Három éves belsőépítészeti tanfolyam
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Kulcs információ
Campus helye
Milan, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Helyek kérdése
A Raffles Milano hároméves kurzusainak alapelve a cselekvés általi tanulás, egy olyan képzési tapasztalat, amely strukturálja az elmét, szilárd technikai alapot biztosít, és szabadjára engedi az élethorizontja szélesítése iránti vágyat.
Miért?
Tervezni annyi, mint átalakítani a világot, a legegyszerűbb dolgoktól egészen a legbonyolultabbakig. A tervezés nem csupán egy tudományág, amely megtanít bennünket arra, hogyan találjuk ki és fejlesszük az élet anyagi oldalát, hanem egy ideális modell is, amely megtanítja nekünk, hogyan kötik össze a nagy és kicsi dolgokat láthatatlan szálak. Ez a változás, a felelősség és az elkötelezettség művészete.
Előadók
Jól megalapozott szakemberek, jelentős projektek szerzői, sok éves oktatói tapasztalattal. Széles és valóban nemzetközi látókörük van.
Egy összetartó és eredményes csoport részei, és szeretnek megbeszélni a kurzusok előrehaladását, a menekülés során adódó lehetőségeket és az egyes hallgatók teljesítményét.
Vállalatok és márkák
A közel harminc éves munka során a Raffles Group jelentős partnerhálózatot épített ki hároméves és mesterkurzusainkon. Ezeknek a cégeknek a hírneve és a velük kialakított kapcsolatok minősége garantálja az oktatás és az üzleti élet határozottan termékeny találkozását.
Adidas, Aigner, B&O – Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Szingapúr, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, mahagóni, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewellers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Hétfői beszélgetés
A Raffles Milano minden hétfőn este 18 órakor meghívja diákjait, hogy találkozzanak az egyik legjelentősebb személyiséggel, aki a design, a stílus és a tervezési kultúra színpadát járja. A piacot befolyásoló és gondolkodásmódunkat meghatározó történetek és ötletek hallása – egyenesen a ló szájából – egy csodálatos lehetőség, amely tartalmat ad akadémiai programjainknak. Íme a következő évi ülések napirendje.
Az Európai Uniós és EFTA-tagországok hallgatóinak tanulmányi díjának módosítása megfontolható, ha igazolják jövedelmüket.
Ideális Diákok
Ez a kurzus középiskolai végzettséggel rendelkező jelöltek, valamint olasz és külföldi egyetemekről érkező hallgatók számára készült. A pályázóknak különös érdeklődést kell mutatniuk a tértervezés (otthonok, irodák, vendéglátás, találkozóhelyek és kiskereskedelem), valamint az otthoni, munkahelyi és szabadidős helyek kiállítási és bútortervezési környezetének koncepciója és kialakítása iránt.
A kurzus középpontjában a dekoráció, az anyaghasználat, a világítástechnika és a belső kiegészítők tanulmányozása és koherens alkalmazása áll. A hallgatóktól erős attitűdöt és érdeklődést kell mutatni a társadalmi viselkedés, a vizuális művészetek kultúrája és a szociokulturális trendek tanulmányozása iránt. A kurzus résztvevői a környezet és a kommunikációs légkör jövőbeli tervezői, a kortárs trendek és életstílusok éber értelmezői.
Karrierlehetőségek
Szakmai lehetőségek
A belsőépítész olyan tervező, aki képes megbirkózni a különböző méretű és bonyolultságú terekkel, és kézzelfogható megoldásokkal, üzeneteket, érzelmeket, jelentést közvetítő terekké alakítani egy márka vagy magánügyfél üzeneteit, atmoszféráját. Építészeti vagy tervezőirodák, rendezvényügynökségek, televízió- vagy filmstúdiók, tervezőirodák, valamint bútor- és lakberendezési kiegészítők iparának meghatározó professzionális személyisége. A belsőépítész sajátos technikai háttere azt is lehetővé teszi számára, hogy kritikusként, lakberendezési és bútorrendszer-tudósként pályára lépjen, vagy tanácsadóként és művészeti vezetőként tevékenykedjen divat- és formatervező cégeknél.
Képtár
Tanterv
Az első propedeutikai szakaszt (első év) egy közbenső mélyreható tanulmány követi (második év) és egy végső szakasz, amely a végső projektportfólióval foglalkozik (harmadik év). A rajz és ábrázolás elméleti alapjainak elsajátítása, valamint az otthoni környezethez szükséges iparművészet és építészet történetének elsajátítása után a hallgatók azokkal az egyre összetettebb társadalmi és kulturális forgatókönyvekkel foglalkoznak, amelyekben a mai vállalatok működnek, és tanulmányozzák a szokások és életmódok alakulását, valamint a márkák felhasználókkal és fogyasztókkal való kapcsolatáról. A fő cél olyan tervezési megoldások felkutatása, amelyek a legkorszerűbb és legfenntarthatóbb válaszokat adják az élet, a munkahely és a szabadidő minőségének javítására.
Témák
- Vizuális dizájn
- Terek rajzolása, domborműve és ábrázolása
- Építészet és belsőépítészet története
- Művészet és formatervezés története
- Kiállítás tervezése
- Kiskereskedelmi tervezés
- 3D és CAD workshop
- Környezetvédelmi tervezés
- A fogyasztás antropológiája és szociológiája
- Anyagok és felületek
- Márkaépítés, marketing és kutatás
- Akusztika és világítástechnika
- Szín és kolorimetria
- Dekoráció és textúrák