Bachelor márkamenedzsment
Berlin, Németország
IDŐTARTAM
6 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Mar 2025
TANDÍJ
EUR 5500 / per semester *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* plusz egyszeri regisztrációs díj
Bevezetés
Érdekelnek a márkák, a kommunikáció és a reklám, és ezen a területen szeretnéd elvégezni az alapképzést? Kreatív, innovatív és kommunikatív környezetben látja álmai munkáját? Akkor a márkamenedzsmentre, kommunikációra és reklámozásra specializálódott alapképzésünk a tökéletes választás az Ön számára.
Látogasson el weboldalunkra, hogy megszerezze a brosúrát , és többet megtudjon Brand Management (BA) programunkról.
Belépők
Tanterv
A Márkamenedzsment (BA) program tartalma
Ebben az alapképzési programban gyakorlati és elméletileg alapos képzést kap, hogy sikeresen működhessen a nemzeti és a nemzetközi üzleti életben. Tudást szerez a média, a kommunikáció és a menedzsment területén.
Tendencia- és piackutatási projekteket hajt végre, gyakorlati intézkedéseket dolgoz ki a nyomtatott és a kültéri reklámozásra, rádió-, TV- és mozi- és reklámtevékenységeket valósít meg, valamint online hirdetéseket készít. A tanterv többek között a következőket tartalmazza:
- A márkamenedzsment és az integrált kommunikáció alapjai
- Médiatervezés és célzás
- Kampányzás és keresztközi közvetítés
- Reklámpszichológia
- Performance marketing és közösségi média
- A márkakommunikáció és a reklám speciális témái
gyakorlat
A Macromedia számos neves céggel együttműködik, ahol a teljes szemesztert gyakornokként tölti. Professzorok felügyelete alatt gyakorlati tapasztalatokat szerez, és hálózatépítést indíthat az iparral.
Képtár
A program eredménye
Megszerezte a fokozatot
A BA-hallgatók a következő főiskolai diplomák egyikét kapják:
- Médiamenedzsment Bachelor of Brand Management
- Bachelor of Arts (Hons) márkamenedzsmentben
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Jövőbeli karrierlehetőségek
Ez a BA program képesíti Önt a stratégiai és operatív marketing professzionális pozíciójára. A potenciális munkaadók a nemzetközi hálózati ügynökségek, kreatív ügynökségek, médiatervező ügynökségek és marketing osztályok, például:
- Márkaigazgató
- Márka kommunikációs menedzsere
- Márkatanácsadó
- Fiókkezelő
- Stratégiai tervező
- Ügyfélélmény menedzser
- Tartalomszakértő
- Online marketing menedzser
- Social Media Manager