BA játékfejlesztésben
Trinity Western University
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Langley City, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 22 800 / per year *
Jelentkezési határidő
30 Jul 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* tipikus költségek évente
Bevezetés
Felszerelni a diákokat a versenyképes iparágban elért sikerekre.
A videojáték-ipar hatalmas és globális, és csak az USA-ban több mint 40 milliárd dollárt keresett tavaly. A piaci trendek azt mutatják, hogy továbbra is a jól fizetett, magasan képzett szakemberek fő munkaadója lesz.
Az egyedülálló játékfejlesztő programunk nem hasonlít más programokra. Megszerzi a videojátékok fejlesztéséhez szükséges technikai készségeket, és ismereteket szerez a vállalkozás vállalkozói vonatkozásairól - mindezt tapasztalatszerzés és szakterület fejlesztése során egy sor csapatalapú tevékenység során.
A második évtől kezdve három intenzív projekten fog dolgozni, amelyek videojátékok létrehozására és forgalmazására szolgálnak. Ahogy az iparban, úgy vállalkozói és interdiszciplináris csapatkörnyezetben is dolgozni fog, hogy a projekteket a koncepciótól kezdve a promócióig vezesse - üzleti modellek létrehozása, valamint a költségek és a bevételek nyomon követése. Amellett, hogy tapasztalati tanulás útján építi fel portfólióját, a TWU bölcsészettudományi magja és a holisztikus oktatásra összpontosítva felkészül arra, hogy értékes közreműködő és vezető legyen a szakterületén.
A program kiemeli
- Piacképes készségek a rendkívül versenyképes ipar számára
- Bachelor diploma játékfejlesztésben
- Iparra kész portfólió további speciális tanulmányokhoz, ideértve a diákok által készített és forgalmazott videojátékokat is
- Kis méretű méretek
- Csapatalapú, együttműködő tanulási környezet
Amit ajánlunk
- Négy tanulmányi irány vagy szakirány kiválasztása
- Gyakorlati tapasztalat három, csapatalapú játékfejlesztési projekten keresztül
- Kis létszámú osztályok és nagy kaliberű, támogató, hit alapú tanulás
- Bachelor of Arts játékfejlesztés
- Az ipar számára kész munka portfólió a diploma megszerzése után
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Pénzügyi segély
A jövőbe való befektetés bizonyos segítséget igényelhet. Érdemben és szükségleteken alapuló díjakat kínálunk a tandíj költségeinek ellensúlyozására. A korai tervezés kulcsfontosságú, és mi itt vagyunk, hogy segítsünk az indulásban.
Tanterv
Tanulmányi adatfolyamok
A. Játéktervezés: A hallgatók megtanulják, hogyan kell játékokat tervezni, és ezt kombinálják az írás, a művészet, a hangtervezés, a programozás vagy az üzleti tanulmányokkal.
Tanfolyam mintavétel:
- Videojátékok játéktervezése
- Fejlett játéktervezés
- Interaktív mesemondás
- Kreatív írás
- Felhasználói élménytervezés
- Videojáték-esztétika
B. Játékművészet: A hallgatók megtanulják grafikák és animációk tervezését és megvalósítását a videojátékokhoz, valamint támogató reklámanyagok készítését, például promóciós weboldalakat.
Tanfolyam mintavétel:
- Az animáció alapjai
- A 3D grafika alapjai
- Video Game Art
- Haladó animáció
- Felhasználói élménytervezés
- Videojáték-esztétika
C. Zene + hangtervezés: A hallgatók megtanulják, hogyan kell komponálni és létrehozni a játékvilág hangkörnyezeteit és hangsávjait.
