BSc animáció
University of Bradford
Kulcs információ
Campus helye
Bradford, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 9 250 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* szendvics év: 925 GBP | nemzetközi: 22 180 GBP; szendvics év: 2218 GBP
Bevezetés
Az animáció kulcsfontosságú része az Egyesült Királyság 84 milliárd GBP értékű kreatív iparágának. A tanfolyam során fejleszti azokat a készségeket és megértést, amelyekkel sikeres karriert tehet ezen az izgalmas és dinamikus területen.
Ez a ritka BSc animációs diploma célja, hogy a hallgatókat felvértezze azokkal a tudással, készségekkel és szakmai tapasztalattal, amelyek szükségesek ahhoz, hogy belépjenek ebbe a dinamikus és gyorsan növekvő iparágba.
A csúcstechnológiás eszközökhöz való hozzáféréssel, mint például a hatkamerás Motion Capture Studio, innovatív technikákat és gyakorlatokat alkalmazhat professzionális szabványos digitális animációk létrehozásához, és erős tudásalapot fejleszthet az alábbi területeken:
- klasszikus animációs technikák
- történetmesélés
- álló- és mozgókép rögzítése/manipulációja
- tervezés, operatőr, modellezés és animáció
- koncepció művészet
- digitális szobrászat és kompozíció
- CGI világítás
Belépők
Tanterv
A program célja, hogy felkészítse a hallgatókat, akik szakértelmet kívánnak fejleszteni a számítógéppel generált animáció kreatív, esztétikai és technikai vonatkozásaiban, számos releváns audiovizuális médiatudomány támogatásával.
Felhívjuk figyelmét, hogy a 2020-as bejegyzés esetében a modul információi változhatnak.
Első év
Mag
- Kreativitás és képzelőerő (FAM4001-B)
- Bevezetés a 3D számítógépes animációba (GAV4007-B)
- 3D karaktermodellezés és animáció (GAV4003-B)
- Animációs egyezmények (GAV4001-B)
- Rajz gyártáshoz (GAV4012-B)
- Kreatív iparágak – Alapítványok (GAV4006-B)
Második év
Mag
- Speciális karakteranimáció (GAV5007-B)
- Klasszikus animáció (GAV5021-B)
- Szkriptprogramozás és technikai animáció (GAV5001-B)
- Arcmodellezés/animáció (GAV5005-B)
- 3D karakterkészítés (GAV5012-B)
választási lehetőség
- Megjelenésfejlesztés, világítás és fejlett renderelés (GAV5016-B)
- Digitális kompozíció és utómunka (GAV5018-B)
- Mozgásrögzítés és digitális pásztázás (GAV5017-B)
Utolsó év
Mag
- Egyéni projekt (GAV6003-D)
- Nagyprojekt előgyártás (GAV6007-B)
- Nagyprojekt gyártás (GAV6008-D)
választási lehetőség
- AI for Games (COS6017-B)
- Effektus-animáció és dinamika VFX-hez (GAV6002-B)
- Alkalmazásprogramozás és -fejlesztés (GAV5019-B)
Szendvics év
Ez a kurzus lehetőséget kínál arra, hogy a második és az utolsó év között iparban dolgozzon.
Tanulmányának második évében számos tevékenységet szervezünk, hogy segítsünk a hallgatóknak elhelyezkedést találni. Ezek magukban foglalják az önéletrajzokról szóló üléseket, interjúkat stb. az Egyetem Karrier Szolgálatától, valamint a munkaadók és az előző évi hallgatók előadásait az elhelyezkedésükről.
Azok a hallgatók, akik törekednek a gyakorlati évre, és felveszik a gyakorlati évet, támogatást és útmutatást kapnak egy gyakorlati oktatótól, hogy figyelemmel kísérjék és támogassák előrehaladását.
Az év befejezése után a hallgatók visszatérnek a kurzus harmadik tanévére, és gyakran találkozunk azzal, hogy a hallgatók olyan lendülettel térnek vissza, hogy folytassák tanulmányaikat.
Sok diák folytatja kapcsolatát kihelyező munkáltatóival, akik részmunkaidőben dolgoznak számukra, záróévi projekteket dolgoznak ki velük, vagy visszatérnek hozzájuk diplomás pozícióba.
Tanulás és értékelés
A tanulás sokféle formátumban történik. Egyes napokon előadásokon és szemináriumokon vesz részt, máskor pedig személyes oktatóprogramokat, kötetlen beszélgetéseket folytat egy csoportos projektben, vagy akár transzatlanti megbeszélést folytat egy iparági szakemberrel.
Minden modul önálló tanulást igényel, amelyet olyan távoktatási technológiák támogatnak, mint például a virtuális tanulási környezet.
Az olvasási listák és az önálló tanuláshoz javasolt források további iránymutatást adnak, a rendszeres kapcsolattartási órák és informális visszajelzések pedig a tanfolyam során folyamatos útmutatást és támogatást nyújtanak. A modulok értékelése többnyire gyakorlati kurzusok, labortesztek és írásbeli vizsgák formájában történik.
Külföldön tanulni
Minden kurzusunk lehetőséget kínál külföldi tanulmányokra, két szemeszterrel egy nemzetközi partnerintézményben.
Nemrég két animációs hallgatónk tanult Japánban.
Tanulmányi támogatás
Egy átfogó támogatási hálózat áll az Ön rendelkezésére, hogy biztosítsa tanulmányi potenciáljának elérését, és a jövőbeni további sikereket.
