Bachelor of Science sportmarketing szakon
Midway, Amerikai Egyesült Államok
IDŐTARTAM
4 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
03 Mar 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
18 Aug 2025
TANDÍJ
USD 13 250 / per semester *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás, Az egyetemen
* teljes munkaidő félévenkénti díja - teljes munkaidő 12 és 19 óra között
Bevezetés
A sportmarketing program jól képzett üzleti szakemberekké készíti fel hallgatóinkat azáltal, hogy a marketingkommunikációs és sportmenedzsment alapelvek átfogó alapját nyújtja számukra gyakorlatias tanulási környezetben. Ez a program csiszolja a hallgatók kritikai gondolkodását, miközben lehetőséget biztosít arra, hogy a marketing és a menedzsment alapjait összekapcsolják a sportiparral. A sportmarketing program végzősei olyan valós készségekkel rendelkeznek majd, amelyeket alkalmazni tudnak a kortárs sportmarketing területén.
Belépők
Tanterv
Program tanfolyamok
- mco-201 - Bevezetés a stratégiai kommunikációba - 3 óra
- mco-220 - Reklám és márkapromóció - 3 óra
- mco-301 - Public Relations - 3 óra
- mco-315 – Fogyasztói magatartás – 3 óra
- mco-435 - Digitális és közösségi média - 3 óra
- mco-450 - Médiaértékesítés és -elemzés - 3 óra
- spm-110 - Bevezetés a sportmenedzsment elméletébe és gyakorlatába - 3 óra
- spm-200 - Szociokulturális dimenziók a sportban - 3 óra
- spm-300 - Kommunikáció a sportban - 3 óra
- spm-315 - Pénzügyi alkalmazások a sportban - 3 óra
- spm-330 - Sport Marketing - 3 óra
- spm-350 - Sport szponzorálás és értékesítés - 3 óra
- spm-410 - Szakmai gyakorlat - 3 óra
- spm-400 - Sportesemények kezelése - 3 óra
- busz-230 - Menedzsment alapelvei - 3 óra
- mco-255 - Marketing alapelvei - 3 óra
- mco-340 - Sportközönség megértése - 3 óra
- mco-400 – Termékértékesítési és értékesítési stratégiák – 3 óra
- spm-345 – Név, kép és hasonlóság – alapvető és jogi szempontok – 3 óra
- spm-450 - Sport termék- és szolgáltatásfejlesztés - 3 óra
Általános oktatási óra – 40
Választható óra – 23
Teljes órák száma - 120
A program eredménye
- A hallgatók értékelik és integrálják az információkat a menedzsment és a marketing területein, hogy megtervezzék a folyamatokat, és megoldják a sportkommunikációval, értékesítéssel, pénzügyekkel, eseményekkel és létesítményekkel kapcsolatos kérdéseket.
- A hallgatók etikai gyakorlatokat alkalmaznak a sportmarketing-erõfeszítések tervezésében és végrehajtásában a szervezeti célok elérése érdekében, a sokszínûség iránti határozott elkötelezettséggel.
- A hallgatók hatékony írásbeli és szóbeli kommunikációt készítenek adott sportkörnyezet és célközönség számára.
- A hallgatók bizonyítani tudják, hogy képesek kritikai elemzésre és érvelésre a sportmarketing erőfeszítéseinek megszervezésére, vezetésére és értékelésére.
- A hallgatók különböző nézőpontokat integrálnak, hogy csapatkörnyezetben együttműködve dolgozzanak ki új sportmarketing-ötleteket, stratégiákat és következtetéseket.
Karrierlehetőségek
A Munkaügyi Statisztikai Hivatal szerint a marketingvezetői pozíciók 10 százalékos növekedést mutatnak 2021-2031 között. A medián éves fizetés 135 030 dollár volt 2021 májusában. Megjegyzendő, hogy a legtöbb marketingvezetői pozícióhoz alapképzés szükséges.