BA (Hons) divatpromóció
Ravensbourne University London
Kulcs információ
Campus helye
Greenwich Peninsula, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nappali tagozatos otthoni hallgatók; 16 500 font/év: nappali tagozatos nemzetközi hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ezen a gyorsan mozgó színtéren a diákok megtanulják, hogyan hallhatják meg márkájuk hangját mindenek felett. Az erős iparági kapcsolatokkal és a legújabb lehetőségekkel a diákok felfedezik a divatpromóció minden aspektusát, és megtanulják elmondani a márka egyedi történeteit különböző médiumokon keresztül a közönség körének.
Ez a tanfolyam megszerzi a hallgatók számára a dinamikus divatmárkák felépítéséhez, népszerűsítéséhez és fenntartásához szükséges ismereteket. A diákok elsajátítják azokat a készségeket és technikákat, amelyek szükségesek a hatékony kommunikációhoz és a divat értékesítéséhez ebben a dinamikus és gyorsan változó szektorban.
Mit tehet nekem ez a tanfolyam?
A gyakorlat és az elmélet-alapú tanulás kombinációja révén saját egyedi hangját fejlesztheti ki számos digitális platformon, beleértve a filmeket, magazinokat és a közösségi médiát. A tanfolyam mindent megszerez, amire szüksége van a divatiparon belüli márkák hatékony kommunikációjához és értékesítéséhez.
"Ravensbourne-ben figyeltem magam, ahogy évről évre szellemileg és professzionálisan fejlődök. Különösen a harmadik évben, amikor úgy éreztem, hogy kivirágzom, amikor létre tudtam hozni saját önirányítású projektemet. A legjobban a végtelen támogatást értékeltem. a szenvedélyes oktatóktól. "
-
Rosa Kimbembi, a Dazed Magazin közösségi médiaszerkesztője
Főbb indokok a jelentkezésre
- Több díjat nyert tanfolyam
- Széles körű és iparágra kiterjedő tanfolyam, amely a divatpromóció és a kommunikáció alapjairól szól.
- Kiemelkedő oktatás az iparág vezető szakértőitől, közvetlen kapcsolatokkal az iparág szakembereivel.
- Az iparág vezető vendégelőadói, köztük Harris Elliot (Egy másik ember), Szupermarket Sarah, Jane Richardson (Nars), Christopher Colville Walker (Colville Walker Stúdió), Martin Parr és még sokan mások.
- Akkreditált három hónapos munkaközvetítő egység, amelyet a Ravensbourne Employability csapata támogat. Az elhelyezési célpontok közé tartozik Jimmy Choo, Dazed and Confused, Depop, Stella McCartney, Mary Katrantzou, Vivienne Westwood, Osman, Starworks Group, Estee Lauder, Armani és Coach.
- Ambiciózus ápoló környezet és nagyon magas toborzási arány az iparágban.
- Vezető előadóvendégek Alexandra Shulman (Vogue szerkesztő), Colin MacDowell (divatíró és kommentátor, Sunday Times), Barbara Hulamicki (Biba).
A legfontosabb tanulmányi témák
A tanfolyam rugalmas kialakítása lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy tanulmányaikat egyéni érdekeikhez igazítsák.
Lehetővé teszi számukra, hogy felfedezzék a kreatív területeket, beleértve a divatfotózást és a filmet, a digitális kommunikációt, a divatstílust, a közösségi médiát, a weboldal -tervezést, az újságírást és a márkakommunikációt.
A versenyek és az élő rövidnadrágok valódi munkahelyi forgatókönyveket biztosítanak a diákoknak, hogy fejlesszék és integrálják meglévő készségeiket és tudásukat, miközben építik a legfontosabb ipari kapcsolatokat.
Ideális Diákok
Divattervezők, akik egy többszörösen díjnyertes tanfolyamon szeretnének részt venni, amely lehetővé teszi számukra, hogy dinamikus márkákat építsenek, népszerűsítsenek és fenntartsanak.
Tanterv
Kulcsfontosságú tanulmányi témák
A divatmarketing tanfolyam rugalmas kialakítása lehetővé teszi, hogy tanulmányait egyéni szenvedélyeihez igazítsa. Felfedezi a kreatív területeket, beleértve
- Divatfotózás
- Film
- Digitális kommunikáció
- Divat stílus
- Közösségi média
- Weboldal tervezés
- Újságírás
- Márkakommunikáció
1. év
A hallgatók megismerkednek a márka alapelveivel és a divatkampányok összeállításának alapjaival.
Emellett kulcsfontosságú készségeket sajátítanak el a fotózás, a film, a grafika, az illusztráció és a közösségi média területén.
Arra biztatjuk a hallgatókat, hogy ebben az évben kezdjenek el gondolkodni kontextuális tanulmányaikon.
2. év
A diákok jobban megértik a többplatformos kampányépítést.
Ezzel egyidejűleg fejlesztik a weboldalkészítés és a piaci jelentések írásának készségeit.
Diákjaink ebben a szakaszban élnek, és három hónapos szakmai gyakorlaton vesznek részt.
3. év
A hallgatókat az utolsó évben négy összetevő alapján értékelik, és arra kérjük őket, hogy hozzanak létre egy végső nagy projektet a kezdetektől a megvalósításig.
Emellett számos nemzeti és nemzetközi versenyen is részt vesznek, hogy bemutassák képességeiket, és átfogó szakmai portfóliót építsenek fel.
Arra kérjük őket, hogy kontextuális kutatásaikat egy hosszú formátumú dolgozatban mutassák be.
Belépők
Karrierlehetőségek
A hallgatók a kurzust egy erős, iparágra kész vizuális munka portfólióval fejezik be, amelyek a karrierbeállításuknak megfelelnek.
A végzettek számos területen dolgozhatnak, többek között, de nem kizárólagosan:
Public relations, online marketing, márkamenedzsment, művészeti irányítás, stílus, divatfotózás, divatrendezvény-igazgató, digitális marketing, kreatív technológus, grafikus illusztrátor, médiatervező, vizuális árusító, divatíró, kampánymenedzser, oktatók és tanárok, levéltáros, márkamenedzserek , kurátor, szövegíró, digitális műveletek, adatelemző/insights, kijelzőtervező (ablakburkolat), e-comms fejlesztő, grafikusok (kihelyezési nyomtatvány és/vagy értékesítési hely), influencer/tehetségmenedzsment, újságíró, logisztika, marketingmenedzser, ügyvezető igazgató/vezérigazgató.
Program tandíj
Tanulói beszámolók
Képtár
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA (Hons) Fashion Marketing
- London, Egyesült Királyság
BA (Hons) Fashion Marketing and Consumer Behaviour
- London, Egyesült Királyság
BA (Hons) Fashion Public Relations and Communication
- London, Egyesült Királyság