Bachelor of Science (kitüntetések) az integrált környezetgazdálkodásban
The Education University of Hong Kong
Kulcs információ
Campus helye
Hong Kong, Hongkong
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
HKD 140 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* helyi diákok: évi 42 100 HK USD | nem helyi diákok*: évi 140 000 HK USD
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A környezetgazdálkodás egyre nagyobb jelentőséggel bír a magán- és az állami szektor napi működésében. Az elmúlt évtizedekben új környezetvédelmi eszközök jelentek meg, amelyek lehetővé teszik a döntéshozók és a döntéshozók számára, hogy megbirkózzanak a tervezésük és működésük során felmerülő környezeti kihívásokkal, beleértve a környezeti számvitelt, a környezeti kockázatértékelést és a környezetirányítási rendszer tanúsítását. Ugyanakkor a különböző joghatóságokban a környezetvédelmi szabályozás létrehozása szükségessé teszi, hogy a különböző ágazatok megfeleljenek a különböző jogi és szabályozási követelményeknek. Ez a multidiszciplináris program olyan hallgatók számára készült, akik erős érdeklődést mutatnak és elkötelezettek a környezetgazdálkodás és a fenntarthatóság iránt.
Normál tanulmányi időszak
- 4 év (1. év belépés esetén)
- 2 év (felső tagozatos felvételi)
Program célja
A BSc az integrált környezetgazdálkodásban [BSc (IEM)] program a következő generációnk számára multidiszciplináris és átfogó képzést kínál, amely magában foglalja a természettudományos, számítástechnikai, társadalmi -gazdasági és szabályozási dimenziókat, lehetővé téve a diplomások számára, hogy különböző szempontokból kezeljék a környezetvédelmi kérdéseket.
A program célja, hogy a hallgatók szilárd képzésben részesüljenek mind a tudományos kutatásban, mind a társadalomtudományi vizsgálatokban, hogy megértsék az emberiséggel szembeni környezeti kihívások természetét és összetettségét. Ez lehetővé teszi számukra azt is, hogy bizonyítékokon alapuló megközelítés alkalmazásával szisztematikusan mérlegeljék és kezeljék a különböző környezeti problémákat. Fontos, hogy képesek lesznek közölni nézeteiket és érveiket a környezetvédelmi kérdésekről is, hogy meggyőzzék a különböző érdekelt feleket (beleértve a nagyközönséget és a döntéshozókat). A program befejezése után a diákok képesek lesznek szakmai tudásukat alkalmazni a környezeti kérdések széles körének kezelésére a való világban.
Program tervezett tanulási eredményei (PILO)
A program befejezése után a hallgatóknak képesnek kell lenniük:
- PILO1: Kulcsfogalmak és elméletek alkalmazása a környezeti tanulmányok és menedzsment területén;
- PILO2: Határozza meg a különböző környezeti kihívásokat Hongkongban, a Nagy -öböl térségében és a világban tudományos, társadalmi és politikai és szabályozási szempontból;
- PILO3: A különböző környezetgazdálkodási megközelítések hatékonyságának felmérése tudományos, társadalmi és etikai szempontok alapján;
- PILO4: Magyarázza el a különböző típusú környezeti problémákat és kockázatokat a releváns tudományos adatok alapján a különböző közönségek számára; és
- PILO5: Javasoljon megfelelő politikákat, stratégiákat és megoldásokat a különböző környezeti forgatókönyvekhez képest.
Programszerkezet
Az 1. évre jelentkezőknek
Jelentősebb
- Főbb 45 kreditpont
- Fő interdiszciplináris kurzus 3 kreditpont
- Tengerentúli Field Trip 3 kreditpont
- Gyakorlat 3 kreditpont
Utolsó év projekt
- Honors Project / Capstone Project 6 kreditpont
Második fő / kiskorú (k) / választható 30 kreditpont
Általános oktatás
- Alapítványi kurzus 4 kreditpont
- Szélesség tanfolyamok 9 kreditpont
- Tapasztalati tanulás 6 kreditpont
- Egyetemi e -portfólió 3 kreditpont
Nyelvfejlesztés 9 kreditpont
Összesen: 121 kreditpont
Senior évre jelentkezőknek
Jelentősebb
- Major 27 kreditpont
- Fő interdiszciplináris kurzus 3 kreditpont
- Gyakorlat 3 kreditpont
Utolsó év projekt
- Honors Project / Capstone Project 6 kreditpont
Kisebb választható 15 kreditpont
Általános oktatás
- Szélesség tanfolyamok / Tapasztalati tanulás 3 kreditpont
- Egyetemi e -portfólió 3 kreditpont
Összesen: 60 kreditpont
Megjegyzés: Az órákat a Tai Po Campusban és a Tseung Kwan O Tanulmányi Központban / Kowloon Tong Műholdas Tanulmányi Központban / Sportközpontban tartják az egyetem döntése szerint.
