BA innovatív technológiák a digitális kommunikációhoz
Link Campus University
Kulcs információ
Campus helye
Rome, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 500 €: vissza nem térítendő beiratkozási díj
Bevezetés
Az Innovatív Technológiák a Digitális Kommunikáció Innováció és Digitális tantervének alapképzése multidiszciplináris oktatást biztosít Önnek, amelynek célja interaktív megoldások tervezése különböző alkalmazási területeken, például oktatás, turizmus, mobilitás, szórakozás és kulturális örökség, valamint ezek piaci bevezetése. digitális csatornákon keresztül.
Tanterv
Az Innovációs és digitális tanterv, amelyet az Innovatív Technológiák a Digitális Kommunikációhoz képzési program részeként kínálnak, multidiszciplináris képzést nyújt, amely a felhasználói szempontok figyelembevételére irányul az innovatív digitális alkalmazások fejlesztésének minden szakaszában. Ezek a lépések a következők: bizonyos célvevők igényeinek azonosítása, az alkalmazás prototípusának kidolgozása, könnyű kezelhetőségének értékelése, valamint a termék bevezetése különböző digitális csatornákon keresztül.
Ennek a fokozatnak az erőssége egy integrált vízió kialakítása arról, hogy mit jelent innovációt megvalósítani, kezdve a felhasználók igényeinek gondos elemzésével (interjúk, fókuszcsoportok, kérdőívek, interaktív workshopok stb.) és a mélyreható tudással. a ma elérhető számos digitális technológia közül (nem csak a mobil, hanem a tárgyak internetéhez, a mesterséges intelligenciához és a Big Data-hoz kapcsolódóan is).
Az egyetem kutatóközpontjaival való együttműködés gazdagítja az oktatási tapasztalatokat. Sok professzor valójában a DASIC (Digitális Adminisztrációs és Társadalmi Innovációs Központ) kutatója. Ez egy olyan kutatóközpont, amely különféle projektekbe vonja be hallgatóit az új technológiák vállalati, intézményi és társadalmi szintű alkalmazására, a termelés javítása céljából. , adminisztrációs és fogyasztási folyamatok innováción és optimalizáláson keresztül.
Első év
I. félév
- Információs technológiák és digitális alkalmazások
- Média- és kommunikációszociológia
- Vizuális és digitális médiakultúra
- Nyilvános beszéd
II félév
- Az innováció pszichológiája
- Kortörténet és médiatörténet
- Médiatörvény
- Vizuális antropológia
Választható csoportos készségek
- Közösségi média
- Humán-számítógép kölcsönhatás (HCI)
- Digitális film- és videókészítés
- Szakdolgozat labor
Választható csoportos választható modul
- Nyelv és kultúra
- Logics
- Innovatív startup létrehozás
Második év
I. félév
- Média és vallás
- Interaktív történetmesélés I. modul és II. modul
- Vállalati és intézményi kommunikáció
- Digitális gazdaság és marketing I. modul és II. modul
II félév
- Digitális gazdaság és marketing I. modul és II. modul
- Internetes tanulmányok
- Digitális társadalmi kutatás
Választható csoportos készségek
- Közösségi média
- Humán-számítógép kölcsönhatás (HCI)
- Digitális film- és videókészítés
- Szakdolgozat labor
Harmadik év
I. félév
- Digitális média tervezés
- Közösségi média menedzsment
- Bevezetés a mesterséges intelligenciába
- Vállalkozás és innováció
- Írás digitális médiára
II félév
Választható csoportos készségek
- Közösségi média
- Humán-számítógép kölcsönhatás (HCI)
- Digitális film- és videókészítés
- Szakdolgozat labor
Választható csoportos választható modul
- Nyelv és kultúra
- Logics
- Innovatív startup létrehozás
- Egyéb nyelvtudás
- Színpad
- Végleges disszertáció
Képtár
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az egyetem korlátozott számú részösztöndíjat kínál.
További információért forduljon hozzánk.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A program befejezése után, mint diplomás, sokféle tudással, készségekkel és tehetséggel lesz felszerelve, így mind a magánvállalkozásokban, mind az állami szervezetekben kitűnhet. Megszerzi a digitális kommunikáció folyamatosan fejlődő paradigmáinak és nyelveinek megértéséhez szükséges szakértelmet, amely lehetővé teszi, hogy kifejezetten a digitális ökoszisztémára szabott tartalmat és formátumokat hozzon létre. Ezenkívül megtanulja, hogyan fejleszthet interaktív és multimédiás termékeket és szolgáltatásokat.
A munkalehetőségek közé tartozik:
- Innovációs stratéga: Innovációs stratégaként elemezni fogja a piacon elérhető technológiákat, és rávilágít a felhasználók valódi igényeire. Ezen betekintések alapján meghatározhatja az optimális interakciós élményt.
- Felhasználói élménytervező: Felhasználói élménytervezőként prototípusokat készíthet digitális alkalmazásokhoz. Meghatározza a funkciókat és a szerkezetüket, fejleszti a grafikai elemeket és a vizuális identitást, és érvényesíti ezeket a szempontokat a potenciális végfelhasználókkal.
- Social Media Manager: A közösségi média menedzser szerepében Ön határozza meg a digitális alkalmazás leghatékonyabb kommunikációs módszereit. Ez magában foglalja azokat a csatornákat, amelyeken keresztül eléri a célközönséget. Pontosabban, a közösségi média csatornáinak használatát egy szélesebb kommunikációs stratégián belül határozza meg.