
BA (Hons) kreatív technológiákból és digitális művészetből
Dublin, Írország
IDŐTARTAM
3 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
EUR 9639 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* külföldön élő EU számára| Írországban élő írek/EU-k: 8950 EUR
Bevezetés
Ez az innovatív és izgalmas hároméves program célja, hogy felvértezze Önt azokkal a készségekkel, amelyekre szüksége lesz ahhoz, hogy karrierjét a játékfejlesztő iparágban folytathassa. Lesz benne programozás, narratív írás, 2D és 3D animáció; UI tervezés és még sok más.
- Használja az iparági szabványnak megfelelő hardvert és szoftvert, és válasszon munkaportfóliót, amelyet a jövőbeli munkáltatók előtt mutathat be.
- Tanuljon testreszabott Halston Street stúdiónkban – úgy terveztük, hogy megragadja a professzionális játékfejlesztő és animációs stúdió hangulatát.
- Dolgozó iparági szakemberek tanítják – Pulse College által alkalmazott oktatók olyan játékokon dolgoztak, mint a Red Dead Redemption II, a Hitman II, a Borderlands és a Star Trek: Fleet Command.
Végzettjeink olyan ír játék- és animációs stúdiókban találtak munkát, mint a Brown Bag Films, Boulder Media, Black Shamrock, Jam Media, Frantic Fun Games, Dimension 88 és Studio Meala, és olyan népszerű televíziós sorozatokon dolgoztak, mint a Disney+ The Book of Boba Fett.
Belépők
Tanterv
Első év
- Bevezetés a programozásba
- 2D művészet, tervezés és animáció
- 3D modellezés játékokhoz
- Játékelmélet
- Programozás játékokhoz
- Játéktervezés és építészet
- Vizuális média
- Kutatási módszerek
A második év
- Eljárási programozás és generálás
- Matematika digitális alkalmazáshoz
- Árnyékolók és műszaki cikkek
- Bevezetés a hangzásba
- Algoritmusok és adatstruktúra
- 3D animáció és környezet játékokhoz
- Szinttervezés és interakciók
- Narratíva a játékokhoz
- Művészet és technológia: Kritikai elemzés
- UI tervezés és megvalósítás
Harmadik év
- XR Technologies
- Interaktív tervezési portfólió
- Üzleti és vállalkozói szellem
- Végső projekt
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A végzett hallgatók számos területen elhelyezkedhetnek, beleértve a videojáték-ipar, az animáció, a repülési ipar (repülőgép-tervezés és repülésszimuláció), az építészet, a filmipar és az orvosképzés területén. Mások esetleg akadémiai környezetben szeretnének továbbtanulni (pl. NFQ 9. szint)