Bachelor of Science (kitüntetések) a mesterséges intelligencia és az oktatástechnológia területén
The Education University of Hong Kong
Kulcs információ
Campus helye
Hong Kong, Hongkong
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
HKD 140 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* helyi diákok: évi 42 100 HK USD | nem helyi diákok*: évi 140 000 HK USD
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A program célja, hogy megfeleljen a negyedik ipari forradalom által kiváltott oktatási átalakítás kihívásainak, és kielégítse a mesterséges intelligencia és az oktatástechnológia szakképzett szakembereinek társadalmi igényeit, hogy támogassa az iskolák, a felsőfokú oktatás, a kormányzati és vállalati szektor jövőbeli fejlődését.
Normál tanulmányi időszak
- 4 év (1. év belépés esetén)
- 2 év (felső tagozatos felvételi)
Program célja
A program célja:
- alapvető ismeretek és készségek biztosítása a hallgatók számára a mesterséges intelligencia és az oktatástechnológia területén;
- fejlessze a diákok képességét a mesterséges intelligencia és az oktatástechnológia ismereteinek tanításhoz és tanuláshoz való alkalmazására;
- a tanulók készségeinek fejlesztése a mesterséges intelligencia és az oktatási technológia megfelelő módszereinek alkalmazásával az oktatási környezetben a valós problémák megoldásához és megoldásához; és
- képessé kell tenni a diákokat a mesterséges intelligencia és az oktatási technológia etikus használatával támogatott oktatási projektek lefolytatására és értékelésére.
Program tervezett tanulási eredményei (PILO)
A program sikeres befejezése után a hallgatók képesek lesznek:
PILO1: a mesterséges intelligencia és az oktatástechnológia fogalmainak és eszközeinek ismerete és megértése;
PILO2: a mesterséges intelligencia és az oktatástechnológia ismereteinek alkalmazása a tanítás és tanulás szempontjából;
PILO3: az oktatási problémák azonosítása, megfogalmazása és kezelése a mesterséges intelligencia és az oktatási technológia megfelelő módszereinek alkalmazásával a gyakorlatban; és
PILO4: tervezze meg, valósítsa meg és értékelje a mesterséges intelligencia és az oktatási technológia etikus használatát egy oktatási projektben a kívánt igények kielégítésére.
Programszerkezet
Az 1. évre jelentkezőknek
Jelentősebb
- Főbb Core 39 kreditpont
- Főbb választható 6 kreditpont
- Fő interdiszciplináris kurzus 3 kreditpont
- Gyakorlat 6 kreditpont
Utolsó év projekt
- Honors Project / Capstone Project 6 kreditpont
Választható tantárgyak
- Kiskorú (k) vagy Második Major 30 kreditpont
Általános oktatás 22 kreditpont
- Alapítványi tanfolyam
- Tapasztalati tanulás
- GE Szélesség tanfolyamok
- Egyetemi e -portfólió
Nyelvfejlesztés 9 kreditpont
Összesen: 121 kreditpont
Senior évre jelentkezőknek
Jelentősebb
- Főbb Core 18 kreditpont
- Főbb választható 6 kreditpont
- Fő interdiszciplináris kurzus 3 kreditpont
- Gyakorlat 6 kreditpont
Utolsó év projekt
- Honors Project / Capstone Project 6 kreditpont
Választható tantárgyak
- Kiskorú (k) 15 kreditpont
Általános oktatás 22 kreditpont
- Szélesség tanfolyam / tapasztalati tanulás
- Egyetemi e -portfólió
Összesen: 60 kreditpont
Megjegyzés: Az órákat a Tai Po Campusban és a Tseung Kwan O Tanulmányi Központban / Kowloon Tong Műholdas Tanulmányi Központban / Sportközpontban tartják az egyetem döntése szerint.
Főbb tanulmányok
A fő alaptanfolyamok szilárd alapokat biztosítanak a hallgatók számára az AI és az oktatási technológia területén, és segítenek megérteni, hogyan kell alkalmazni tudásukat az oktatási környezetben. A fő választható kurzusok rugalmasságot biztosítanak a hallgatóknak, hogy érdeklődésük és igényeik kielégítése érdekében mesterséges intelligencia és oktatástechnológiai tanfolyamokat válasszanak. A fő interdiszciplináris tanfolyam célja, hogy elsajátítsa a hallgatókat az oktatási technológiák nyelvtanulásban és értékelésben való felhasználásának alapját képező fogalmak és elméletek megértésében, interdiszciplináris szempontból.