Főbb tanulmányok
A BSc (IEM) fő alaptanfolyamai a környezetgazdálkodással és tanulmányokkal kapcsolatos alapvető fogalmakat, elméleteket és fejlett megértést biztosítanak a hallgatóknak, amelyekben a szakmai gyakorlat valós platformokat biztosít a hallgatók számára, hogy integrálják és alkalmazzák tudásukat és készségeiket a a program egyéb kurzusai. A nagy választható kurzusok lehetőséget kínálnak a hallgatóknak érdeklődésük további fejlesztésére. A fő interdiszciplináris tanfolyam célja, hogy fejlessze a hallgatók megértését a globális közösség fenntartható fejlődését befolyásoló fő kérdésekről.
Főbb tanfolyamok listája
Év-félév | Tanfolyam címe |
1-1 | Társadalom és természet |
1-1 | Ökológia |
1-2 | Környezettudomány és menedzsment |
1-2 | Környezeti elemzési statisztika |
2-1 | Szennyezés -ellenőrzés és hulladékgazdálkodás |
2-2 | Téradat -elemzés és térinformatika |
2. SB | Kortárs környezetvédelmi kérdések |
3-1 | Környezeti hatásvizsgálat |
3-1 | Környezeti modellezés |
3-2 | Környezeti etika |
3-2 | Környezeti nevelés és kommunikáció |
3. SB | Gyakorlat |
4-1 | Környezetpolitika és politika |
4-1 | Környezetgazdaságtan |
4-2 | Környezeti és közegészségügyi kockázatértékelések |
4-2 | Élelmiszerbiztonság, biztonság és menedzsment |
- | Főbb választható tanfolyamok (Válasszon EGYET a kettő közül) |
3-1 | A természeti erőforrások megőrzése és kezelése |
3-1 | Innovatív technológiák a környezetgazdálkodáshoz |
- | Fő interdiszciplináris tanfolyam |
4-1 | A fenntartható fejlődés céljai és oktatása |
2. SB - 2. nyári blokk (2. és 3. év között);
3. SB - 3. nyári blokk (3. és 4. év között).
Tapasztalati tanulás
A program két nagy alaptanfolyamot tartalmaz, amelyek tapasztalati tanulást foglalnak magukban:
Kortárs környezetvédelmi kérdések
A nyáron a 2. és a 3. év között tartják ezt a tanfolyamot, amely első hallgatói tapasztalatokat nyújt a hallgatóknak a környezeti kérdésekkel kapcsolatos fogalmak globális kontextusban történő előfordulásáról és alkalmazásáról. A tanfolyam szeminárium -sorozatot foglal magában, hogy a hallgatók megértsék a kiválasztott környezeti kérdéseket; tengerentúli kirándulással együtt. A tanfolyam célja, hogy hiteles példák segítségével fokozza a hallgatók elméletekhez való kapcsolódását. Az egyetem partnereinek, szervezeteinek, cégeinek, városi helyszíneinek és természeti látnivalóinak meglátogatásával a tanfolyam egy interaktív tanulási környezetet hoz létre, ahol a hallgatók a helyszíni látogatásokból, terepi tevékenységekből, szemináriumokból és előadásokból megszerzett ismereteket kombinálják a valós problémák vizsgálatára.
