Három éves vizuális tervezési tanfolyam
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Kulcs információ
Campus helye
Milan, Olaszország
Nyelvek
Angol, Olasz
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 21 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Az Európai Uniós és EFTA-tagországok diákjainak megfontolható a tandíj kiigazítása, ha igazolják jövedelmüket
Bevezetés
A Raffles Milano hároméves kurzusainak alapelve a cselekvés általi tanulás, egy olyan képzési tapasztalat, amely strukturálja az elmét, szilárd technikai alapot biztosít, és felszabadítja a vágyat, hogy kitágítsa az élethorizontját.
Miért?
Tervezni annyi, mint átalakítani a világot, a legegyszerűbb dolgoktól egészen a legbonyolultabbakig. A tervezés nem csupán egy tudományág, amely megtanít bennünket arra, hogyan találjuk ki és fejlesszük az élet anyagi oldalát, hanem egy ideális modell is, amely megtanítja nekünk, hogyan kötik össze a nagy és kicsi dolgokat láthatatlan szálak. Ez a változás, a felelősség és az elkötelezettség művészete.
Tervezési előadók
Jól megalapozott szakemberek, jelentős projektek szerzői, sok éves oktatói tapasztalattal. Széles és valóban nemzetközi látókörük van.
Egy összetartó és eredményes csoport részei, és szeretnek megbeszélni a kurzusok előrehaladását, a menekülés során adódó lehetőségeket és az egyes hallgatók teljesítményét.
Vállalat és márkák
A közel harminc éves munka során a Raffles Group jelentős partnerhálózatot épített ki hároméves és mesterkurzusainkon. Ezeknek a cégeknek a hírneve és a velük kialakított kapcsolatok minősége garantálja az oktatás és az üzleti élet határozottan termékeny találkozását.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Szingapúr, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, mahagóni, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewellers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Hétfői beszélgetés
A Raffles Milano minden hétfőn este 18 órakor meghívja diákjait, hogy találkozzanak az egyik legjelentősebb személyiséggel, aki a design, a stílus és a tervezési kultúra színpadát járja. A piacot befolyásoló és gondolkodásmódunkat meghatározó történetek és ötletek hallása – egyenesen a ló szájából – egy csodálatos lehetőség, amely tartalmat ad akadémiai programjainknak. Íme a következő évi ülések napirendje.
Az Európai Uniós és EFTA-tagországok hallgatóinak tanulmányi díjának módosítása megfontolható, ha igazolják jövedelmüket.
Ideális Diákok
A kurzus olyan hallgatóknak szól, akik érettségivel rendelkeznek olasz vagy külföldi egyetemen. A pályázóktól erős érdeklődést várnak el a tervezési tudományok (vizuális, grafikai, kiállítási és digitális tervezés, betűírás, fényképezés és videó), a társadalomtudományok (antropológia, kommunikáció- és tömegmédia elméletek, szociológia és szemiológia) iránt. a vizuális művészetek kultúrája (művészet- és designtörténet). A tanfolyamon részt vevő hallgatók a digitális és analóg kommunikáció jövőbeli tervezői, kreatív igazgatók és márkaszakértők.
Karrierlehetőségek
Szakmai lehetőségek
A látványtervező kreatív, aki egyúttal képes koordinálni egy különféle tudományterületekre szakosodott csapat képességeit. Azt is tudja, hogyan kell szembenézni zenekari karmesterként az intézményi kommunikáció, szolgáltatások és termékek összetett kérdéseivel. Ez a kurzus lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy elsajátítsák a projekt és annak végrehajtásának különböző fázisaiban használható módszertant, és jelentkezzenek tervezői (szakmai irodákban, ügynökségeknél vagy szervezeteknél) vagy kreatív tanácsadói állásra ipari vagy kereskedelmi cégeknél, vagy – nyitás útján. egy saját iroda – hogy saját karrierjük vállalkozói pályára léphessenek.
Képtár
Tanterv
A bevezető szakaszt (első év) egy közbenső szakasz követi, amely egy esettanulmányra összpontosít (második év), majd egy befejezési folyamat, amelyet a végső projektnek és portfóliónak szentelnek (harmadik év). A tervezés alapjaitól a tipográfia nyelvtanáig, a grafikus elrendezési szoftverektől a csomagolásig, a mozgógrafikától az interaktív tervezésig a hallgatók elsajátítják a vizuális tervezéshez kapcsolódó összes tudományágat, a technikákat a technológiákkal és saját kulturális humuszukkal kombinálva, hogy tudatosan működni kortárs társadalmunk összetett forgatókönyveiben.
Témák
- Grafikai tervezés
- Márka dizájn
- Fényképezés és videós történetmesélés
- Művészet és formatervezés története
- Kiállítás tervezése és feliratozása
- Digitális tervezés
- Interaktív tervezés
- Antropológia, szociológia, szemiológia
- A tömegmédia elmélete
- Marketing és kutatás