Főbb tanfolyamok listája
Őrnagy
- Bevezetés az oktatástechnológiába
- Számítás
- Bevezetés a programozásba és a problémamegoldásba
- A neurális hálózatok alapjai
- Adatstruktúrák és algoritmusok az adatbányászathoz
- Bevezetés a valószínűségbe és a statisztikába
- Bevezetés a természetes nyelvfeldolgozásba
- Mesterséges intelligencia és gépi tanulás az oktatásban
- Technológiák a STEM és az AI oktatásban
- Digitális játékok és tanulás az oktatási beállításokban
- Mély tanulás a számítógépes látáshoz és az oktatáshoz
- Alkalmazott robotika a gyógypedagógiai alkalmazásokkal
- STEM tevékenységek tervezése integrált mérnöki és matematikai ismeretekkel
Major választani
- Oktatástechnológiai továbbfejlesztett tanterv és értékelés
- Gyakorlati programozás a mesterséges intelligenciához
- Számítógépes 3D tervezési és nyomtatási technológiák
- STEM tevékenységek tervezése integrált tudományokkal és technológiával
- Mobil alkalmazások tervezése és fejlesztése
- Internetes adatbázis -alkalmazások az adatelemzéshez
Fő interdiszciplináris tanfolyam
- Feltörekvő technológiák a nyelvtanuláshoz és értékeléshez
Gyakorlat
A gyakorlat gyakorlati tapasztalatokat és kontextusokat biztosít a hallgatóknak, hogy integrálják és alkalmazzák a mesterséges intelligenciával és az oktatástechnológiával kapcsolatos ismereteiket és készségeiket a munkahelyen. A hallgatóknak szakmai gyakorlatot kell végezniük egy megfelelő szervezetben vagy vállalatban, amely az AI -val és az oktatási technológiával kapcsolatos, és ahol tovább fejleszthetik a programban kifejlesztett készségeket és ismereteket. Teljes munkaidőben kell dolgozniuk, és körülbelül 200 munkaórát kell teljesíteniük egy kijelölt szervezetnél. Annak érdekében, hogy a hallgatók elsajátíthassák a munkakörnyezetben szükséges alapvető fogalmakat és készségeket, a szakmai gyakorlat előtti műhelyeket kell tartani. A hallgatóknak munkarendet kell kidolgozniuk, amelyet a gyakornoki szervezetnek és az EdUHK gyakornoki koordinátorának is meg kell állapodnia a gyakorlat megkezdése előtt.
Utolsó év projekt
Az utolsó év projekt (FYP) két tanfolyamból áll:
- Kitüntetések Projekt I / Capstone Project I: Kutatási módszerek és javaslat
- Kitüntetések Projekt II: Kutatási jelentés / Capstone Project II: A projekt kimenete
Az FYP arra összpontosít, hogy a hallgatókat feltárja alapvető ismereteknek és készségeknek a kutatáshoz vagy a csúcsprojektekhez.
Választható / Kiskorú
A választható/kiskorú területekről a hallgatók szabadon vehetnek részt az Egyetem bármely tanszéke által kínált tanfolyamokon, hogy megfeleljenek karrierjüknek és érdeklődésüknek. Az olyan kiskorúak, mint a kódolás, a tervezés és a technológia, a kreativitás és a STEM/STEAM, valamint a STEM leckék tervezése a programhoz kapcsolódnak, a részletek a program felvételét követően lesznek elérhetők.
Általános oktatás
Az általános oktatás területén a diákok kibővíthetik szellemi látókörüket azáltal, hogy kapcsolatot teremtenek a tudás különböző területei között, valamint a hivatalos tanulmányaik és az osztályon kívüli élet között, és erősítik a gondolkodás és a jó ítélőképesség képességét.
Nyelvjavítás
A program hallgatóitól elvárják, hogy fejlesszék az angol és kínai (beleértve a putonghua nyelvet is) hatékony kommunikáció képességét. E cél elérésének segítése érdekében a Center for Language in Education (CLE) felajánl egy átfogó, kötelező kamatozó és kötelező, nem hitelképes nyelvjavító tevékenységet, amely két 3 cp angol tanfolyamot és egy 3 cp Kínai tanfolyam.
Oktatási közeg
A program elsősorban angol nyelven zajlik majd. Minden fő kurzus angol nyelven lesz oktatva. Néhány nem fő szakon Putonghua vagy kantoni nyelvet választanak oktatási eszköznek, ha a nyelvet tartják a leghatékonyabbnak az oktatáshoz.
Karrier kilátások/Szakképesítés
Ez a program felkészíti a diplomásokat arra, hogy képesek legyenek technikai és támogató pozíciók betöltésére (pl. Számítógépes programozó, adattudós, IT-technikus, szoftverfejlesztő, e-learning források tervezője, oktatástechnológiai támogatás, valamint tanársegéd az iskolákban, kiadókban, közösségben és szociális szolgáltatások, kormányzati és nem kormányzati szervezetek), azzal a lehetőséggel, hogy továbbléphessenek vezető beosztásokba, például rendszerelemzők és oktatástechnológiai menedzserek. A diplomások posztgraduális tanulmányokat is folytathatnak az AI, az oktatás vagy az informatika területén.
Mivel a 2022/23 tanév a 2022/23 - 2024/25 triennium kezdete, amelyre az UGC által finanszírozott helyek kiosztása még a kormány jóváhagyásától függ, a felvételi helyek száma csak tájékoztató jellegű, és változhatnak, ill. megerősítés.