Gyakorlat
A nyáron a 3. és a 4. év között tartott gyakornoki tanfolyam célja, hogy a hallgatók valós életben integrált környezetirányítási tapasztalatokat szerezzenek a jövőbeli karrierjükhöz. Ez lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy alkalmazzák, gyakorolják és integrálják a program többi tanfolyamán szerzett tudásukat és készségeiket az autentikus környezeti problémák megoldásában. A gyakornoki tanfolyamon keresztül a hallgatók képesek alkalmazni a programból megszerzett ismereteiket és készségeiket, hogy hiteles munkatapasztalatokat szerezzenek, kritikusan reflektáljanak és inspirációt kapjanak a jövőbeli környezetgazdálkodási karrierről.
Utolsó év projekt
Az utolsó év projektje két tanfolyamból áll:
- Kitüntetések Projekt I / Capstone Project I: Kutatási módszerek és javaslat
- Kitüntetések projekt: Kutatási jelentés / Capstone Project II: Projekt kimenet
A diákok választhatnak egy olyan csúcsprojektet, amely lehetővé teszi számukra, hogy a program során megszerzett környezeti ismereteiket közösségi környezetben alkalmazzák. A diákok lehetőséget kapnak arra, hogy környezetvédelmi ismereteiket a mindennapi gyakorlatba ültessék át, és a folyamat során fejlesszék hordozható készségeiket.
Másrészt a diákok választhatják a Kitüntetések projektet utolsó évük projektjeként. A Honors Project lehetőséget nyújt a diákoknak arra, hogy a programból megszerzett tudást kutatási kontextusban alkalmazzák. A hallgatóknak bizonyítaniuk kell kompetenciájukat a kvalitatív és mennyiségi készségek felhasználásában kutatási projektjeik során.
Második őrnagy/ kiskorú (k)/ választani
A BSc (IEM) program hallgatóit arra ösztönzik, hogy fogadják el a „Science for Environmental Management” vagy a „Sustainable Tourism” kiskorúakat. Ezt a két kiskorút a diákok szakmai és karrier igényeinek figyelembevételével fejlesztették ki.
A „Tudomány a környezetgazdálkodáshoz” (15 cps) több készség-alapú tanfolyamot tartalmaz, amelyek további ismereteket nyújthatnak a hallgatóknak a környezettudomány területén, és javítják szakmai készségeiket és gyakorlati képességüket a környezetvédelmi és ipari szektorban való részvételhez.
Másrészt a „Fenntartható turizmus” (15 cps) hasznos lesz azoknak a diákoknak, akik környezetvédelmi ismereteiket a turisztikai ágazatban szeretnék alkalmazni. Pontosabban, ez a kollégium ismeretekkel és perspektívákkal látja el a diákokat a kortárs turisztikai gyakorlatok és a környezetgazdálkodás közötti összefüggések megértésében. A tanfolyamok kiskorú elvégzésével a hallgatók képesek lesznek megérteni a fenntartható turizmus elméleti alapjait és legjobb gyakorlatait.
Alternatív megoldásként a hallgatók szabadon részt vehetnek az egyetem bármely tanszéke által kínált tanfolyamokon, mint másodrendű ( csak négyéves képzésre alkalmazható), kiskorúak és/vagy választható szakok, amelyek megfelelnek karrierjüknek és érdeklődésüknek.
Általános oktatás
Az EdUHK általános oktatása négy részre oszlik: Alapozó tanfolyam, Tapasztalati tanulási tanfolyamok, Szélesség tanfolyamok és Egyetemi e -portfólió. Mivel az első éves alapozó tanfolyam (4 cps) különböző szempontokat hangsúlyoz az általános oktatás különböző témáiban, a tapasztalati tanulás (6 cps) [amely a Co-curricular and Service Learning Course (CSLC) és a Experiential Learning Course (ELC) tanfolyamokból áll, és a hallgatóknak mindegyikből egy tanfolyamot kell elvégezniük] lehetőséget biztosít a hallgatóknak, hogy cselekvésben vegyenek részt a tanulásban, és kísérletezéssel, megfigyeléssel, reflexióval és (újra) fogalomalkotással ösztönzi a tanulókat.
A GE Breadth tanfolyamok (9 cps) 3 általános oktatási szálból (GELS), pozitív és értékok oktatásból (PAVE) és általános oktatás interdiszciplináris tanfolyamból (GEIC) állnak. A diákoknak ki kell venniük egyet -egyet mindegyik komponensből, hogy teljesítsék a GEBC (9 cps) követelményt, amely kiterjeszti a diákok episztemikus nézőpontját azáltal, hogy felkéri őket, hogy fókuszáltabb témákat fedjenek fel különböző területeken és tudományágakban.
