Nemzetközi egyetemi program (IUP) a kommunikációban
Universitas Gadjah Mada
Kulcs információ
Campus helye
Yogyakarta, Indonézia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
8 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
IDR 200 000 000 / per semester *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Indonéz diákok: 25.000.000 Ft / félév; Nem indonéz diákok: 35 000 000 fő / félév
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Kommunikációs Tudományok Tanszékének nemzetközi alapképzési programja a vízió, hogy a kommunikációs tanulmányokban megbízható, képzett és kulturált diplomásokat hozzon létre, akik a társadalmi igényeket elsőbbséget élvezhetik a globális kihívásnak, hogy a közönség számára előnyöket biztosítsanak a „jól informált Társadalom'. A hallgatóktól elvárható, hogy a gyakorlati, kutatási és kritikai gondolkodási képességek közötti egyensúlyt átadja.
Minden tanulónak olyan osztályokra kell vonatkoznia, amelyek alapvető kommunikációs elméleteknek teszik ki őket, mielőtt két, a program által kínált érdeklődési területet vállalnak.
- Médiaismeret
A Média Tanulmányok célja, hogy feltárja a nemzetközi média- és kommunikációs tanulmányok területének problémáit és elméleteit. Azok a diákok, akik ezt a fókuszot választják, mindkét médiatevékenységnek, például a filmművészetnek és az újságírásnak, valamint a médiaelméletnek vannak kitéve. Ezen túlmenően ebben a tanulmányban a tanulók a digitális médiát mind kommunikációs jelenségként, mind eszközként tanulják meg és figyelik meg. - Stratégiai kommunikáció
Stratégiai kommunikáció révén a diákok tanulmányaikat a marketingkommunikáció alkalmazásának tudományára, valamint a PR kapcsolatok elméleteire, elveire és eszközeire összpontosítják. A tanulmányi terület magában foglalja a Marketing kommunikációs ipar minden elemeit és a PR különböző helyzetekben betöltött szerepét.
Ez a program a tanulási megközelítések és innovációk széles skáláját is kínálja, beleértve a teljes angol nyelvű szállítást, a diákközpontú és a kutatás-alapú tanulást, a tapasztalati tanulást, a nemzetközi expozíciós tevékenységeket és a karrierfejlesztési tanácsadást.
A kurzus tartalma négy év alatt kerül megrendezésre, amely 144 kreditpontot tartalmaz 8 félévben. Az utolsó években az értekezés írásának kötelezőnek kell lennie ahhoz, hogy a program befejeződjön.
Miért tanuljon velünk kommunikációt?
Indonéz média tájkép
- Digitális média és a szociális média trendje
Indonézia a legnagyobb aktív médiatársai Délkelet-Ázsiában, 130 millió a Facebookon és 50 millió az Instagramon (Wearesocial, 2018). - Politikai kommunikáció és média jelenség
Indonézia a Délkelet-Ázsia régió legdemokratikusabb országa, amely a sajtó szabadságához és a politikai környezet dinamikájához vezet. - Indonézia kreatív iparágainak emelkedése
A 7 Unicorn induló cégből 4 indult Indonéziában, amely gazdag tanulmányokat kínál a kortárs digitális médiákról.
Kommunikáció és kultúra
Különböző kultúrák (300 etnikai csoport, pontosan 1340 törzs és több mint ezer helyi nyelv)
Kommunikációs tanulmányok Yogyakartában
- Számos olyan közösség van, amely különféle aggodalomra ad okot az érdeklődés fókuszának széles köréből, mint például a filmközösség, a zenei közösség, a művészet és a teljesítmény közösség, a digitális induló közösség.
- A kreatív médiaiparban induló cégek száma Yogyakartában jön létre, mint például Hipwee, Tirto, Mojok, Gameloft Indonézia és Brillio.
- Yogyakartát az oktatási város központjaként ismerik, míg Indonéziából sok diák jött és tanult Yogyakartán. Ez teszi Yogyakartát Indonézia olvasztótégelyének, ahol jobb tanulási légkört kínál a hallgatónak.
Tanulási eredmények
A cél olyan diplomások készítése, akiknek kritikus, kreatív, etikai és nemzetközi hírnevük lehetővé teszi számukra, hogy globális kommunikációs szakemberek legyenek az információs társadalom korában. A részletes célokat a következőképpen fejtjük ki:
- A globális közösség részeként az UNIVERSITAS GADJAH MADA oktatási víziójához, missziójához és céljaihoz kapcsolódó humán értékek fejlesztésére és megvalósítására képes erényes diplomások létrehozása.
- Olyan diplomások készítése, akik érzékenyek és kritikusak a kommunikációs jelenséggel szemben, amelyek képesek tudományos és kreatív munkát előállítani a kommunikáció területén, ahol képesek lehetnek a nemzet fejlődésére a jól tájékozott társadalom felé.
