Keystone logo
Pontifícia Universidade Católica de Campinas (PUC-CAMPINAS) Hirdetés és marketing
Pontifícia Universidade Católica de Campinas (PUC-CAMPINAS)

Hirdetés és marketing

Campinas, Brazília

8 up to 8 Semesters

Portugál

Részidő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

Tandíj igénylése

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére

Bevezetés

célkitűzések

A Marketing hangsúlyt fektetõ Publicity and Propaganda kurzus elsõdleges célja a diplomások szakmai felkészítése a regionális reklámozás szakmai szegmensében való munkára. Ezért ebben az új tantervi felfogásban a marketingre helyezik a hangsúlyt, hiszen ez a perspektíva amellett, hogy jobban megfelel a jelenlegi munkaerő-piaci igényeknek, a diplomások üzleti/ipari szektorba történő hatékonyabb felszívódását célozza. A marketingorientált képzés számos lehetőséget nyit a szakmai tevékenységre, nem korlátozódik a jelenlegi tanterv szerint a reklámügynökségekre vagy a kommunikációs eszközökre.

Másodsorban a Nyilvánosság és Propaganda szakirányú végzettség érdeklődést kíván kelteni a hallgató intellektuális formálódási folyamatának folytonossága iránt, olyan diszciplínák bevezetésével, amelyek célja a kutatások megértése, elmélyítése, reflexiója és kezdetleges természetű előállítása. Kommunikációtudományok és propaganda.

Kilépési profil

Jellemzője az olyan technikák és eszközök ismerete és elsajátítása, amelyek célja a piac számára etikus kommunikációs megoldások diagnosztizálása, javaslata és megvalósítása, amelyek célja a vállalatok, hirdetők és intézmények marketingcéljainak és céljainak hatékony elérése; Foglalkozási szegmensére jellemző funkciók ellátására, a kommunikáció területéhez kapcsolódó tevékenységekkel, valamint más olyan társadalmi, kulturális és gazdasági területekkel való interfészekben és interakciókban, amelyekkel a reklám-, reklám- és marketingtevékenység szinergikusan kölcsönhatásba léphet; Problémák és lehetőségek diagnosztizálására, valamint konkrét és megfelelő megoldások stratégiai javaslatára annak a piacnak a helyzetére és valóságára, ahol az ügyfél működik; Reklámkommunikáció tervezésére, létrehozására, előállítására, terjesztésére és menedzselésére; Kommunikációs ügynöki munkával cégeknél, intézményeknél, reklámügynökségeknél, promóciónál, merchandisingnál; Tanácsadói vagy tanácsadói szolgáltatások a kommunikáció és marketing vagy a médiaipar területén; A piac valóságának és sajátosságainak megfelelő marketing tevékenység végzésével; Az alapképzés során történő kutatás tervezésének és lebonyolításának képességéért, azzal a céllal, hogy a társadalmi kommunikáció, mint tudásgeneráló és a valóságot kritizáló eszköz, mint a változás potenciális előmozdítója területén folytassák tanulmányaikat; Az etikus, kritikai és erkölcsös magatartásért, a testvéri és tisztességes társadalom megszilárdulásához való konstruktív hozzájárulás érdekében, elősegítve a hatékony egyensúlyt a szakmai sikerre való törekvés, valamint a keresztény magatartáson és elveken alapuló egyéni és kollektív értékek kialakítása között; Minden egyéb olyan tevékenység gyakorlására, amelyet a szakma jelenlegi állása szerint az etikai elkötelezettség, a józan ész, a képviseleti szervek vagy a hatályos jogszabályok a Marketing, Nyilvánosság és Propaganda szakember jellemzőiként ismernek el.

Erőforrások

  • - Audiovizuális Erőforrások Központja
  • - Kísérleti Nyilvánosság és Propaganda Ügynökség
  • - Informatika labor
  • - Fotólabor

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok