái közé tartoznak a tanfolyami feladatok, például az írásbeli feladatok, jelentések vagy dolgozatok; gyakorlati vizsgák, például előadások, előadások vagy megfigyelések; és írásbeli vizsgák, például formális vizsgák vagy zárthelyi tesztek. A University of Lincoln irányelve annak biztosítása, hogy a személyzet azonnal visszaküldje az értékeléseket a hallgatóknak.
Akkreditáció
Ezt a programot a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditálja, és a sikeres befejezése után a hallgatók "fejlett állást" kapnak. Ez lehetővé teszi a diákok számára, hogy tanulmányozzák a CIM képesítést anélkül, hogy az összes modulot ki kellene tölteniük. A diákoknak csak két értékelést kell elvégezniük a szokásos három helyett. A diákok is hozzáadhatnak egyéni díjat, hogy kiegészítsék a diploma.
Képtár
A program eredménye
How You Study
Az első évtől kezdve a hallgatók megismerkednek a sikeres stratégiák és üzleti kampányok kidolgozásához szükséges eszközökkel. A digitális marketing fontosságát az egész program során elismerik, és a hallgatók a kezdetektől fogva képesek fejleszteni digitális készségeiket.
The course examines core business concepts and builds on this foundation throughout the degree. It invites students to choose from a wide variety of business modules in their final year to reflect their individual interests.
Az előadások célja, hogy áttekintést nyújtsanak a tudományágon belüli aktuális kérdésekről és vitákról. Ezek egy részét látogató gyakorlati szakemberek szállítják, akik „élő” esetanyagot biztosítanak, és hozzáférést kínálnak a hallgatóknak az iparági kapcsolatokhoz és karrier-tanácsadáshoz.
A kiegészítő gyakorlati év lehetőséget kínál arra, hogy a hallgatók a második tanulmányi év után munkatapasztalatot szerezzenek, hogy tudásukat valódi üzleti környezetben alkalmazzák. Azok a hallgatók, akik nem tudnak vállalni vagy úgy döntenek, hogy nem vesznek részt a szakmai gyakorlati év programjában, lehetőségük van munkával kapcsolatos projektre, például tanácsadásra vagy vállalati projektre.
Students who successfully complete their studies with a year of work placement will receive the award title BA (Hons) Business and Marketing (with Work Placement). Those who do not will receive a BA (Hons) Business and Marketing award.
A program hallgatói olyan oktatóktól tanulnak, akik gyakran világelső vagy nemzetközileg kiváló kutatásban vagy szakmai gyakorlatban vesznek részt. A kapcsolattartási idő lehet műhelyek, gyakorlati foglalkozások, kihelyezések, tanácsadói projektek, helyszíni látogatások, szemináriumok vagy előadások, és modulonként és tanévenként változhat. Az oktatói foglalkozások és a projektfelügyelet történhet egyéni vagy kiscsoportos foglalkozások formájában. Egyes kurzusok lehetőséget kínálnak külső látogatásokon és terepmunkákon való részvételre.
It is still the case that students read for a degree and this means that in addition to scheduled contact hours, students are required to engage in independent study. This allows you to read around a subject and to prepare for lectures and seminars through wider reading, or to complete follow up tasks such as assignments or revision. As a general guide, the amount of independent study required by students at the University of Lincoln is that for every hour in class you are expected to spend at least two to three hours in independent study.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Program tandíj
Akkreditációk
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA média menedzsment és digitális marketing
- Cologne, Németország
- Berlin, Németország + 6 több
BA nemzetközi üzleti adminisztráció - Általános vagy digitális marketing fókusz
- Berlin, Németország
- Hamburg, Németország
BA(Hons) üzleti menedzsment és marketing szakon
- Bristol, Egyesült Királyság