Bachelor a márkaépítésben és a reklámmenedzsmentben
Mykolas Romeris University
Kulcs információ
Campus helye
Vilnius, Litvánia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 954 / per year *
Jelentkezési határidő
26 Jul 2024
Legkorábbi kezdési dátum
01 Sep 2024
* évente
Bevezetés
Ennek a tanulmányi programnak a célja a márkaépítési, hirdetési és marketing kompetenciák fejlesztése és a sikeres karrierre való felkészülés. Ez az alapképzés megfelel a globális és virtuális világban a hirdetési ismeretek és igények iránti nagy igénynek.
Ez elméleti hátteret, a szervezet környezetének és kontextusának ismeretét, a különböző platformok specifikus ismereteit és gyakorlati ismereteket igényel a tartalommarketing eszközeinek és technikáinak használatával.
Belépők
Tanterv
1. év
1 félév
Kötelező tantárgyi egységek
- A márkaépítés és a reklámszakma alapjai
- A marketing és a közösségi hálózatok alapjai
- Sharing Economy
- vezetés
- Bevezetés a tanulmányokba
- Szakmai idegennyelv (angol / francia / német) 1
2 szemeszter
Kötelező tantárgyi egységek
- Reklámelmélet
- A reklámmenedzsment stratégiái
- Reklámpszichológia
- Szellemi tulajdon
- Filozófia
- Szakmai idegennyelv (angol / francia / német) 2
2. év
3 szemeszter
Kötelező tantárgyi egységek
- Márkaépítési és modellezési stratégiák
- Reklámkampányok és projektek menedzselése
- Reklámetika és társadalmi felelősségvállalás
- Képkezelés
- Adatvédelem és adatvédelem
4 szemeszter
Kötelező tantárgyi egységek
- Márkaprojektek tervezése és menedzsmentje
- Bevezetés a digitális marketingbe
- E-üzlet és e-szolgáltatások
- Márka pozicionálása a kibertérben
- Vállalkozás és önfoglalkoztatás
3. év
5 Félév
Kötelező tantárgyi egységek
- Véleményformáló stratégiák a márkaerősítéshez
- Márka- és reklámtervezés
- Public Relations és Propaganda
- Értékesítési elméletek és technikák
- Bevezetés a kutatási módszertanba
6 Félév
Kötelező tantárgyi egységek
- gyakorlat
- Bachelor tézis
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az MRU arra törekszik, hogy anyagi helyzetétől függetlenül minden hallgatónk magas színvonalú oktatásban részesüljön, ezért kérjük, keresse meg a leendő nemzetközi hallgatók számára elérhető összes ösztöndíjat az alábbiakban.
Jegyzet:
- Az összes felsorolt ösztöndíjat a litván kormány vagy Mykolas Romeris University finanszírozza
- Lehetséges, hogy a hallgatók származási országai további finanszírozást kapnak
- Minden uniós állampolgár jelentkezhet államilag finanszírozott tanulmányokra
- Itt találhatók a jelenlegi nemzetközi hallgatók ösztöndíjai
MRU Tandíjmentesség alapképzési tanulmányok esetén
Kik jelentkezhetnek: olyan alapképzésre jelentkezők, akik Brazília , Kolumbia, Argentína, Azerbajdzsán, Kazahsztán, Moldova, Grúzia (Sakartvelo) és Paraguay állampolgárai vagy állandó lakosai.
Pénzügyi rendelkezések: Az ösztöndíj a 2024/2025-ös tanévben felvett hallgatók számára az alapképzés* teljes időtartamára vonatkozó teljes tandíjat fedezi.
Szempontok: a tandíjmentességet a legjobb jelentkezők versenyeredményük és egyéb tanulmányi eredményeik alapján kapják meg.
*A tandíj elengedése törlésre kerül, ha a hallgatónak legalább egy tanulmányi tartozása van.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A Branding and Advertising Management szakon végzettek TV- és produkciós cégeknél, grafikai stúdiókban dolgoznak, összekapcsolva a tevékenységeket márkaépítési és reklámtartalom-alkotási projektek megvalósításával; Reklámügynökségek, ahol tevékenységük a digitális környezetre összpontosul a modern és integrált technológiák és technikák aktívabb alkalmazásával; Projektmenedzser asszisztensek és vezérigazgatók, projektmenedzserek a reklámgyártásban, kiadásban, médiában, interaktív szolgáltatásokat nyújtó cégeknél, különféle üzleti vállalkozások hirdetési osztályaiban; Szabadúszó tanácsadóként, befolyásolóként magánszemélyek és/vagy cégek számára a közösségi médiában márkaépítési és promóciós stratégiák kidolgozásával.