BSEd alapfokú oktatásban
Aberdeen, Amerikai Egyesült Államok
IDŐTARTAM
4 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
USD 28 000 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* becsült éves teljes összeg a nemzetközi hallgatók számára; 17 677 USD – becsült éves összérték a lakosok számára
Bevezetés
Az NSU gyakorlati oktatást nyújt kiterjedt osztálytermi tapasztalattal kombinálva – beleértve a helyi általános iskolában zajló tanfolyamokat is –, hogy felkészítsen arra, hogy hatékony és vonzó általános iskolai tanárrá váljon.
Végezze el alapképzését mindössze 120 óra alatt!
A Northern alapfokú oktatási programjában megtanulhatja, hogyan készítsen leckéket, amelyek aktívan bevonják diákjait, és hogyan kezelheti a legjobban a tanulási stílusok széles skáláját.
Arra ösztönözzük Önt, hogy javítsa foglalkoztathatóságát azáltal, hogy születéskor jóváhagyásokat szerez az óvodai nevelés, az óvodai nevelés, a középfokú oktatás és a coaching révén.
A Northern a következő kiskorúakat is kínálja, hogy növelje diplomája értékét:
- E-Learning
- Az angol, mint új nyelv
- Coaching
- Olvasás
- Kisgyermekkori
- Speciális oktatás
- Zenei minor oktatáshoz
- Testnevelés
Alapfokú oktatási programunkban másodéves vagy alsó tagozatos évfolyamon ingyenes iPadet kap, és megtanulja hatékonyan használni azt és más technológiai eszközöket tanárként. Az Aberdeen Iskolai Kerülettel kötött partnerségnek köszönhetően számos általános oktatási órája az új Mike Miller Általános Iskolában zajlik majd, ahol minden diák hozzáférhet egy iPad-hez. Oktatási technológiai ismereteinek továbbfejlesztése érdekében a Northern's Williams Library Creation Lab-ja nyílt hozzáférést biztosít egy 3D nyomtatóhoz, 3Doodler Penhez, Chromebookokhoz, SMARTboardhoz és AppleTV-hez.
Partnerségünk a helyi iskolákkal és a közösséggel túlmutat az osztálytermeken, elismert diákszervezetekkel, amelyek az oktatásra és a K-12-es tanulók részvételével zajló tanórán kívüli tevékenységekre összpontosítanak.
A program eredménye
- A tanárjelöltek a gyermek növekedésével és fejlődésével, az egyéni különbségekkel, valamint a sokszínű családokkal, kultúrákkal és közösségekkel kapcsolatos ismereteiket felhasználva olyan inkluzív tanulási környezetet terveznek és valósítanak meg, amely minden gyermek számára egyenlő hozzáférést biztosít a kiváló minőségű tanulási tapasztalatokhoz, amelyek bevonják és tanulási lehetőségeket teremtenek számukra. megfelelnek a magas követelményeknek. Együttműködnek a családokkal, hogy holisztikus perspektívát nyerjenek a gyermekek erősségeiről és szükségleteiről, valamint arról, hogyan motiválják tanulásukat. (Transzeriális készség: kutatás és elemzés; kritikus és kreatív gondolkodás; problémamegoldás; csapatmunka; állampolgári ismeretek és elkötelezettség; interkulturális tudás; sokszínűség, befogadás és méltányosság)
- A tanárjelöltek bizonyítják és alkalmazzák a főbb fogalmak, készségek és gyakorlatok megértését, miközben értelmezik a diszciplináris tantervi standardokat és a kapcsolódó elvárásokat az írástudás, a matematika, a természettudomány és a társadalomtudományon belül és azok között. (Transzeriális készség: kutatás és elemzés; kritikus és kreatív gondolkodás; problémamegoldás; csapatmunka; állampolgári ismeretek és elkötelezettség; interkulturális tudás; sokszínűség, befogadás és méltányosság)
- A tanárjelöltek értékelik a tanulókat, megtervezik az oktatást, és megtervezik az osztálytermi kontextusokat a tanuláshoz. A pályázók formatív és szummatív értékelést alkalmaznak a tanulók tanulásának nyomon követésére és az oktatás irányítására. A pályázók úgy tervezik meg a tanulási tevékenységeket, hogy minden tanuló számára a kompetenciák teljes skáláját támogassák. Különbséget tesznek az oktatóanyagokban és a tevékenységekben, hogy foglalkozzanak a tanulók sokszínűségével.