Az egyetemi e -portfólió (3 cps) lehetőséget nyújt a hallgatóknak arra, hogy különböző tanulási tapasztalataikat értelmes egésszé szintetizálják. Az Általános oktatás nagy hangsúlyt fektet az integratív tanulásra, és elvárja, hogy a diákok koherens tanulási tapasztalatokat szerezzenek a különböző GE tanfolyamok elvégzéséből.
Nyelvjavítás
A program hallgatóitól elvárják, hogy fejlesszék az angol és kínai (beleértve a putonghua nyelvet is) hatékony kommunikáció képességét. E cél elérésének segítése érdekében a Center for Language in Education (CLE) átfogó csomagot kínál a kötelező kredit- és kötelező, nem hitelképes nyelvjavító tevékenységekből, amelyek összege nem kevesebb, mint 297 óra oktatott kurzus és dokumentált önképzés -hozzáférési tanulmány. Ez magában foglalja a program négy éve alatt 138 óra angol nyelvet (beleértve két 3 cp tanfolyamot), 99 órát kínaiul (beleértve egy 3 cp tanfolyamot) és 60 órát Putonghua-t. A nyelvjavító csomag megköveteli a diákoktól, hogy vegyék igénybe az Arthur Samy Nyelvtanulási Központot (ASLLC) és a Tai Po egyetemen rendelkezésre álló kapcsolódó szolgáltatásokat.
A diákok mentesülhetnek a csomagban szereplő egyes kínai, angol vagy putonghua tanfolyamok alól, ha teljesítették az egyes tanfolyamok mentességi feltételeit.
A nem kantoni anyanyelvű hallgatóknak két nem hitelképes kantoni tanfolyamot kell tanulniuk. Az angol nyelvű diákok kantoni és putonghua tanfolyamokat tanulhatnak.
A felső tagozatos hallgatók mentesülnek a nyelvjavító tanfolyamok alól.
Oktatási közeg
A program elsősorban angol nyelven zajlik majd. Minden fő kurzus angol nyelven lesz oktatva. Néhány nem fő szakon Putonghua vagy kantoni nyelvet választanak oktatási eszköznek, ha a nyelvet tartják a leghatékonyabbnak az oktatáshoz.
Karrier kilátások/Szakképesítés
A régióban növekvő környezeti kihívások, a növekvő társadalmi-környezeti tudatosság és a változó szabályozási környezet miatt Hongkongban és a Nagy-öböl térségében a BSc (IEM) program vonzhatja a különböző fegyelmi háttérrel rendelkező minőségi hallgatókat, és felszerelheti őket a szükséges a köz- és a magánszektor által a környezetgazdálkodásban keresett ismeretek.
Mivel a 2022/23 tanév a 2022/23 - 2024/25 triennium kezdete, amelyre az UGC által finanszírozott helyek kiosztása még a kormány jóváhagyásától függ, a felvételi helyek száma csak tájékoztató jellegű, és változhatnak, ill. megerősítés.
Jogi nyilatkozat
Mindent megtettünk annak érdekében, hogy az ezen a webhelyen található információk helyesek legyenek. Előfordulhat, hogy a programok bármely aspektusán időről időre változtatunk, rajtunk kívül álló előre nem látható körülmények miatt, és az Egyetem fenntartja magának a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül módosítsa az ezen a webhelyen található információkat. Az Egyetem nem vállal felelősséget semmilyen veszteségért vagy kárért, amely az ezen a webhelyen található információk használatából, visszaéléséből vagy azokra való támaszkodásból ered.
A kurzus és a képzési kínálat bármely vonatkozása (ideértve korlátozás nélkül a kurzus tartalmát és a tanfolyam oktatásának módját is) bármikor módosítható az Egyetem saját belátása szerint. Anélkül, hogy korlátoznánk az Egyetem azon jogát, hogy módosítsa a tanfolyamot és a képzési kínálatot, elképzelhető, hogy változtatásokra lehet szükség olyan tényezők miatt, mint a személyzet, a beiratkozási szint, a logisztikai intézkedések és a tanterv változásai.
