Keystone logo
Thiel College Bachelor of Arts PR, reklám és integrált marketingkommunikáció
Thiel College

Bachelor of Arts PR, reklám és integrált marketingkommunikáció

Greenville, Amerikai Egyesült Államok

4 Years

Angol

Teljes idő

Request application deadline

Aug 2024

USD 34 964 / per year *

Az egyetemen

* nappali tagozatos képzés 2022-2023

Bevezetés

A(z) Thiel College közönségkapcsolati, hirdetési és integrált marketingkommunikációs programja a Média, Kommunikáció és Public Relations Tanszék, valamint a Gazdálkodási és Számviteli Tanszék közös vállalkozása. A hallgatók a PR, a reklám, az integrált marketingkommunikáció, az interperszonális kommunikáció, a média, a számvitel, az üzleti menedzsment, a számítógépes információs rendszerek (CIS) és a közgazdaságtan különböző kurzusain vesznek részt.

Ennek a programnak két hasonló, de eltérő sávja van. A médiapályát azoknak a hallgatóknak ajánljuk, akik vállalatoknál vagy PR- és reklámügynökségeknél szeretnének dolgozni, de nem számítanak általános vezetői pozícióba. A vezetői pályát azoknak a hallgatóknak ajánljuk, akik előrelátják, hogy PR- vagy reklámszakmai karrierjüket kezdik, és végül egy ügynökségnél vagy vállalatnál általános vezetői pozícióba kerülnek.

Főbb jellemzők

  • Ismerje az alapvető üzleti marketing (különösen a PR és a reklám) és menedzsment funkciókat.
  • Fejleszd az interperszonális készségeket, és tanulj meg egy csapat értékes tagja lenni.
  • Értse meg, hogy minden üzleti döntésnek vannak pénzügyi, környezetvédelmi és vezetési költségei és haszna.
  • Készüljön fel PR-, reklám- vagy marketingszakemberként való foglalkoztatásra, valamint PR-, reklám-, marketing- vagy általános üzleti diplomás programba való felvételre.
  • Megérteni a PR, a reklám és a marketing etikai kérdéseit a mai üzleti környezetben, valamint az etikai dilemmák és egyéb problémák megfelelő megoldásait.
  • Mutassa be a kommunikációnak a társadalomban és a tömegkultúrában betöltött szerepének alapos megértését, a tömegkommunikáció szerepét és felhasználásait, valamint egy sor speciális kommunikációs alkalmazás használatát, mint például a PR, a reklámozás és általában a marketing.
  • Mutassa be az álláskövetelmények és a munkakörnyezet alapos megértését a PR-, reklám- és marketingpozíciókban, részlegekben és ügynökségekben.

Belépők

Program tandíj

Az Iskoláról

Kérdések