Marketing Menedzsment alapképzés
NHL Stenden University of Applied Sciences
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Leeuwarden, Hollandia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 530 / per year *
Jelentkezési határidő
15 Aug 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* EU-s diákok; EU-n kívüli diákok: 8495 euró
Bevezetés
Szeretné tudni, hogy mi készteti az embereket? A marketingmenedzsment olyan vállalkozó szellemű embereknek szól, akik jó fejjel rendelkeznek az üzlethez, akik szükség esetén elemzőek és kreatívak. Ha izgalmas és kihívásokkal teli, nemzetközi környezetben szeretne dolgozni, a marketingmenedzsment kiváló választás lehet az Ön számára.
Tanulmányaid során mindent megtanulsz a marketingről. Mind az online, mind az offline kommunikációs csatornák segítségével megtanulja, hogyan lehet új termékeket és szolgáltatásokat bevezetni a piacra, és hogyan erősítheti meg a meglévők piaci pozícióját.
Ha nemzetközi orientációjú, akkor tetszeni fog a partnerintézményekkel kialakított kiterjedt globális hálózatunk, ami azt jelenti, hogy tanulmányai egy részét külföldön is elvégezheti.
Karrierlehetőségek
A te jövőd
Magasan fejlett elemző készségeinek és vásárlói empátiájának köszönhetően a karrierek széles választéka áll rendelkezésére, a digitális marketingtől a marketingkutatásig.
Karrierlehetőségek
- (Közösségi média) tartalommenedzser, amely biztosítja, hogy a szervezet aktív legyen a megfelelő tartalommal a megfelelő csatornákon
- Nemzetközi Ügyfélmenedzser, aki világszerte kapcsolatot tart jelenlegi és jövőbeli ügyfelekkel
- Online marketinges az online marketing tervet végrehajtó
- Marketingmenedzser a cég marketingstratégiájának és pozicionálásának meghatározása és tanácsadása
- Termékmenedzser, aki kapcsolatot tart az ügyfelek, a beszállítók és a belső részlegek között
- Piackutató, aki feltárja a termékeket, a trendeket, a piacokat, az imázst és a vásárlói elégedettséget
Tanterv
Tanulmányai során mindent megtudhat a marketingről. Az online és offline kommunikációs csatornák segítségével megtanulhatja, hogyan kell új termékeket és szolgáltatásokat bevezetni a piacra, és hogyan erősítheti a meglévő piaci pozícióját.
Ha nemzetközileg orientált, tetszeni fog az egyedülálló multi-campus koncepció. Jelenleg 5 egyetemünk van a világon, lehetővé téve a tanulmányok egy részének befejezését külföldön.