- A kommunikációs dinamikához és a globális kommunikációs technológia fejlesztéséhez adaptív és adaptív diplomások előállítása.
- Olyan diplomások létrehozása, akik nemcsak a globális közösség részét képezik, hanem a globális közösség javát szolgáló változások ügynökei is.
Tanterv
A nemzetközi egyetemi program (IUP) tantervét a kommunikációs tudományban az UNIVERSITAS GADJAH MADA úgy tervezték, rendezték és irányítják, hogy a diákokat fiatal kommunikációs kutatók és képzett egyetemi hallgatók legyenek felkészülve a kommunikációs szakma iparának szükségleteire. Ez a program a tanulási megközelítések és innovációk széles skáláját is kínálja, beleértve a teljes angol nyelvű szállítást, a diákközpontú és a kutatás-alapú tanulást, a tapasztalati tanulást, a nemzetközi expozíciós tevékenységeket és a karrierfejlesztési tanácsadást. A kurzus tartalma négy év alatt kerül megrendezésre, amely 144 kreditpontot tartalmaz 8 félévben. Az utolsó években az értekezés írásának kötelezőnek kell lennie ahhoz, hogy a program befejeződjön.
Felvételi követelmények
- Senior középiskola vagy azzal egyenértékű
(a 2009-es, 2010-es, 2011-es diplomások indonéz vagy legfeljebb 25 éves külföldi pályázók esetében); - Angol nyelvtudás, amint azt a TOEFL / IELTS pontszám jelzi a nem angol nyelvű országok pályázóinak.
Felvételi eljárások
- Iratkozzon fel egy alkalmazásfiókra.
- Töltse ki az online jelentkezési lapot, és töltse fel a szükséges dokumentumokat.
- Fizessen vissza nem térítendő pályázati díjat: Rp. 1.500.000 a Bank Mandiri többszörös fizetési rendszerén keresztül, BNI. BRI, BSM vagy BTN.
- Nyomtassa ki a jelentkezési űrlapot és vigye el a teszt során.
- A felvételi kártya három (3) nappal a felvételi teszt időpontja előtt nyomtatható.
Belépők
Tanterv
Minden diák részt vesz olyan órákon, amelyek során megismerkedhet az alapvető kommunikációs elméletekkel, mielőtt a program által kínált két érdeklődési területet elkezdené.
- Médiaismeret
A Media Studies célja a nemzetközi média- és kommunikációs tanulmányok területén felmerülő kérdések és elméletek feltárása. Azok a hallgatók, akik ezt a tanulmányi fókuszt választják, mind a médiagyakorlatnak, mint például a filmművészetnek és az újságírásnak, mind a médiaelméleteknek lesznek kitéve. Ezen túlmenően, ebben a tanulmányi fókuszban a hallgatók megtanulják és megfigyelik a digitális médiát, mint kommunikációs jelenséget és eszközt. - Stratégiai kommunikáció
A stratégiai kommunikáció révén a hallgatók tanulmányaikat a marketingkommunikáció alkalmazásának tudományára, valamint a PR elméleteire, elveire és eszközeire összpontosítják. A képzési terület felöleli a marketingkommunikációs ipar minden elemét és a PR szerepeit különböző helyzetekben.
Ez a program a tanulási megközelítések és innovációk széles skáláját kínálja, beleértve a teljes körű angol nyelvű oktatást, a hallgatóközpontú és kutatásalapú tanulást, a tapasztalati tanulást, a nemzetközi expozíciós tevékenységeket és a karrierfejlesztési tanácsadást.
A kurzus teljes tartalma négy év alatt kerül leadásra, 8 félévben 144 kreditpontból áll. Az utolsó években a szakdolgozat elkészítése kötelező a szakon való végzettséghez.
A kommunikációtudományi nemzetközi alapképzési program (IUP) Universitas Gadjah Mada tantervének célja, hogy felkészítse a hallgatókat arra, hogy fiatal kommunikációkutatókká és szakképzett egyetemistákká váljanak, hogy előre tudják látni a kommunikációs professzionális iparág igényeit. Ez a program a tanulási megközelítések és innovációk széles skáláját kínálja, beleértve a teljes körű angol nyelvű oktatást, a hallgatóközpontú és kutatásalapú tanulást, a tapasztalati tanulást, a nemzetközi expozíciós tevékenységeket és a karrierfejlesztési tanácsadást. A kurzus teljes tartalma négy év alatt kerül leadásra, 8 félévben 144 kreditpontból áll. Az utolsó években a szakdolgozat elkészítése kötelező a szakon való végzettséghez.
Képtár
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Communication Major
- Budapest, Magyarország
Bachelor az integrált marketing kommunikációban: sportkommunikáció
- Livingston, Amerikai Egyesült Államok
Bachelor az integrált marketing kommunikációban: általános
- Livingston, Amerikai Egyesült Államok