Bachelor in International Business Administration (BBA) marketing és kommunikáció
New European College
Kulcs információ
Campus helye
Munich, Németország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 4 900 / per semester *
Jelentkezési határidő
04 Apr 2024
Legkorábbi kezdési dátum
13 May 2024
* szemeszterenként
Bevezetés
Az alapképzési program célja, hogy felvértezze Önt az üzleti elmélet és gyakorlat alapvető szempontjainak ismeretével és megértésével. Kurzusainkon keresztül a hallgatók számos témakörben elmerülhetnek, mint például a marketing, a pénzügy, a közgazdaságtan, a vállalkozás és a kommunikáció. Esettanulmányok, projektmunka, vállalati látogatások, vendégelőadók és hálózati események beépülnek a kurzusokba, lehetővé téve, hogy teszteljék és folyamatosan alkalmazzák a tanultakat a való világban a vállalatok és az iparági szakemberek körében.
A sikeres menedzserhez szükséges készségkészletek további finomításához idegennyelv-tanfolyamok és kötelező munkatapasztalat, valamint további kommunikációs workshopok és vezetői szemináriumok kísérik tanulmányait.
Legyen szó globális nagyvállalatokról, kis- és középvállalkozásokról vagy családi vállalkozásokról – alapképzésünk sikeres befejezése után minden vállalat az Ön potenciális munkaadója.
A marketing- és kommunikációs szakemberek egy terméket vagy szolgáltatást választanak, és hozzárendelik a terméket vagy szolgáltatást egy márkanévhez, egy házstílushoz és egy filozófiához. A marketing úgy definiálható, mint a termékfejlesztés és az értékesítés közötti közvetítő funkció.
A vállalat marketing- és kommunikációs stratégiáival foglalkozó üzleti adminisztrátorok folyamatosan figyelik a működő rendszereket, az emberi erőforrásokat és azok kezelésének módját, az ellátási láncot és az értékesítési láncot – mindazokat a területeket, amelyeket közvetlenül érint. a marketing és kommunikációs stratégia.
Belépők
Tanterv
A(z) New European College tanév két félévre oszlik – a téli és a nyári időszakra, valamint hat fő blokkra, amelyek mindegyike hat hétig tart. Minden hathetes blokk két leckehétből áll, ezt követi egy projekthét, majd további két leckehét, amelyet egy vizsgahét követ a modul teljesítéséhez.
A nyelvek és a projekthetek a Bachelor program kulcsfontosságú elemei. Nyelvtanfolyamokat kínálnak minden félév elején a teljes három blokkban. A Projekthét során a diákoknak lehetőségük van csapatokban dolgozni egy gyakorlati eseten vagy szimuláción, azzal a céllal, hogy bemutassák a végső „pitch”-et és értékeljék tapasztalataikat a hét végén.
A Marketing és kommunikációs program célja azoknak a készségeknek és kompetenciáknak a fejlesztése, amelyekre egy modern marketing- és közkapcsolati tisztnek szüksége van.
A hallgatók olyan modulokkal ismerkednek meg, mint a tömegkommunikáció, a PR és a vállalati márkaépítés, de olyan marketingterületekkel is, mint a Marketingkutatás, a Niche Marketing és az E-jelenlét.
Az utolsó év során a hallgatókat arra kérik, hogy készítsenek vállalati kommunikációs tervet vagy marketing stratégiát az üzleti terv részeként.
Képtár
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Minden vállalatban és minden iparágban szükség van marketing és kommunikációs szakemberekre, így a karrierlehetőség korlátlan.
A lehetőségek között szerepel:
- Piackutatás
- Márka menedzsment
- Hirdető
- akciók
- Közkapcsolatok
- Kríziskezelés
Sok wittenborgi diplomás kapott közvetlen munkát kis méretű marketing és kommunikációs cégeknél, és néhányan saját ügynökséget alapítottak. Ezek a hallgatók megértik, hogy a vállalatok marketing- és belső és külső kommunikációs stratégiáinak kidolgozása rendkívül jövedelmező, speciális munka lehet, és hogy a siker gyakran a megoldások mérésének képességében rejlik. A diplomások non-profit és kormányzati szervezetekben is karriert találtak, olyan területeken dolgozva, mint a PR és a nemzetközi kommunikáció.