Kitünteti a szociális kommunikáció BA fokozatát
Saint Paul University
Kulcs információ
Campus helye
Ottawa, Kanada
Nyelvek
Angol, Francia
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
CAD 8 377 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 7 902,85 USD / félév, nappali tagozatos nemzetközi hallgatók számára
Bevezetés
A szociális kommunikáció azt vizsgálja, hogyan érzékelik, közvetítik és értik az információkat. Ezenkívül megvizsgálja a különböző kommunikációs eszközök társadalomra gyakorolt hatását. A társadalmi kommunikáció magában foglalja a kommunikáció kulturális, politikai és szociológiai vonatkozásait.
A Bölcsészettudományi Kar által kínált Társadalmi Kommunikáció alapképzési program számos kommunikációs eszközzel látja el a hallgatókat, amelyek segítenek megérteni világunkat és kölcsönhatásba lépni vele.
Az alapozó tanfolyamok mellett* a program elméleti és gyakorlati ismereteket nyújt a hallgatóknak a kommunikáció több aspektusáról: a média és a kommunikáció történetéről, a globalizációról és a közösségi médiáról, a szociális marketingről, az etikáról és a szervezeti kommunikációról. A diákok lehetőséget kapnak arra is, hogy mélyebben felfedezzenek bizonyos témákat.
Saint Paul University minden alapképzési programjának kötelező részét képezik.
A program eredménye
Amit meg fogsz tanulni
Tanulmányai során szilárd alapokra tesz szert a tervezett kommunikációban, kiváló elemzőkészségre tesz szert, valamint bővíti a kommunikációelméleti ismereteit. Azt is megtanulja, hogyan fejezze ki álláspontját professzionális kaliberű írásban, és hogyan fejleszthet és állíthat össze többplatformos audiovizuális produkciókat.
Belépők
Tanterv
Alapozó kurzusok (12 egység)
Kötelező tantárgyak: 12 egység
- Bölcsészettudományi megközelítések: Az emberi tapasztalat értelmezése
- Emberek, társadalmi igazságosság és ökológia
- Kritikai elemzés, tudományos művek olvasása és írása
- Kanada első népei
Szakterület-specifikus tanfolyamok (60 egység)
Kötelező tantárgy: 36 egység
- Bevezetés az új médiába
- Kommunikációs kutatás és módszertan
- Kommunikáció és szervezetek
- Média és etika
- Bevezetés a kommunikációba
- Kommunikációs terv
- A közvetített kommunikáció elméletei
- A tömegkommunikáció pszichoszociológiája
- A társadalmi kommunikáció elméletei
- Bevezetés a PR-kbe
- Érvelés és meggyőző kommunikáció
- Tételemzés
Választható kurzusok: 24 egység
9 egység innen:
- Elektronikus újságírás
- Nyomtatott média: írási alapelvek
- Interperszonális kommunikáció
- Társadalomfelfogások
- Speciális témák a társadalmi kommunikációban I
- Stratégiai kommunikációs eszközök
9 egység innen:
- Társadalmi marketing
- Média és nagyszerű közösségi viták
- Szakmai etika a kommunikációban
- Médiaprogramozás készítése
- Fényképészet: Képszemiológia
- Tartalom vizsgálat
- Speciális témák a társadalmi kommunikációban II
- Internship I
- Ismerve a médiát
- Kortárs újságírási gyakorlatok
6 egység innen:
- Közösségi kommunikáció és közösségi média
- Média és vallási hagyományok
- Kommunikáció a fenntartható fejlődésért
- Kommunikáció és antropológia
- Internship II
- Kutatás vagy irányított tanulmány
Választható kurzusok (48 egység)
A tanulók 48 egységet választanak, vagy egy melléket (30 egységet) és 18 egységet teljesítenek.
6 egységnek 3000 vagy 4000 szintűnek kell lennie.
Karrierlehetőségek
- Reklámkezelő
- Rovatvezető
- Kommunikációs tiszt
- Facilitátor/előadó
- Filmkészítő
- Újságíró
- lobbysta
- Médiakapcsolati szakértő
- Multimédiás forgatókönyvíró
- Filantróp kommunikációs tanácsadó
- Sajtótitkár
- Ügyfélkapcsolati munkatárs
- Rádió, TV, videó producer
- Riporter
- Kutató
- Webes tartalomkezelő