Mérnöki alapképzés gépész- és repülőgépmérnöki szakon
Nazarbayev University
Kulcs információ
Campus helye
Astana, Kazahsztán
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* érdemen alapuló ösztöndíjak állnak rendelkezésre
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Mérnöki Iskola gépész- és légiközlekedés-mérnöki képzési programja a rendszeralapú oktatás innovatív tantervére épül (ahol a mérnöki problémákat integrált módon kezelik), kombinálva a gépészeti és repülőgép-mérnöki szakterületekkel.
Villamosmérnökök tervezik és működtetik az autók és repülőgépek elektromos rendszereit. A hagyományosabbak az energiatermelésre és -ellátásra összpontosítottak, míg az elektronikai mérnökök az elektromosság vezérlési rendszerekben vagy jelfeldolgozásban történő alkalmazásain dolgoztak. A villamosmérnökök olyan területekre szakosodtak, mint az energiaellátó rendszerek tervezése vagy az elektromos berendezések gyártása, a kommunikáció, a jelfeldolgozás és a vezérlőrendszerek, és rendszeresen rendelkeznek egy-egy szakterülettel ezeken a területeken – vezérlőrendszerek vagy repülési elektronika.
Általános információ
- Campus: Astana, Kazahsztán
- Nyelv: angol
- Szállítási mód: Teljes munkaidőben, az egyetemen
- Időtartam: 4 év
- Összes ECTS kredit: 248
Célok
A BEng gépész- és repüléstechnikai program célja, hogy olyan oktatást és képzést biztosítson, amely lehetővé teszi a diplomás számára:
- Erős alapvető tudományos és technológiai tudásbázis megszerzése, kritikus gondolkodási készségekkel, amelyek szükségesek az egész életen át tartó tanuláshoz, valamint különféle repülési és/vagy gépészmérnöki karrierek folytatásához az iparban, a tudományos életben és a kutatásban Kazahsztánban vagy külföldön;
- Alkalmazza a szabványok, számítógépek, kísérletek és reális korlátok használatát magában foglaló mérnöki készségeket a repülőgép- és/vagy gépészmérnöki szakmával kapcsolatos problémák elemzéséhez, tervezéséhez és megoldásához;
- Értse a repülőgép- és/vagy gépipari gyakorlat erkölcsi kötelezettségeit, etikai normáit és szakmai feddhetetlenségét, és tudatában legyen a mérnöki szakma multikulturális, globális gazdaságban betöltött szerepére gyakorolt biztonsági, jogi, környezeti és társadalmi hatásoknak; és
- A vezetés alapjait a technikai és szakmai információk hatékony kommunikálásának, valamint az önálló vagy csapattagként történő munkavégzés képességének kialakítása révén.
Műszaki és Digitális Tudományok Iskolája
Nazarbayev UniversityA School of Engineering and Digital Sciences (NU SEDS) minden programját úgy tervezte, hogy forradalmasítsa az előadások és laboratóriumok hagyományos mérnöki és természettudományos tanulási környezetét, és olyan modern komponenseket tartalmazzon, amelyek bevonják a hallgatókat a kritikai gondolkodás projektalapú gyakorlataiba.
A STEM-oktatás világszínvonalú vezetőiként minden NU SEDS végzettségű szakember magasan képzett szakértőként lép be a globális piacra a választott tanulmányi területen. Pályakezdőink innovátorokká válnak, akik leküzdik a Közép-Ázsia és Eurázsia fejlett technológiai iparának akadályait.
A SEDS azt a küldetést támogatja, hogy fejlett technológiákat és kutatásokat alkalmazzanak a hallgatók szakértelmének formálására, valamint a kritikus gondolkodásra és a találékony tervezésre való képzésre.
A NU SEDS végzettjei a globális mérnöki és digitális tudományos közösségben áhítoztak diákjaink interdiszciplináris perspektívái miatt, amelyek elengedhetetlenek a modern ipar és infrastruktúra fejlesztéséhez.