- A tanárjelöltek elősegítik a tanulásban való részvételt azáltal, hogy kialakítják és fenntartják az osztálytermek társadalmi normáit. Interperszonális kapcsolatokat építenek ki a tanulókkal, amelyek motivációt generálnak, és elősegítik a tanulók szociális és érzelmi fejlődését. (Transzeriális készség: információs műveltség; kutatás és elemzés; kritikus és kreatív gondolkodás; problémamegoldás; integráló tanulás)
- A tanárjelöltek tájékozott döntéseket hoznak az oktatásról a gyermekek ismerete és a gyermekek tanulásának értékelése alapján, amelyek eredményeképpen számos hatékony oktatási gyakorlatot alkalmaznak, amelyek nyomtatott és digitális forrásokat alkalmaznak. Az oktatás összefüggő órasorozattal és hatékony oktatási gyakorlatok alkalmazásával történik. A pályázók explicit oktatást és hatékony visszajelzést alkalmaznak adott esetben, és az egész osztály megbeszéléseit használják a gyermekek tanulásának támogatására és javítására. A jelentkezők rugalmas csoportosítást alkalmaznak, beleértve a kiscsoportos és egyéni oktatást is, hogy támogassák a hatékony oktatást és a jobb tanulást minden gyermek számára. (Tervtantervi készség: kutatás és elemzés; információs műveltség; problémamegoldás; integráló tanulás)
- A tanárjelöltek minden gyermek tanulását és fejlődését segítik elő az együttműködésen alapuló tanulási környezetekben való részvétel, a reflektív önálló tanulás és a szakmai tanulás, valamint a szakmai közösségükben való részvétel révén. (Transzantervön átívelő készség: kutatás és elemzés; kritikus és kreatív gondolkodás; információs műveltség; problémamegoldás; csapatmunka; állampolgári ismeretek és elkötelezettség; interkulturális tudás; sokszínűség, befogadás és méltányosság, etikai érvelés; alapozó élethosszig tartó tanulási készségek)
Tanterv
Első év ősz
- IDL 190, gólyaszeminárium 2
- HIST 152, Egyesült Államok Történelem II* 3
- SPED 100, Bevezetés a kivételes helyzetű személyekbe 3
- ENGL 101, I. összetétel 3
- MATH 103, Matematikai érvelés* 3
- HLTH 100, Wellness for Life 1
Első év tavasza
- Bölcsészettudományi kurzus 3
- ENGL 201, Összetétel II 3
- BIOL 101/L, Biológiai Felmérés I* 3
- POLS 100, amerikai kormány 3
- EDFN 102, Bevezetés az oktatásba 3
Második év ősz
- ELED 303, Föld- és fizikatudomány általános iskolai tanároknak 3
- SPCM 101, A beszéd alapjai 3
- GEOG 210, World Regional Geography 3
- EPSY 302, Oktatáspszichológia és ELED 296, Helyszíni tapasztalat 3/1
- MATH 341, Matematikai fogalmak tanároknak I 3
Második év tavasza
- Választható, mellék- vagy jóváhagyó kurzus 4
- Bölcsészettudományi kurzus 3
- Természetismeret laboratóriumi kurzussal 3
- MATH 342, Matematikai fogalmak tanároknak II 3
- EPSY 428, Gyermek- és serdülőkori fejlődés 3
Harmadik év ősz
- INED 411, South Dakota Indian Studies 3
- ELED 440, K-8 Language Arts Methods 3
- ELED 450, K-8 Olvasási módszerek 3
- ELRN 385, Oktatástechnika és távoktatás 3
- ELED 396, 1. helyszíni tapasztalat
- Választható, mellék- vagy jóváhagyó kurzus 3
Harmadik év tavasza
- EDFN 475, Emberi kapcsolatok 3
- ARTE 310, K-8 Art Methods 1
- MUS 353, K-8 zenei módszerek 1
- PE 330, PK-8 Egészség/Biztonság/PE Módszerek 2
- EDFN 455, Kutatáson alapuló műveltségi oktatás és értékelés 3
- MLED 480, Középszintű módszerek 2
- EDFN 472, Iskolajog és oktatói etika 2
Negyedik év ősz
- ELED 320, K-8 Science Methods 3
- ELED 330, K-8 matematikai módszerek 3
- ELED 360, K-8 Társadalomtudományi módszerek 3
- ELED 395, Practicum (Olvasási Klinika) 1
- ELED 496, 1. helyszíni tapasztalat
- SPED 441, Befogadó módszerek sokszínű tanulók számára 2
- Választható, mellék- vagy jóváhagyó kurzus 3
Negyedik év tavasza
- EDER 415, Oktatási értékelés 2
- EDFN 440, Osztályteremkezelés 2
- ELED 488, K-8 Diákoktatás 8
* Általános iskolai végzettségnek eleget tesz. Más tanfolyami lehetőségek is rendelkezésre állnak.
**Egy fontos követelménynek eleget tesz. Más tanfolyami lehetőségek is rendelkezésre állnak.
***Eleget tesz egy általános választható tárgynak. Más tanfolyami lehetőségek is rendelkezésre állnak.
Ez a tanulmányterv nem hivatalos dokumentum.A helyezési pontszámoktól függően fejlesztő tanfolyamokra lehet szükség.A pályafordulatok változhatnak.Kérjük, legalább félévente keressen fel egy szakmai tanácsadót, hogy áttekintse a megfelelő kurzusválasztást és megtervezze a frissítéseket.
Karrierlehetőségek
A Northern BS alapfokú oktatási programja felkészíti Önt arra, hogy hatást gyakoroljon a tanítási területen. A végzettek általános iskolai tanárként vagy paraprofesszionálisként folytathatják pályafutásukat, vagy jelentkezhetnek posztgraduális iskolába.
Az NSU akadémiai tanácsadást és fókuszált karriertervezést kínál a főiskolai tapasztalat során.
Internships
A hallgatók értékes gyakorlati tapasztalatokra tesznek szert másodéves tereptapasztalataik és két rezidencia során. Az NSU kiterjedt terepi tapasztalatai, gondoskodó egyetemi oktatóink felügyelete alatt, felkészítenek arra, hogy hatást gyakoroljon az általános iskolások életére.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Millicent Atkins nagylelkűségének köszönhetően, aki 1940-ben szerzett tanári diplomát Northern State-ben, és hitt a gyermekek oktatásának valódi hatásában, minden beérkező elemi oktatás szakon éves ösztöndíjat tudunk ajánlani.
Az ösztöndíjak évi 500 dollártól kezdődnek, és évente legfeljebb négy évig nyújtják.
Kiegészítő School of Education ösztöndíjak állnak rendelkezésre a beérkező elsősök és felső tagozatosok számára.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.