
BA in
Bachelor of Arts PR, reklám és integrált marketingkommunikáció
Thiel College

Kulcs információ
Campus helye
Greenville, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 33 620 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Aug 2023
* nappali tagozatos képzés 2022-2023
Bevezetés
A(z) Thiel College közönségkapcsolati, hirdetési és integrált marketingkommunikációs programja a Média, Kommunikáció és Public Relations Tanszék, valamint a Gazdálkodási és Számviteli Tanszék közös vállalkozása. A hallgatók a PR, a reklám, az integrált marketingkommunikáció, az interperszonális kommunikáció, a média, a számvitel, az üzleti menedzsment, a számítógépes információs rendszerek (CIS) és a közgazdaságtan különböző kurzusain vesznek részt.
Ennek a programnak két hasonló, de eltérő sávja van. A médiapályát azoknak a hallgatóknak ajánljuk, akik vállalatoknál vagy PR- és reklámügynökségeknél szeretnének dolgozni, de nem számítanak általános vezetői pozícióba. A vezetői pályát azoknak a hallgatóknak ajánljuk, akik előrelátják, hogy PR- vagy reklámszakmai karrierjüket kezdik, és végül egy ügynökségnél vagy vállalatnál általános vezetői pozícióba kerülnek.
Főbb jellemzők
- Ismerje az alapvető üzleti marketing (különösen a PR és a reklám) és menedzsment funkciókat.
- Fejleszd az interperszonális készségeket, és tanulj meg egy csapat értékes tagja lenni.
- Értse meg, hogy minden üzleti döntésnek vannak pénzügyi, környezetvédelmi és vezetési költségei és haszna.
- Készüljön fel PR-, reklám- vagy marketingszakemberként való foglalkoztatásra, valamint PR-, reklám-, marketing- vagy általános üzleti diplomás programba való felvételre.
- Megérteni a PR, a reklám és a marketing etikai kérdéseit a mai üzleti környezetben, valamint az etikai dilemmák és egyéb problémák megfelelő megoldásait.
- Mutassa be a kommunikációnak a társadalomban és a tömegkultúrában betöltött szerepének alapos megértését, a tömegkommunikáció szerepét és felhasználásait, valamint egy sor speciális kommunikációs alkalmazás használatát, mint például a PR, a reklámozás és általában a marketing.
- Mutassa be az álláskövetelmények és a munkakörnyezet alapos megértését a PR-, reklám- és marketingpozíciókban, részlegekben és ügynökségekben.