Bachelor of Science in Retail and E-Business Entrepreneurship (BSREE)
Millennia Atlantic University
Kulcs információ
Campus helye
Doral, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 56 760 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* teljes tandíj becslés
Bevezetés
A Bachelor of Science diploma kiskereskedelmi és e-üzleti vállalkozás szakon 120 féléves óra. A program három részből áll. Az első 36 féléves általános oktatási kreditórából áll. Minden tanfolyam kötelező.
Az általános oktatási kurzusokat széles körűnek tervezték, és olyan kurzusokból áll, mint a társadalomtudományok, a matematika, a kommunikáció és a humán tudományok. A második komponens 54 félévi kreditórából áll, és vállalkozói magot biztosít minden, a vállalkozással kapcsolatos alapképzési programba beiratkozott hallgató számára. Ez a komponens nagy hangsúlyt fektet az üzletfejlesztésre, a menedzsmentre, az üzleti jogra, a marketingre, a termékfejlesztésre és a számvitelre, többek között a vállalkozási tanulmányi területekre. A program ezen összetevőjében nem állnak rendelkezésre választható tárgyak.
A harmadik komponens a kiskereskedelmi és e-business vállalkozás szűkebben meghatározott területéhez kapcsolódik. Ez a komponens 30 félévi kreditórából áll, és többek között magában foglalja a finanszírozás és forrásbevonás, a kiskereskedelmi merchandising elvek, a kiskereskedelmi márkaépítés és a vásárlás, a globális beszerzés, a vezetés, a marketing, az e-kereskedelem és a szervezeti viselkedés témakörében végzett tanfolyamokat. Tartalmaz továbbá egy zárókövet és egy végső üzleti koncepció bemutatási kurzust (Retail Business Concept Development II), amely egyesíti a hallgató számára a vállalkozói ismeretek számos alapvető elemét, és egy végső kiskereskedelmi üzleti koncepció kidolgozását eredményezi. Minden tanfolyam kötelező.
A program eredménye
A Bachelor of Science in Retail and E-Business Vállalkozás célja, hogy felkészítse a hallgatókat kiskereskedelmi vagy e-kereskedelmi vállalkozás létrehozására, elindítására, működtetésére vagy irányítására. E cél elérése érdekében a program képzése az elméletet olyan kurzusokkal ötvözi, amelyek arra helyezik a hangsúlyt, hogyan lehet a tudást elérhető üzleti eredményekké alakítani gyakorlati projektek/tervek felhasználásával, amelyek közvetlenül alkalmazhatók az üzleti tevékenységre.
A tanulók ismereteket szereznek a kiskereskedelmi vásárlással és márkaépítéssel, merchandisinggel, bolti és külső marketinggel, logisztikával, ellátási lánc menedzsmenttel, globális beszerzéssel, e-tail-lel, értékesítéssel, minőségbiztosítással stb. Ezenkívül megtanulják alkalmazni a kritikus gondolkodást és a puha készségeket az üzleti elemzésben és döntéshozatalban, értékelni és kihasználni az üzleti lehetőségeket, valamint hatékonyan kommunikálni az üzleti koncepciókat szóban és írásban egyaránt.
Tanterv
Általános oktatás (36 óra)
- AML 100* – Amerikai irodalom (3 óra kredit)
- CIS 102 – Számítógépes fogalmak (3 óra kredit)
- COM 100 – Kommunikációs alapelvek (3 óra kredit)
- ECN 131 – Makroökonómia (3 óra kredit)
- ECN 132 – Mikroökonómia (3 óra kredit)
- ENG 101 - angol összetétel I (3 kredit óra)
- ENG 102 – angol összetétel II (3 kredit óra)
- MAT 101 – Főiskolai matematika I (3 kredit óra)
- MAT 102 – Főiskolai matematika II (3 óra kredit)
- POL 210 – Politológia (3 óra kredit)
- PSY 131 – Általános pszichológia (3 óra kredit)
- SOC 101 – Szociológia (3 óra kredit)
* Bölcsészettudományi választható kurzusok; A hallgatóknak vagy az AML 100-at, vagy a HIS 201-et kell kitölteniük
Vállalkozási alapkomponens (54 óra)
- ACC 210 – Számvitel I (3 kreditóra)
- ACC 220 – Számvitel II (3 kreditóra)
- BUL 201 – Üzleti jog I (3 óra kredit)
- BUS 101 – Bevezetés a vállalkozásba (3 óra kredit)
- MGT 103 – Etika és társadalmi felelősségvállalás (3 óra kredit)
- MGT 203 – Emberi kapcsolatok az üzleti életben (3 óra kredit)
- MGT 230 – Small Business Management (3 óra kredit)
- MGT 305 – Nemzetközi üzlet (3 óra kredit)
- MGT 340 – Személyes pénzgazdálkodás (3 óra kredit)
- MKG 101 – Marketing alapelvei (3 óra kredit)
- MKG 106 – Reklámozás (3 óra kredit)
- ENT 200 – Bevezetés a vállalkozásba (3 óra kredit)
- MKG 306 – Marketing és digitális médiatervezés (3 kreditóra)
- BUL 203 – Jogi megfontolások vállalkozóknak (3 óra kredit)
- ENT 300 – Vállalkozói gondolkodásmód és vezetői stratégiák (3 óra kredit)
- ENT 305 – Termékpiackutatás és környezeti elemzés (3 óra kredit)
- ENT 306 – Termékfejlesztés (3 óra kredit)
- ENT 343 – Kiskereskedelmi üzleti koncepció fejlesztése I (3 kreditóra)
A kiskereskedelmi és e-üzleti vállalkozás BS fő összetevője (30 óra)
- FIN 434 – Finanszírozás és forrásbevonás (3 óra kredit)
- RTL 405 – Kiskereskedelmi értékesítési alapelvek (3 óra kredit)
- RTL 406 – Kiskereskedelmi márkaépítés (3 óra kredit)
- RTL 407 – Kiskereskedelmi vásárlás (3 óra kredit)
- BUS 444 – Üzemeltetés, logisztika és ellátási lánc menedzsment (3 óra kredit)
- ENT 404 – Globális beszerzés (3 óra kredit)
- ENT 412 – Nyereség- és teljesítménymenedzsment (3 óra kredit)
- ENT 416 – Vállalkozói e-kereskedelem és e-tail (3 óra kredit)
- ENT 420 – Értékesítések vezetése és vontatás megszerzése (3 óra kredit)
- ENT 498 – Capstone és végső üzleti előterjesztés (kiskereskedelmi üzleti koncepció fejlesztése II) (3 óra kredit)
Az érettségihez szükséges összes óra – 120 óra
Karrierlehetőségek
A program sikeres elvégzése felkészíti a végzetteket az önálló vállalkozói tevékenységre, mint vállalkozó vagy kisvállalkozás tulajdonosa (különösen a kiskereskedelmi vagy e-businessre fókuszálva), valamint az általános és üzemeltetési menedzserek, projektmenedzserek, termelési menedzserek, marketing menedzserek, innovációs pozíciók betöltésére. tisztek, beszerzési menedzserek, kiskereskedelmi/e-tail menedzserek, ellátási lánc menedzserek, menedzsment elemzők, üzleti menedzserek, logisztikai elemzők, disztribúciós menedzserek, beszerzési ügynökök, piackutató elemzők és kiskereskedelmi értékesítési képviselők/igazgatók.