Három éves divattervezési tanfolyam
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Kulcs információ
Campus helye
Milan, Olaszország
Nyelvek
Angol, Olasz
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 21 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Az Európai Uniós és EFTA-tagországok diákjainak megfontolható a tandíj kiigazítása, ha igazolják jövedelmüket
Bevezetés
A Raffles Milano hároméves kurzusainak alapelve a cselekvés általi tanulás, egy olyan képzési tapasztalat, amely strukturálja az elmét, szilárd technikai alapot biztosít, és felszabadítja a vágyat, hogy kitágítsa az élethorizontját.
Miért?
A divatrendszer egy hatalmas, tagolt, olykor beláthatatlan terület, ahol a klasszikusok iránti érzéknek sikerül közös hangot találnia a kísérletezés szélsőségeivel. A sikerhez nincs bolondbiztos recept: kemény munkára való készség kell, valamint a tanulás iránti kíváncsiság, valamint a külvilághoz és annak több ezer kultúrájához való viszonyulás: haute couture, pop, etnikai stb. igazán éles szem – ezt edzeni kell –, amely képes észrevenni a legapróbb részleteket is. Egy szem, aki ismeri a hagyományos szabásmódokat, de nem túlságosan elvetemült ahhoz, hogy pimasz eleganciát sugalljon.
Tervezési előadók
Jól megalapozott szakemberek, jelentős projektek szerzői, sok éves oktatói tapasztalattal. Széles és valóban nemzetközi látókörük van.
Egy összetartó és eredményes csoport részei, és szeretnek megbeszélni a kurzusok előrehaladását, a menekülés során adódó lehetőségeket és az egyes hallgatók teljesítményét.
Cégek és márkák
A közel harminc éves munka során a Raffles Group jelentős partnerhálózatot épített ki hároméves és mesterkurzusainkon. Ezeknek a cégeknek a hírneve és a velük kialakított kapcsolatok minősége garantálja az oktatás és az üzleti élet határozottan termékeny találkozását.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Szingapúr, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, mahagóni, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewellers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Hétfői beszélgetés
A Raffles Milano minden hétfőn este 18 órakor meghívja diákjait, hogy találkozzanak az egyik legjelentősebb személyiséggel, aki a design, a stílus és a tervezési kultúra színpadát járja. A piacot befolyásoló és gondolkodásmódunkat meghatározó történetek és ötletek hallása – egyenesen a ló szájából – egy csodálatos lehetőség, amely tartalmat ad akadémiai programjainknak. Íme a következő évi ülések napirendje.
Az Európai Uniós és EFTA-tagországok hallgatóinak tanulmányi díjának módosítása megfontolható, ha igazolják jövedelmüket.
Ideális Diákok
Ez a kurzus középiskolai végzettséggel rendelkező pályázók, valamint olasz vagy külföldi egyetemek hallgatói számára készült. Ideális esetben a jelölteket a tervezés, a stílus és a ruházat iránti őszinte szenvedély vezérli, valamint az a késztetés, hogy saját potenciáljukat a tervezésben, értelmezésben és kommunikációban, valamint veleszületett képességeiket és tehetségüket használják ki karrierjük felépítésére a divatéletben. A három év alatt a hallgatók megtanulják értelmezni az őket körülvevő világot olyan módon, amely nem azonnal magától értetődő, és ezt a készséget nagyszerűen tudják majd alkalmazni a jövőbeni szakmai és kreatív környezetekben.
Karrierlehetőségek
Szakmai lehetőségek
A stílusélet és a benne szereplő szakmák gyökeresen fejlődnek, ahogy a hagyományos kategóriák porózussá válnak. A divatmárkáknál végzett karrier mellett a nagy divattervezők mellett (mint segédtervező, mintakészítő, gyártási asszisztens, divatstylist vagy divatillusztrátor) vagy szabadúszóként számos crossover funkció és lehetőség nyílik meg nemzetközi szinten, összekapcsolva kreativitásra, gyártásra, forgalmazásra és promóciókra. Az a tudat, hogy számíthat egy magas színvonalú képzésre, szinte mindig ütőkártya ebben az összefüggésben.
Képtár
Tanterv
Tanterv
Első év | Második év | Harmadik év |
Elemek, amelyek bevezetik a tanulókat a divattervezés, az általános felkészítés tanulmányozásába. | A témák és konkrét fókuszok köztes fejlesztése. | A témák kitöltése, záróprojekt, portfólió összeállítása. A hallgatók különösen azokat a formákat, sziluetteket, anyagokat, gyártási folyamatokat, társadalmi tényezőket és szokásokat elemzik, amelyek egy tudatos, tagolt, eredeti tervezési folyamat mögött állnak. |
Az osztályterem légköre arra ösztönzi a tanulókat, hogy kifejezzék egyéniségüket, és fedezzenek fel új területeket és összefüggéseket, beleértve a sápadtságon túli merészkedést is.
Témák
- Trendelőrejelzés
- A divatrendszer
- Művészet- és jelmeztörténet
- Minta készítés
- Szövetek és alapanyagok
- Ruhatervezés
- Termékfejlesztés
- Divatrajz
- Kollázs gyűjtemény
- Marketing és kutatás