Jogi nyilatkozat
Mindent megtettünk annak érdekében, hogy az ezen a webhelyen található információk helyesek legyenek. Előfordulhat, hogy a programok bármely aspektusán időről időre változtatunk, rajtunk kívül álló előre nem látható körülmények miatt, és az Egyetem fenntartja magának a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül módosítsa az ezen a webhelyen található információkat. Az Egyetem nem vállal felelősséget semmilyen veszteségért vagy kárért, amely az ezen a webhelyen található információk használatából, visszaéléséből vagy azokra való támaszkodásból ered.
A kurzus és a képzési kínálat bármely vonatkozása (ideértve korlátozás nélkül a kurzus tartalmát és a tanfolyam oktatásának módját is) bármikor módosítható az Egyetem saját belátása szerint. Anélkül, hogy korlátoznánk az Egyetem azon jogát, hogy módosítsa a tanfolyamot és a képzési kínálatot, elképzelhető, hogy változtatásokra lehet szükség olyan tényezők miatt, mint a személyzet, a beiratkozási szint, a logisztikai intézkedések és a tanterv változásai.
Képtár
Tanterv
Program felépítése
Tartomány | kreditpontok (cps) |
1. évfolyam felvételi | |
Jelentősebb | |
Core őrnagy | 36 |
Főbb választható tárgyak | 6 |
Karok közötti alapkurzus megjegyzés (2) | 3 |
Fő interdiszciplináris tanfolyam | 3 |
Szakmai gyakorlat | 6 |
Utolsó év projekt | |
Honors Project / Capstone Project | 6 |
Második főjegyzet (3) / minor(ok) / Választható tantárgyak | 30 |
Általános oktatás | 22 |
Nyelvfejlesztés | 9 |
Teljes: | 121 |
Megjegyzések:
(1) Az órákat a Tai Po Campusban és a Tseung Kwan O Tanulmányi Központban / Kowloon Tong Műholdas Tanulmányi Központban / Sportközpontban tartják az egyetem döntése szerint.
(2) Csak az 1. évfolyamos belépők esetében: A 2023/24-es kohorsztól kezdődően ebbe a programba felvett diákoknak rövid utazásra (pl. 1 napos vagy 2 napos 1 éjszakás utazásra) meg kell látogatniuk a Greater Bay Area-t (GBA) a Karok közötti alapkurzus elvégzése érdekében. Míg a GBA-utazást jelentős mértékben támogatják, a hallgatóknak továbbra is az utazás becsült költségének 18%-át kell befizetniük ("hallgatói hozzájárulás"), míg a személyes szórakoztatás, étkezési költségek, úti okmány díja és személyi biztosítási költségei nem támogatottak. A 2023/24-es kohorszba felvett hallgatók GBA-útjának becsült költsége még nem áll rendelkezésre, mivel számos tényezőtől függ, például a GBA-utazás költségeinek az infláció, az utazás időtartama és az utazási költségek miatti változásaitól. , az árfolyam, stb. A hallgatói hozzájárulás pontos összege így nem áll rendelkezésre.
A fent felsorolt információk ideiglenesek és változhatnak.
A program eredménye
Program tervezett tanulási eredményei (PILO-k)
A program sikeres elvégzése után a hallgatók képesek lesznek:
PILO 1 : | a mesterséges intelligencia és az oktatástechnológia fogalmainak és eszközeinek ismerete és megértése; |
PILO 2 : | alkalmazza a tanításhoz és tanuláshoz megfelelő mesterséges intelligencia és oktatástechnológiai ismereteket; |
PILO 3 : | az oktatási problémák azonosítása, megfogalmazása és kezelése a mesterséges intelligencia és az oktatástechnológia megfelelő módszereinek gyakorlati alkalmazásával; és |
PILO 4 : | a mesterséges intelligencia és az oktatási technológia etikus felhasználásának tervezése, megvalósítása és értékelése egy oktatási projektben a kívánt igények kielégítése érdekében. |
Karrierlehetőségek
Karrierkilátások/Szakmai képesítések
Ez a program felkészíti a végzetteket arra, hogy képesek legyenek műszaki és támogató pozíciók betöltésére (pl. programozó, adattudós, informatikus, szoftverfejlesztő, e-learning erőforrás-tervező, oktatástechnológiai támogatás, valamint tanársegéd iskolai, kiadói, közösségi stb. szociális szolgáltatások, kormányzati és nem kormányzati szervezetek), azzal a lehetőséggel, hogy továbbléphessen vezető pozíciókba, mint például rendszerelemző és oktatástechnológiai vezető. A végzettek posztgraduális tanulmányokat is folytathatnak a mesterséges intelligencia, az oktatás vagy az információs technológia területén.
A fent felsorolt információk ideiglenesek és változhatnak.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BSc (Hons) oktatás és digitális tanulás
- Lincoln, Egyesült Királyság