BA reklám és márkamenedzsment
Staffordshire University
Kulcs információ
Campus helye
Stoke-on-Trent, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Aug 2023
* Otthon és EU-s diákok: 9.000 £ per tanév; A nemzetközi diákok: £ 10,500 per tanév
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
BA Reklám és márkamenedzsment
Ön kreatív és jó kommunikátor, sok jó ötlet? A BA (Hons) reklámok és Brand Management tanfolyam Önnek széles körét készségek fejlesztése a karrier ebben a gyors tempójú kreatív ipar.
A tantárgy vázlatát
Stúdiónk tükrök egy ügynökség környezetet, ami a rugalmas munkára és projekt terek ipari szabvány szoftver, így akkor szert gyakorlati tapasztalat, hogy a munkáltatók értéket. És mi London és New York Ügynökség program lehetővé teszi, hogy dolgozni "élő" rövidnadrág felső szervek, köztük Fallon, Profero, 23Red, igen Ügynökség, Bandujo New York, The Collective, BBH, Pearlfisher és Havas Worldwide.
A kurzus által szállított tapasztalt oktatók, akik jelenleg dolgoznak, mint a kreatív igazgatók és iroda szakemberek. A szakmai gyakorlatok és iroda látogatások hozzá a fejlődéshez. Majd megtudjuk, reklámkampányok, stratégia és tervezés, ötlet generációs, integrált kommunikáció, a művészeti és a szövegírás.
Majd megtudjuk, a legfontosabb fogalmak és gyakorlatok, amelyek alátámasztják a sikeres reklám és a márka kommunikáció. Majd kísérletezni ötletek, kreatív gondolkodás, valamint a kommunikáció és fedezze fel ezeket a területeket kreatív megoldásokat.
Javasoljuk, hogy tárja fel a vizuális kommunikáció és elméleti által felvetett kérdések közötti kapcsolat reklám, márka, marketing és fenntarthatósági kérdésekkel. Majd megtanulják, hogy integrálja stratégia, tervezés és kreatív gyakorlatok. És akkor dolgozzon az ipar kapcsolatok, hálózatok és elhelyezési lehetőségek.
Akkor is lehetősége van arra, hogy személyre szabott portfólió. Majd nézd meg a kreatív ötletek, kutatási és multidiszciplináris megoldásokat a kreatív brief. Azt is vizsgálja a stratégiai jelentőségét jövőbeli próbanyomat ".
Graduate úticélok
A reklám és a Brand Management diplomát egy erős öregdiák-hálózat révén kapcsolódnak a közösségi média csoportok. Diplomások a munka során sokféle hivatal szerepek helyi és országos szinten - néhány eljutottak, mint Európában, az USA-ban és Kínában.
Nevezési feltételek
Tipikus UCAS Ajánlat: 260. Btec: MMM. Alapítvány Diploma in Art and Design Merit. Minden pályázó meghívást interjút. Ha Ön jelenleg tanul egy művészeti és design természetesen e. g. Alapítvány természetesen, A-szint, AVCE, stb Kérjük, hozzon magával egy portfolió munka. Azonban ez nem lényeges, hogy van egy portfóliót alkalmazni ezt a tanfolyamot. Szeretettel várjuk pályázók más tudományágak, akik szenvedélyesen reklám.
Tanítási és tanulási
A reklám és a Brand Management kurzus Staffordshire-i Egyetem összpontosít feltárása a kreativitás és a gyakorlat között a kutatás, az elmélet és a stúdió projektek. A különböző módszereket használnak, hogy dolgozzon, és értékelje a diákok tanuljanak és progresszióját. Ezek mind célja, hogy erősítse a stratégia integrálása a szellemi és tapasztalati tanulási folyamat egy kreatív stúdió környezetet úgy, hogy diákjaink bizalom és a tapasztalat a reklámipar környezet érettségi előtt jól fejlett kreatív gondolkodás képességeit.
Természetesen mi is elkötelezett abban, hogy diákjaink bizalmat a kommunikációs erőket. A kitűnő tanuló személyzet arányát, lehetővé teszi minden hallgató támogatni kell abban, hogy fejlesszék legfontosabb készségek és megközelítések minden része a folyamatnak. Keresztül minden szinten a diákok ki vannak téve, hogy az egyre összetettebb kihívásokkal kell, hogy képesek kommunikálni az ötleteiket, hogy a bemutató kutatási eredmények a társaik, írásos akadémiai érv vagy, ha foglalkoznak a gyakorlati rövid, kommunikáció kreatív koncepciók egy ügyfél.
A széles mix tanítási módszerek alkalmazunk, amely beleesik a következő kategóriákban:
- Studio tanítás zajlik dedikált stúdió. Ez a gyakorlatban jelentős mértékben hozzájárul a függetlenségüket, mint a tanulók és az ipar megközelítéseket.
- Előadások, köztük szakemberek.
- Szemináriumok és vitafórumok.
Csoport kritikák. A diákok bemutatják munkájukat, hogy a csoport az alkalmazottak és diákok számára, a haladás felülvizsgálata. Aktív részvétel a kritikák értékes lehetőséget, hogy fejlesszék bizalmat prezentációs és kommunikációs készség. Útmutatók visszajelzést adnak az előrehaladásról, valamint ösztönzi elemzés és mérlegelés.
Műszaki utasítására szoftverek stb tanított a gyakorlati oktatás csapat. A tanulmányutak zajlanak ügynökségek, mint a Fallon, dBi, Crayon Londonban és Bandujo New Yorkban, mi is látogasson el, kiállítások és konferenciák, valamint megismertesse a hallgatókat ipari kapcsolatok és gyakorlatok.