Számos támogatási szolgáltatásban részesülhet, többek között:
- Személyes oktató
- hallgatói támogató/adminisztrációs csapat
- Akadémiai készségek tanácsadó szolgálata
- Karrier és foglalkoztatási szolgáltatások
- díjnyertes Fogyatékosügyi Szolgálat
- jól felszerelt könyvtárak és kiváló informatikai lehetőségek
Akadémiai csapatunk barátságos és könnyen elérhető. Mindig azonnal válaszolunk a kommunikációra, és mindenkinek van rendes munkaidőben tanácsadás és támogatás.
Kutatás
Munkatársaink valamennyien kutatási tevékenységet folytatnak, és feszegetik tudományáguk határait.
A University of Bradford erős származású a világ vezető kutatásaiban, és célunk, hogy a hallgatók részesüljenek munkatársaink betekintéséből tantárgyuk jövőjébe.
Az új és innovatív kutatási eredmények beépítése tantervünkbe, amely a Research Informed Teaching néven ismert, alapvető érték, és a programjaink és moduljaink tervezésének egyik kulcsfontosságú alapelve.
A program eredménye
A tanfolyam során fejleszti azokat a készségeket és megértést, amelyekkel sikeres karriert tehet ezen az izgalmas és dinamikus területen.
Amellett, hogy digitális animációk készítéséhez a legkorszerűbb eljárásokat és technológiákat használ, szilárd alapokra tesz szert a klasszikus animációs technikákban, a rajzban, az operatőrben, a történetmesélésben és a fogalmi megértésben, hogy kreatív, hozzáértő és magabiztossá váljon. szakmai.
Szakmailag tapasztalt csapatunk gyakorlati és elméleti munka kombinációjával segít abban, hogy kiváló animátorrá váljon. A hangsúly azon van, hogy minél több animációt készítsünk, miközben kulturális és ipari kontextusba helyezzük.
Többet fog tenni, mint egyszerűen megtanulni, hogyan kell használni a szoftvert, hanem kifejleszti a kritikus gondolkodás létfontosságú készségeit, amelyek lehetővé teszik, hogy a legjobb minőségű munkát készítsenek – amire az ipar kétségbeesetten vágyik.
Karrierlehetőségek
Karrier támogatás
A programot úgy alakították ki, hogy megfeleljen az ipar igényeinek.
Rendszeresen veszünk részt iparági hallgatókkal, és mivel sok munkatársunk továbbra is saját projektjein és kereskedelmi munkáikon dolgozik, ők vannak a legjobb helyzetben ahhoz, hogy tanácsot adhassanak arról, hogyan lehet a legjobban megközelíteni az ipart a foglalkoztatás biztosítása érdekében.
Az egyetem elkötelezett amellett, hogy segítse a hallgatókat a foglalkoztathatóság fejlesztésében és javításában, és ez számos program szerves részét képezi.
A Karrier- és Foglalkoztatási Szolgálat a kurzus teljes időtartama alatt szakértői támogatást nyújt, beleértve a részmunkaidős munkát tanulás közben, az elhelyezkedést, a vakációt és a diplomás megüresedéseket. A hallgatókat arra biztatjuk, hogy már korai szakaszban hozzáférjenek ehhez a támogatáshoz, és használják a Careers webhelyen található kiterjedt forrásokat. A lehetőségek szaktanácsadókkal való megbeszélése a lehetőségek feltárásával és az álláskeresési készségek finomításával segíti a tervek tisztázását.
A legtöbb programunkban a karrierfejlesztési tanácsadók közvetlenül beépítik a tantervbe, vagy speciálisan szervezett workshopokon keresztül.
Karrier kilátások
Ez a tanfolyam felkészít egy sikeres számítógépes animációs karrierre. Nagyon büszkék vagyunk végzettjeinkre: az Egyesült Királyságban és a tengerentúlon dolgoztak olyan szervezeteknél, mint a BBC, Warner Brothers, Vicon, MGM, Industrial Light and Magic, Disney, Universal, Weta Digital, Pixamundo, Dreamworks, Andy Serkis. Imaginarium és még sokan mások.
Végzőseink olyan kasszasiker filmeken dolgoztak, mint az Avatar, a Hugo, a Gravity, az Inception, a Dawn of the Planet of the Apes, a Warhorse, a The Dark Knight trilógia és az összes Harry Potter-film, valamint számos játék. Az elmúlt öt évben a posztgraduális foglalkoztatási és tanulmányi arányaink jelentősen jobbak voltak, mint az Egyesült Királyság animációs kurzusainak országos átlaga.
Foglalkoztatási statisztikák
A 2017-ben végzett animáció, játék és vizuális effektusok 94%-a a diploma megszerzése után hat hónapon belül elhelyezkedett, vagy továbbtanult.*
*Ezek a DLHE-statisztikák a Felsőoktatási Statisztikai Ügynökség (HESA) által évente közzétett adatokból származnak, amelyek az Egyesült Királyságban lakóhellyel rendelkező diplomásokra vonatkoznak, akik munkavállalásra vagy továbbtanulásra állnak rendelkezésre, és akiknek úti célja ismert.
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Évente több mint 4 millió fontot fektettek be ösztöndíjakba
A University of Bradford pénzügyi támogatások széles skáláját kínálja, hogy segítse Önt egyetemi utazása során, és évente több mint 4 millió GBP-t fektet be a hozzáférési megállapodásba és egyéb ösztöndíjakba, hogy támogassa a különféle hátterű hallgatókat.
Minden évben számos vissza nem térítendő ösztöndíjat ítélünk oda brit, EU-s és nemzetközi hallgatóknak tudományos kiválóság, személyes körülmények vagy gazdasági nehézségek alapján. Ösztöndíjaink egy része egy-egy szakterület tanulmányaihoz is kapcsolódik. Egynél több típusú ösztöndíjra is lehet pályázni, de általában csak egy díjban részesülhet.