Bachelor in Marketing
Rochester Institute of Technology (RIT) Dubai
Kulcs információ
Campus helye
Dubai, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 16 973 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A szervezetek a marketingre támaszkodva hozzák létre azokat az értékesítéseket, amelyekre minden szervezetnek szüksége van. A marketing azonban több mint értékesítés. A marketing megkönnyíti az értékesítést azáltal, hogy a termék, az árképzés, a promóció és a disztribúció tökéletes marketing-kombinációját alakítja ki gondosan megválasztott célvevői számára. A marketing szakembereinek jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készségekre van szükségük, élvezniük kell az emberekkel való munkát, és egyre inkább képesnek kell lenniük valós idejű döntések meghozatalára statisztikai adatok elemzése alapján. Ha azonban Ön olyan, mint a legtöbb marketingszakember, akkor át akarja térni a jó dolgokra: a karrierlehetőségekre.
Program áttekintés
A RIT marketing programja irányítja majd az Internet Marketing szakemberré válását. A marketing alapelvei után, ahol megtanulja az alapokat, folytatódik az integrált marketing kommunikáció tanfolyama, ahol megtanulja az internetes marketinget a cég hagyományos promóciós keverékébe szőni. Ezután egy áttekintő tanfolyammal folytatja az Internet Marketinget, majd folytatja a Social Media Marketing és a Search Engine Marketing szakokat. Ezután kidolgozza stratégiai elképzelését a Marketing Stratégia és a Marketing Kutatás segítségével. A RIT a nagyszerű írásra fektetett hangsúlyával (a RIT írói professzorai kiválóak), valamint híres szakmai gyakorlatainkkal (hívjuk őket szövetkezeteknek) és olyan választható tárgyakkal, mint a weboldal tervezés, a professzionális értékesítés és a tárgyalás, ezek a tanfolyamok szilárd internetes marketing szakembergé válnak képes mind stratégiai tervet kidolgozni, mind a részleteket végrehajtani. Szükséges továbbá olyan kiskorú hallgatása, mint a digitális üzlet, a pénzügy és a menedzsment, hogy bővítse ismereteit.
A marketing alapelveinek átfogó áttekintése után. A fogyasztói magatartás és az internetes marketing terén a hallgatók elmélyíthetik digitális készségeiket a Keresőmotor-marketinggel és a közösségi média-marketinggel, vagy a reklámozás és promóció vagy a professzionális értékesítés hagyományos marketing területeivel, mielőtt stratégiai elképzelésüket a marketingelemzéssel és a marketingstratégiával fejlesztenék.
Küldetésnyilatkozat
A marketing osztály küldetése, hogy felkészítse a hallgatókat a nyereséges bevételek előteremtésére a kontextus szempontjából megfelelő döntésekkel a célzás, a pozicionálás, az árképzés, a termék, a promóció és a hely vonatkozásában.
Akkreditáció
A RIT az amerikai egyetemek top 2% -ában szerepel. A Bachelor of Science in Business Administration - A marketing program egy amerikai diploma, amelyet a RIT New York-i egyeteme adott ki. Nem különböztethető meg a fő campus által kibocsátott diplomától, és Dubajról sem az oklevélen, sem az átírásokon nincs szó. Ezenkívül az Oktatási Minisztérium - Felsőoktatási Ügyek (MOE-HEA) akkreditálta, és a KHDA engedélyezte. A program egyike annak a három üzleti programnak Dubajban, amelyet az Egyesület akkreditált az előmeneteli kollégiumi üzleti iskolák (AACSB) számára.
A diplomád a RIT New York-ból származik, és pontosan megegyezik az ott tanult diplomával. A "Dubai" szót sem az oklevél, sem az átirat nem említi, és lehetősége van részt venni a diplomaosztón Dubajban vagy New Yorkban.
Tanterv
Első év
- Számítógépes elemzés
- Információs rendszerek és technológia
- 1. üzlet: Ötletek és üzleti tervezés
- LAS perspektíva 7A (matematikai): Bevezetés a statisztikákba I.
- LAS 3. perspektíva (globális): A mikroökonómia alapelvei
- RIT 365: RIT kapcsolatok
- Írásszeminárium
- Pénzügyi Számviteli
- 2. vállalkozás: Üzleti tervezés és szakmai fejlődés
- A makroökonómia alapelvei
- LAS 7B perspektíva (matematikai): Bevezetés a statisztikákba II
- LAS 2. perspektíva (művészi)
A második év
- Vezetői számvitel
- Pénzügyi irányítás I
- Szervezeti működés
- A marketing alapelvei
- LAS 4. perspektíva (közösségi)
- Globális üzleti környezet
- Karrier az üzleti életben
- Digitális marketing
- Alkalmazott számítás
- közlés
- A Közel-Kelet kultúrája és politikája
- Szövetkezeti oktatás
Harmadik év
- Operációkezelés
- Fogyasztói magatartás
- Marketing választható
- LAS merülés 1
- LAS 6. perspektíva (tudományos alapelvek)
- Marketing Analytics
- LAS 1. perspektíva (etikai): Üzleti etika és vállalati társadalmi felelősségvállalás
- LAS merülés 2
- LAS 5. perspektíva (természettudományi vizsgálat)
- Szabadon választható
Év négy
- Marketing választható
- LAS választani
- LAS merülés 3
- Szabad választani
- Marketing stratégia
- Stratégiai menedzsment
- LAS választani
- LAS választani
- Szabad választani
Összes kredit - 123
Lehetséges karrierlehetőségek
A marketing karrier különböző irányokba sodorhatja a hallgatókat, például reklámozás, piackutatás vagy márkamenedzsment. Dubajban azonban a marketingesek számára a leggyakoribb és legvonzóbb alternatíva az internetes marketing és annak összetevői: a közösségi média marketingje, a tartalommarketing és a keresőmotor-marketing. Ezeknek a szakmáknak nem csak a szakképzett jelentkezők iránt van nagy igény, de a jól kidolgozott stratégiai jövőképpel rendelkezők is számíthatnak kifizetődő pályára. A marketing szak olyan hallgatókat is támogat, akik a hagyományosabb marketing karrierre törekszenek, ideértve a professzionális értékesítést, a reklámozást, a márkakezelést és a marketingkutatást. Bár ezek a karrierek kevésbé gyakoriak Dubajban, mint másutt, léteznek.
Együttműködési oktatás
A kooperatív oktatás kiterjedt fizetett munkatapasztalat a hallgató tanulmányi területén. Sok hallgató külföldön tanul, hogy megerősítse az idegen nyelv megértését és tapasztalatokat szerezzen egy másik kultúrában élve.
Képtár
Akkreditációk
Tanulói beszámolók
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketing tudományok alapképzése
- Online USA
BSc (Hons) üzleti menedzsment marketinggel, elhelyezési évvel
- London, Egyesült Királyság
- Manchester, Egyesült Királyság + 1 több
Tudományos alapképzés közösségi médiából és digitális marketingből
- Nashville, Amerikai Egyesült Államok