Marketing BSC
The Manchester College
Kulcs információ
Campus helye
Manchester, Egyesült Királyság
Nyelvek
Kérjen információt
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Aug 2023
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Mi az a marketing menedzsment BSc kurzus szó?
Ez a tanfolyam alkalmas a hallgatók, akik érdeklődnek a munka a vezetői szerepet a gazdasági környezet. Az intézkedések fő célja a tanfolyam, hogy a hangsúly a menedzsment a marketing funkció, és felkészíteni a hallgatókat a legkülönfélébb vezetői karriert belül a gazdasági környezet.
A hallgatók a lehetőséget, hogy vállalják a piackutatás, a munka egy csoportos projekt, és bemutat egy vállalati üzleti terv. Végére a tanfolyam hallgatói lesz kifejlesztett elemzési és értékelési készségek és a képesség, hogy alkalmazza azokat a különböző üzleti és menedzsment környezetben. A hallgatók is kifejlesztett ismerete és megértése a jelenlegi marketing elméletek és a gyakorlat, hogy fokozzák a hatékonyságot, mint a vezetők.
A BSc (Hons) Marketing Management szállítják nagyrészt kombinált előadások / szemináriumok, workshopok, bemutató foglalkozások. A tanfolyam szállítják a teljes munkaidőben több mint három napon át a St Johns Centre.
A kurzus épül fel a következő hat modulok melyek mindegyike érdemes 20 kredit egységek:
Vállalati stratégia
Ez a modul a hallgatók általános helyzetét szervezetek feltárása stratégia technikák és eljárások. Az a modul végén a tanulók legyenek képesek alkalmazni a tudás és a megértés a stratégia, hogy a különböző valós üzleti.
Integrált Marketing Kommunikációs
Ez a modul segít a diákok megértsék a kapcsolat a vevő magatartás és a vevő motivációit. Ez majd lehetővé teszi a diákok megértsék és értékeljék a szükséges döntéseket tervezni és fejleszteni egy hatékony marketing kommunikációs stratégia.
Fogyasztói magatartás és Piackutató
A modul célja, hogy csatlakoztassa a fogyasztói magatartás és piackutatás elméletek alkalmazások marketing révén kritikus értékelésének piackutatás módszertan. A diákok is tudják építeni ismeri a szerepe a piackutatás módszertan.
Nemzetközi Marketing
Ez a modul épít elemző, problémamegoldó és prezentációs készség segítségével esettanulmány. A fő cél ennek a modul, hogy fejleszteni annak megértését, hogy a különböző kulturális környezetben befolyásolják a termékpiacok, és milyen sajátos körülmények befolyásolják marketing politika és irányítás keretében a külföldi vagy multinacionális környezetben.
Szolgáltatások és Relationship Marketing
A fő cél ennek a modul, hogy vizsgálja meg az aktuális kérdéseket, amelyek hatással vannak a gyakorlatban a marketing szolgáltatások. A hallgatók részletes kidolgozása a marketing folyamat által elfogadott számos állami és magán szektor szervezetei.
Üzleti szimuláció
Ez a modul célja, hogy fejlessze a diákok képesség, hogy végre felülvizsgálja és értékeli az üzleti stratégia és a vezetői döntések keretében egy dinamikus, versenyképes piaci környezetet. A tanulók foglalkoztathatóság kell javítani tapasztalat valós idejű üzleti döntéshozatal egy szimulált környezetben.
Van két vagy három értékelést az összes modul. Az értékeléseket benyújtott négy értékelési időszak egész évben. Számos értékelési módszereket alkalmaznak, és példák értékelések: - Egyéni jelentés - csoport bemutatása - csoportos projekt - Üzleti terv - egyéni előadás - vizsgák
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA (Hons) üzleti menedzsment
- Berlin, Németország
BA (Hons) marketing menedzsmentből
- Kuala Lumpur, Malajzia
BA nemzetközi üzleti adminisztráció - Általános vagy digitális marketing fókusz
- Berlin, Németország
- Hamburg, Németország