Tanfolyam mintavétel:
- Hang + zene a videojátékokhoz
- Hangtervezés
- Fejlett hangtervezés
- Interaktív hangtervezés
- Felhasználói élménytervezés
- Videojáték-esztétika
D. Szoftverfejlesztés: A hallgatók megtanulnak videojáték-szoftvereket programozni és tervezni.
Tanfolyam mintavétel:
- Bevezetés a programozásba
- Adatszerkezetek + algoritmusok
- Szoftverfejlesztés
- Játék programozás
- Mesterséges hírszerzés játékokhoz
- Felhasználói élménytervezés
Melyik tanulmányi adatfolyam az Ön számára megfelelő?
A világépítő: Ön kreatív és elbeszélő művész. Szeretsz formát adni a rendszereknek, és életet lehelni a képzeletbeli világokba, karakterekbe, helyekbe és cselekményekbe, amelyekkel mindenki kapcsolatba akar lépni.
Mi a My Stream?
Játéktervezés: tanulja meg, hogyan kell elbeszélést és párbeszédet tervezni, felépíteni és írni, valamint PR -tevékenységet, blogolást és közösségkezelést végezni a videojátékokhoz.
A művész: A design az életed. Ahogy megtanuljuk, hogyan lehet csodálatos, emlékezetes megjelenésű játékvilágokat létrehozni-beleértve azokat a webhelyeket és anyagokat, amelyek népszerűsítik őket a világban.
Mi a My Stream?
Játékművészet: tanuljon meg grafikákat és animációkat tervezni és megvalósítani videojátékokhoz, és hozzon létre támogató reklámanyagokat, például promóciós webhelyeket.
A Maestro: Szenvedélyesen szereted a zenét és a hangot, szeretsz játszani a digitális technológiával, hogy dinamikus hangkörnyezetet teremts. Úgy gondolja, hogy a legjobb játékélmény magával ragadó.
Mi a My Stream?
Zene + hangtervezés: tanulja meg, hogyan kell komponálni és létrehozni a játékvilágok hangkörnyezetét és filmzenéit.
A kódoló: Ön technikai gondolkodó, szeret gépekkel dolgozni, és rajong a programozásért. Keresed az esélyt, hogy mindent összerakhass egy sokszínű csapat részeként.
Mi az én streamem?
Szoftverfejlesztés: tanuljon meg programozni és tervezni videojáték -szoftvereket.
A program eredménye
A diploma megszerzése után
A programból diplomázó diákok lenyűgöző portfólióval és szakmai kapcsolatokkal rendelkeznek. Jó helyzetben lesznek ahhoz, hogy szakterületükön kiscsapatos játékprojekteken dolgozzanak. A Game Art végzősei illusztrátorok, tervezők és animátorok lesznek. A zene- és hangtervezésben diplomások kiválóan alkalmasak zeneszerzőként, stúdiómunkásként és hangtervezőként dolgozni. A szoftverfejlesztési diplomások felkészültek az ipar különböző műszaki és programozói karrierjeire. A Game Design diplomások tökéletesen illeszkednek a kiscsoportos és független produkciókhoz, amelyek megkövetelik az emberektől, hogy több feladaton dolgozzanak-a szinttervezéstől, a PR-tól és az üzleti menedzsmenttől kezdve a művészeti, hang- vagy kódolási segítségnyújtásig. Minden diplomásunk jól felkészült arra, hogy játéktervezési és fejlesztési posztgraduális programokra lépjen.
Karrierlehetőségek
Karrier tanulmányi adatfolyam szerint
Játéktervezés
- Játéktervező
- Író / Narratív Tervező
- Rendszertervező
- Szint Tervező
Game Art
- Koncepció művész
- UI / UX tervező
- Műszaki művész
- Környezetvédelmi művész
Zene és hangtervezés
- Hang- / hangtervező
- Hang- / hangkezelő
- Zeneszerző
Szoftverfejlesztés
- Játékvezérlő programozó
- Játékfejlesztők
- Frontend / Backend webfejlesztő
- Szoftvermérnök
Minden adatfolyam
- Projekt menedzser
- QA (Minőségbiztosítás) menedzser
- Termelő
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.