Reklám és PR (BA)
Lindenwood University
Kulcs információ
Campus helye
Saint Charles, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 9 550 / per semester *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* blokkdíj a hagyományos, nappali tagozatos oktatáshoz
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Küldetés
Lindenwood UniversityA Reklám- és Public Relations Program elkötelezett amellett, hogy iparág-központú tantervet biztosítson. Diákjaink megtanulnak kommunikálni a különböző médián keresztül, hogy gyakorlati gyakorlati alkalmazásokon, valós projekteken és szakmai rendezvényeken keresztül iparági ismereteket szerezzenek.
Látomás
Stratégiai csapatjátékosokat és vezetőket hozunk létre a reklám- és PR-iparban.
"Az egyetlen állandó a változás." Ez az állítás különösen igaz, mert a fogyasztók ízlése folyamatosan változik, csakúgy, mint a média, amelyet a fogyasztók a termékekkel és szolgáltatásokkal való interakcióhoz használnak. Naponta akár 5000 hirdetést láthatunk személyi számítógépeken, telefonjainkon, benzinszivattyúknál, moziban, becsomagolt autókon, fürdőszobai bódékon, gyümölcsön elhelyezett matricákon és sportesemények alkalmával. A reklámokhoz hasonlóan a PR mindenhol jelen van, mivel a szakemberek arra törekszenek, hogy szerkesztői lefedettséget szerezzenek egyének és cégek számára.
A digitális média átformálta a reklámjátékot, mivel a fogyasztók digitális nyomot hagynak termékeik és szolgáltatásaik fogyasztásával kapcsolatban. A vállalatok veszíthetnek vevőket, ha nem tudják olyan kampányokat szabni, amelyek tükrözik és rezonálják a célközönséget. A fogyasztók szeretnének párbeszédet folytatni a márkákkal, és a közösségi média (tweet, videó, csevegés, bejegyzés, hashtag, blog) ideális eszköz a hirdetők számára a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel való beszélgetéshez. A vállalatoknak hozzáértő és hozzáértő emberekre van szükségük ahhoz, hogy eligazodjanak a folyamatosan változó helyzetekben. Ez lehetsz te.
A reklám egy dologra épül: a boldogságra!" Don Draper, Mad Men. Mi az a reklám? A reklám egy fizetett, meggyőző kommunikáció, amely nem személyes tömegmédiát, valamint az interaktív kommunikáció egyéb formáit használja, hogy összekapcsoljon egy azonosított szponzort (a márkát) a célközönséggel. "Előléptetés nélkül valami szörnyűség történik... semmi! PT Barnum, a legnagyobb showman. Mi a stratégiai kommunikáció? A stratégiai kommunikáció szintén a kommunikáció egyik formája, de szorosabban kötődik a PR területéhez. A közönségkapcsolatok azt jelentik, hogy a megfelelő dolgot mondják el a megfelelő embereknek, a megfelelő időben. A stratégiai kommunikáció egy magasabb szintű kommunikációs erőfeszítés, amelyet nemcsak a vállalkozások, hanem a non-profit szervezetek és a kormány is használnak. A stratégiai kommunikáció olyan céltudatos kommunikáció, amely arra összpontosít, hogy a tartalom „mit” és „hogyan” kommunikáljon az érintettekkel.
A hirdetők olyan kampányokat dolgoznak ki, amelyek a termékekről és szolgáltatásokról kommunikálnak, a stratégiai kommunikáció pedig olyan tartalmat mutat be, amely a szervezet küldetéséhez kapcsolódik. Tanulmányai során folyamatosan fejleszti speciális készségeit a kutatás, a stratégia, a kreativitás, az írás és a menedzsment terén.
Bölcsészettudományi Bachelor fokozat megszerzése reklám és közkapcsolatok területén a Lindenwood University
A Bachelor of Arts in Advertising and Public Relations magában foglalja a reklám, a művészet és a design, a kommunikáció, a digitális marketing, a marketing, a PR tanfolyamokat, valamint a tapasztalatszerzési lehetőségeket, valós alkalmazásokkal és elköteleződéssel a jövőbeli karrierje során. Tanulmányaid során megismerkedsz a témakörökkel (1000 és 2000 szintű osztályok), majd megerősítés következik, ahol gyakorolhatod a tanultakat (3000 szintóra), és mesterkurzussal zárul, amely lehetővé teszi saját kampányok kidolgozását (40 000 szint). osztályok).
Lindenwood University Reklám és Public Relations Kar
A leglelkesebb reklám- és PR-szakemberek tanítják majd. Oktatási háttérrel és valós, szakmai ismeretekkel rendelkeznek a reklám, a PR és a stratégiai kommunikáció területén. Megértik az ipar folyamatosan változó tájképét, és felkészítenek a diploma megszerzése utáni következő lépésre, legyen szó akár a választott területen végzett karrierről, akár a posztgraduális iskolában való továbbképzésről.
Reklám etikai tanúsítvány megszerzése
Az Amerikai Reklámszövetség az Institute for Advertising Ethics-tel (IAE) karöltve új szakmai bizonyítvány kibocsátási lehetőséget kezdeményezett reklám-, PR- és marketingkommunikációs szakemberek számára. Az etika fogyasztók, szakemberek és ügyfelek számára növekvő és dokumentált jelentősége alapján; a félnapos foglalkozás felkészíti a hallgatókat az etikai dilemmák megértésére és megoldására a reklám valódi szavában.
Képtár
Belépők
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA (Hons) Reklám, Public Relations és márkaépítés
- Flic en Flac, Mauritius
BA (Hons) Kommunikáció: Reklám és PR
- London, Egyesült Királyság
Üzleti adminisztráció és digitális innováció alapképzése digitális kommunikációval és PR-vel Barcelonában
- Barcelona, Spanyolország