Stratégiai partnerei Nazarbayev University
- Duke Egyetem, Fuqua Business School (USA)
- A Szingapúri Nemzeti Egyetem, Lee Kuan Yew Közpolitikai Iskola (Szingapúr)
- A Pennsylvaniai Egyetem (USA)
- A Cambridge-i Egyetem (Egyesült Királyság)
- Colorado School of Mines (USA)
- A Wisconsin-Madison Egyetem (USA)
- A Pittsburghi Egyetem Orvosi Központja (USA)
- Lawrence Berkeley Nemzeti Laboratórium (USA)
- Az Oak Ridge társult egyetemei (USA)
Belépők
Tanterv
Capstone projekt
A Capstone Project egy 2 féléves közös kurzus minden mérnöki program számára, amely ugyanazon tanév őszi és tavaszi szemeszterét öleli fel. A Capstone projekt fontosságát tükrözi a kreditek teljes száma, amely 12 ECTS, ami két szabványos méretű kurzusnak felel meg.
A Capstone Project egyik fontos jellemzője a „learning by doing”. Célja, hogy platform legyen a hallgatók értelmi és innovációs képességeik fejlesztéséhez, és lehetőséget biztosítson számukra a tanulmányaik korábbi szakaszaiban megszerzett ismeretek és elemző készségek integrálására és alkalmazására. Lehetőséget kell biztosítania a tanulóknak problémamegoldó készségeik és kommunikációs készségeik fejlesztésére is. A koncepciótól a végső megvalósításig és tesztelésig, a probléma azonosításán és a megfelelő megoldások kiválasztásán át a folyamatot a hallgatók gyakorolják.
Program által meghatározott tanfolyamok
Nazarbayev University elfogadta a Bolognai Egyezményt, a Mérnöki Iskola pedig az Európai Kreditátviteli Rendszert (ECTS) használja. A legtöbb, az 1., 2., 3. és 4. évben tanulmányozandó kurzusok normál kreditértékűek, egyenként 6 ECTS-t tesznek ki, kivéve néhány kurzust, mint például a Calculus I stb., amelyek 6-tól eltérő ECTS-t tartalmaznak. várhatóan körülbelül 25-30 órát tanulnak szemeszterenként (beleértve az osztálykapcsolatot és egy másik tanulmányi erőfeszítést is) 1 ECTS-ért.
Karrierlehetőségek
Lehetséges karriercélok:
- Rajzolók
- Anyagmérnökség
- Gépészmérnöki technikusok
- Kőolajmérnökök
- Természettudományi vezetők
- Nukleáris mérnökök
- Fizikusok és csillagászok
- Gyártás
- Repülőgép
- Bányászati
- Villany és vízellátás
- Mérnöki és vezetési tanácsadás
- Autóipar, repülőgépipar és repüléstechnika, feldolgozóipar
- Elektromos geneártor
- Elektronikai gyártás és alkalmazások
Képtár
A program eredménye
A BEng (Hons) mechanikai és repülőgépmérnöki program sikeres befejezése után a hallgatók képesek lesznek:
- A mérnöki, természettudományi és matematikai elvek alkalmazásával összetett gépészeti és repülőgépipari mérnöki problémák azonosítása, megfogalmazása és megoldása,
- Olyan innovatív mérnöki tervezési folyamatok és megoldások kidolgozása gépészeti és repülőgépipari mérnöki termékek és rendszerek számára, amelyek megfelelnek a meghatározott igényeknek, figyelembe véve a közegészségügyet és a közbiztonságot, valamint a tudományágnak megfelelő globális, kulturális, társadalmi, környezeti, gazdasági és egyéb tényezőket,
- Megfelelő kísérletezés kidolgozása és lefolytatása, adatok elemzése és értelmezése, valamint mérnöki megítélés alkalmazása következtetések levonásához,
- Hatékony kommunikáció a közönség széles skálájával, szakmai és etikai felelősségvállalásról tanúskodva,
- Fel kell ismerni az etikai és szakmai felelősséget a mérnöki helyzetekben, és megalapozott döntéseket kell hozniuk, amelyeknek figyelembe kell venniük a mérnöki megoldások globális, gazdasági, környezeti és társadalmi kontextusra gyakorolt hatását,
- Fel kell ismerni, hogy folyamatosan szükség van új ismeretek megszerzésére, a megfelelő tanulási stratégiák kiválasztására és ezen ismeretek alkalmazására,
- Hatékonyan működjön egy olyan csapat tagjaként vagy vezetőjeként, amely célokat tűz ki, feladatokat tervez, határidőket tart be, és együttműködő és befogadó környezetet teremt.
Program tandíj
Felszerelés
Tanulói beszámolók
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BEng Repüléstechnika
- Belfast, Egyesült Királyság
BS repüléstechnika
- Melbourne, Amerikai Egyesült Államok
Repülési és űrmérnöki diploma
- Ourense, Spanyolország