BA gyógypedagógiai szakon – Kognitív károsodás K-12 tanári képesítéshez
Siena Heights University
Kulcs információ
Campus helye
Adrian, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 545 / per credit
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Bevezetés
A gyógypedagógiai program elsődleges célja, hogy magabiztos, érdeklődő és megfontolt pedagógusokat fejlesszen ki, akik a tanulási zavarok és a kognitív zavarok szélességében és mélységében vannak megalapozva.
A Gyógypedagógiai program filozófiája azokon a hiedelmeken alapul, amelyek befolyásolják az oktatási kínálat természetét és tartalmát. A hangsúly a gyakorlati alkalmazás és az elméleti megbeszélés, valamint a fogyatékossággal élő gyermekek tanulásának megkönnyítésének jogi/etikai szempontjainak beépítésére helyeződik.
Siena Heights UniversityA gyógypedagógiai hallgatók kognitív fogyatékkal élők tanítására való felkészítésének filozófiája 10 fő pontra épül:
- Az oktatás minden egyéné.
- A kognitív fogyatékossággal élő egyének jobban szolgálnak, ha a programokat egyéni tanulási igények határozzák meg, nem pedig kategorikus címkék.
- A pontos adatok az oktatási programok mozgatórugói, és az oktatási programok céljainak és célkitűzéseinek alapját képezik.
- A kognitív fogyatékossággal élő egyének számára elérhetővé kell tenni az elhelyezések teljes kontinuumát, valamint minden oktatási és közösségi erőforrást. A legkevésbé korlátozó elhelyezés meghatározásának értékelési adatokon kell alapulnia.
- A kognitív zavarokkal küzdő egyének oktatását a lehető legkorábban el kell kezdeni, és addig kell folytatni, amíg szükséges. Az élet minden területén kritikus fontosságú az egyik időszakról a másikra való átmenet.
- A kognitív fogyatékossággal élő egyének tanítására felkészítő tanárképzési programnak le kell fednie a tanulás minden területét, beleértve az akadémiai, a társadalmi, a mindennapi életvitelt és a szakmai előkészületeket. A programnak kutatási adatokon és legjobb gyakorlatokon kell alapulnia.
- A standard tanterv az alapja a kognitív zavarokkal küzdő egyének egyéni oktatási programjának felépítésének.
- Az iskolák, valamint a tanárok és más iskolai szakemberek a közösség szerves részét képezik. A gyógypedagógusnak közvetlen és közvetett szolgáltatásokat és támogatást kell nyújtania a közösség számára.
- A tanárképzési program szerepe az, hogy megfeleljen a michigani egyének oktatási igényeinek.
- A tanárképzési program alapját a Michigan Department of Education szabványainak, a speciális oktatási igazgatási szabályoknak (MARSE) és a jelenlegi legjobb gyakorlatoknak kell képezniük. A program célja, hogy vezető szerepet töltsön be egy továbbfejlesztett oktatási program kidolgozásában.
Akkreditáció
Siena Heights UniversityAz Oktatási Osztály országos akkreditációt kapott az Oktatói Felkészülési Akkreditációs Tanácstól (CAEP) a teljes hét évre, 2020 tavaszától 2027 tavaszáig. Ez az akkreditáció tanúsítja, hogy az elnevezésű professzionális kezdeti tanúsítási programok igazolják, hogy megfelelnek a CAEP összes szabványának.
Program megkülönböztetések
- A diplomások felvételi aránya 100 százalék;
- A kurzusok összesen 74 százaléka rendelkezik klinikai gyakorlattal;
- Az oktatás gyakorlati modellezése.