Képtár
Tanterv
Program felépítése
Tartomány | 1. évfolyam felvételi | |
kreditpontok (cps) | ||
Jelentősebb | Core őrnagy | |
Tanfolyam | 39 | |
Tengerentúli tereptúra | 3 | |
Szakmai gyakorlat | 3 | |
Választható szak | 3 | |
Karokon átívelő alaptanfolyam | 3 | |
Fő interdiszciplináris tanfolyam | 3 | |
Utolsó év projekt | Honors Project / Capstone Project | 6 |
Második szak* / minor(ok) / Választható tárgyak | 30 | |
Általános oktatás | 22 | |
Nyelvfejlesztés* | 9 | |
Teljes: | 121 |
* Senior éves felvételire nem vonatkozik.
Megjegyzések:
(1) Az órákat a Tai Po Campusban és a Tseung Kwan O Tanulmányi Központban / Kowloon Tong Műholdas Tanulmányi Központban / Sportközpontban tartják az egyetem döntése szerint.
(2) [Csak az 1. évfolyamos felvételire] Az ebbe a programba felvett hallgatóknak csatlakozniuk kell a tengerentúli terepbejáráshoz („Kortárs környezetvédelmi kérdések”), és hozzá kell járulniuk az utazás becsült költségének 18%-ához a program befejezéséhez.
(3) [Csak az 1. évfolyamos belépőknél] A 2023/2024-es kohorsztól kezdődően ebbe a programba felvett hallgatók kötelesek ellátogatni a Greater Bay Area-be (GBA) egy rövid utazásra (pl. 1 napos vagy 2 napos 1 éjszakás utazás) a Karon átívelő alaptanfolyam teljesítése érdekében. Míg a GBA-utazást jelentős mértékben támogatják, a hallgatóknak továbbra is az utazás becsült költségének 18%-át kell befizetniük ("hallgatói hozzájárulás"), míg a személyes szórakoztatás, étkezési költségek, úti okmány díja és személyi biztosítási költségei nem támogatottak. A 2023/24-es kohorszba felvett hallgatók GBA-útjának becsült költsége még nem áll rendelkezésre, mivel számos tényezőtől függ, például a GBA-utazás költségeinek az infláció, az utazás időtartama és az utazási költségek miatti változásaitól. , az árfolyam stb. A hallgatói hozzájárulás pontos összege így nem áll rendelkezésre.
A fent felsorolt információk ideiglenesek és változhatnak.
A program eredménye
Program tervezett tanulási eredményei (PILO-k)
A program befejezése után a hallgatóknak képesnek kell lenniük:
- PILO 1 : Alkalmazza a kulcsfontosságú fogalmakat és elméleteket a környezettanulmányok és -menedzsment területén;
- PILO 2 : Különféle környezeti kihívások azonosítása Hongkongban, a Greater Bay Area és a világ tudományos, társadalmi, politikai és szabályozási szempontból;
- PILO 3 : Értékelje a különböző környezetgazdálkodási megközelítések hatékonyságát tudományos, társadalmi és etikai szempontok alapján;
- PILO 4 : Magyarázza el a különböző típusú környezeti problémákat és kockázatokat releváns tudományos adatok alapján a különböző közönségek számára; és
- PILO 5 : Javaslatot tegyen megfelelő politikákra, stratégiákra és megoldásokra a különböző környezeti forgatókönyvekre vonatkozóan.
A fent felsorolt információk ideiglenesek és változhatnak.
Karrierlehetőségek
Karrierkilátások/Szakmai képesítések
A diplomások számos területen találhatnak munkát, beleértve a környezetvédelmi tanácsadást, a nem kormányzati környezetvédelmi szervezeteket, a köz- és magánszektort a környezetgazdálkodásban, a környezeti tesztelést stb.
A fent felsorolt információk ideiglenesek és változhatnak.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Környezetbiztonsági menedzsment alapdiploma
- Greenville, Amerikai Egyesült Államok
BS üzleti és környezeti tanulmányok
- Melbourne, Amerikai Egyesült Államok
BSc (kitüntetés) környezettudományból (környezetgazdálkodás)
- Online United Kingdom