Elkötelezettek vagyunk a fejlesztése és fenntartása a szakmai munkához és a diákok várhatóan használni az összes kiosztott tanulási idő a munka / gyakorlat / kutatás minden modul a nyílt hozzáférés műtermi környezetben.
Az első évben a tanfolyam megismerteti a hallgatókat az alapítványok és legfontosabb készségek és a kapcsolódó ipari gyakorlatokat, valamint diagnosztizálására a hallgató jelenlegi készség alapja. A diákok fogják jönnek részt vett minden szempontból a kreatív folyamat kezdeti rövid a végső termelés. A hangsúly a progresszió felé képes önállóan kezelik projekt munka.
A modulok a második évben nevelt több független projekt-orientált módok tanulmány, és a diákok dolgozzon ki további megértését reklám stratégia, szövegírás és digitális platformok, valamint az etikai kérdések. Folyamatos támogatást és felügyeletet, és elsősorban a képességek portfólió diákjaink kezdenek fejleszteni szakképzettséget kulcsfontosságú készségek szükségesek az iparágon belül, és megtanulják, hogyan kell alkalmazni ezeket hatékonyan egyénileg vagy részeként a kreatív csapat. Ezt hozta össze a mi London Agency Műhely Week, ami történik a minden év végén.
Az utolsó évben a kurzus a legtöbb modul Studio-alapú és gyakran összpontosítani egy rövid által meghatározott modul vezetője, egy külső ügynökség, élő ügyfél vagy a verseny rövid. Ez a fajta tanulási modell fejlesztésére összpontosít, kreatív betekintést és kutatási vezető folyamat hatékony ügyfél szurok értékelni. Ez teszteli a diákok képességeit ellen alkalmazott eljárások az iparágon belül.
Ha nem akarják, diákjaink tölthetik az első félévben a végzős tanuló azonos modulok (tanítani angol nyelven) partnereinknél természetesen a reklámipar által finanszírozott Werbe Akademie Bécsben.
Értékelés
A reklám és a Brand Management kurzus csapata kifejlesztett, hatékony és megfelelő értékelési módszereket és stratégiákat az egyes modulok, ezek a stratégiák információ került kialakításra folytatott megbeszélések ipari szakemberek szintfelmérő ellen reklámipar gyakorlatokat.
A legtöbb modul végezze egységes értékelési feladatokat / tevékenységeket. A benyújtása tanfolyam - amelyek jellegét határozza meg a projekt rövidnadrág beállítva a modulon belül, de amely állhat egy vagy kombinációja a következő komponenseket:
- Munkafüzetek naplók, dokumentáló létrehozó folyamatban, fejlesztése és megoldása gondolatait és elképzeléseit, és bizonyítja a befolyása a kutatás gyakorlati munka
- Studio koncepció fejlesztési tanácsok és a portfóliók
- Kutatási fájlokat, dokumentálása összegyűjtése, válogatása és bemutatása kutatási anyag
- Kreatív megoldások szakmailag formában benyújtott által megkövetelt feladat, projekt, vagy rövid
- Olyan dolgozatot vagy beszámolót írt szerinti adott iránymutatást adott szavak száma illusztrált által előírt feladat
- Emelkedés bemutatása
A tanfolyam csapata benne, hogy az integrált megközelítés értékelése biztosítja, hogy a különböző megközelítést támogatja a különböző típusú tanulók és hogy az eredmények fejlesztjük a diákok képességeit, hogy hatékony a `valós" gazdasági ágazat helyzetéről.
Munkavállalási lehetőségek
Mert a mi 360 fokos kreatív és stratégiai megközelítést hirdet a mi diplomások ipar kész.
Reklám és Brand Management Staffordshire-i Egyetem egy magas foglalkoztathatóság rekordot. Több mint 62% -a diplomások tovább egyenesen a reklámipar befejezése után mértékben emelkedett 90% fölé három év után.
A hangsúlyt a fejlődő diplomások kulcsfontosságú reklám és a márka vezetői képességek, beleértve a kreatív gyakorlatok, figyelembe tervezési és kutatási szakértelmét.
Mert a mi közük a szakmai szervezetek, mint a D & AD (Designers and Art Directors Association), IPA (Institute of gyakorlók Advertising) és Ed-Com (Európai Intézet Kereskedelmi Kommunikációs Education) és a reklámügynökségek helyi, nemzeti és nemzetközi szinten, a diákok képesek kihasználni ezeket a kapcsolatokat, és iparági kapcsolatok, míg a pályán, és a diploma megszerzése után.
Minden szinten és modulok célunk, hogy a hallgatókat a kritikus tudatosság révén kérdéseken alapuló tanulás, a tantárgyi tudás és készségek elsajátítása. Az egész három évvel a diploma, a diákok fejleszteni a megértést reflektív gyakorlatban és a problémamegoldás és egyre inkább arra ösztönzik és lehetővé tette, hogy tulajdonjogát és a felelősséget saját tanulási, mint egyének és mint csapat tagjai, ahol a képesség, hogy befolyásolja a bizalmat , hatékonyan kommunikálni, és működik a kortársakkal és a kollégákkal a legfontosabb.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA (Hons) Promotional Media
- London, Egyesült Királyság
BA (Hons) Kommunikáció: Reklám és PR
- London, Egyesült Királyság
BA Digital Marketing and Advertising
- London, Egyesült Királyság