Bachelor of Science in Game programozás
LaSalle College Vancouver
Kulcs információ
Campus helye
Vancouver, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* - Otthoni diákok; 77940 CAD - tengerentúli diákok
Bevezetés
A játék tudománya
A Bachelor of Science in Game programozás felkészíti a tanulókat egy izgalmas, jutalmazó és igény szerinti karrierre egy olyan iparágban, ahol a tech és a kreativitás keresztezi egymást. Az alkalmazott művészetet, a számítógépes tudást és a szoftverprogramozást összekapcsoló program segítségével hozza létre az életre kényszerítő történeteket, érdekes karaktereket és egyedi stratégiákat. Tanuljunk meg és dolgozzunk hasonló gondolkodású kreatívokkal, hogy holisztikus megközelítéssel tervezzék és fejlesszék a következő generációs videojátékokat, amelyek magukban foglalják a legmodernebb berendezéseket és az iparági bennfentesek kivételes tanítását. Készülj fel arra, hogy az életed munkáját készítsd.
A program célkitűzései
A program célkitűzései a következők biztosítása:
- Erős elméleti és gyakorlati ismeretek a játékprogramozásról.
- A gyakorlati, tanulásközpontú oktatási környezet, amely támogatja és növeli a diákok szakmai és tudományos fejlődését mint tervezők.
- Célzott előkészítés és képzés a belépő szintű foglalkoztatási és előmeneteli lehetőségek megszerzéséhez a programozási területen belül a diploma megszerzése után.
- Hozzáférés a megfelelő hitelesített karhoz, széles körű iparági tapasztalattal.
Áttekintés
Ez a program 180 kreditből áll 11 negyedévből.
Tanfolyamlista
- Színelmélet
- Digitális képalkotás
- Preprodukció és projektmenedzsment
- I. termelési csapat
- II. Termelési csapat
- Utómunka
- Alapvető 3D fogalmak
- Játékok története
- Játéktervezés I
- Szinttervezés I
- Bevezetés a számítógépes rendszerekbe
- Szoftverfejlesztés és tesztelés
- Eljárási programozás a CI-ben
- Objektum-orientált programozás a CI-ben
- UML és műszaki dokumentáció
- Eljárási programozás a C II-ben
- Objektumorientált programozás a C II-ben
- Algoritmusok és adatminták
- 2D játékok programozása
- Játékeszközök és csővezetékek
- 3D grafika és alkalmazások
- 3D grafikus programozás
- Algoritmusok és adatminták II
- Fizikai számítás
- A mozgás, a fény és a hang fizikája
- Matematika és fizika a játékok számára
- Adatbázis programozás
- Valós idejű GPU programozás
- Hálózati programozás
- Mesterséges intelligencia
- Játékmotorok programozása
- Animáció a játékokhoz
- Audio játékokhoz
- Játékmenet programozása
- Portfólió I
- Senior kutatás
- Senior projekt
- Párhuzamosság és párhuzamos programozás
- Programozó műhely
- Senior Portfolio
Foglalkoztatás
A diploma megszerzése után a Game Programming program végzőseknek lehetőségük nyílt a képzés, a programozási tudás és a szakmai készségek megszerzésére a játékfejlesztő stúdiók, webfejlesztő cégek, komoly játéktársaságok (oktatási célú játékok), társadalmi hálózatépítés interjújára. vállalatok és általános programozási listák.
Karrierlehetőségek
A diplomások tovább dolgoztak a játék, a webfejlesztés és a filmipar egyik legnagyobb nevén, többek között az Electronic Arts, Next Level Games, Backbone Entertainment, Relic Entertainment, SkyBox Labs, ACRONYM Digital, Klei Entertainment, Bandai Namco, Hothead Játékok és Emerald City Játékok. A diákok munkájuk lenyűgöző portfoliójával hagyják el a programot, és hozzáférhetnek az LCI Oktatási Globális Hálózatához, amely 23 felsőoktatási intézményből áll.
Hitelesítő adatok
Agglegény
Ezt a fokozatot a fejlett oktatási miniszter, a készségek miniszterének írásos hozzájárulásával ajánlják
A részletek
- Felkészíti a tanulókat a Gaming, a Film és a TV-ben való munkára
- Az iparági szakértők gyakorlati képzése
- Építsen portfóliót a munka bemutatására
- Innovatív oktatás a legmodernebb környezetben
- A program 180 kreditből áll 11 negyedévből
- A végzős hallgatók főiskolai diplomát kapnak
Azok a diákok, akik készek tesztelni magukat a szakképzési programban, a Visual and Game programozási programból indulnak. Az iparági programozási eszközök és az iparági bennfentesek innovatív utasításai révén a diákok kreatív és inspiráló tanulási környezetben fejlesztik technikájukat. Munkájuk portfóliójának építése során a diákokat kreatívan vezetett társak veszik körül, miközben közösen felkészülnek a pályára jutásra.
Pályakezdő tanulás
- Az alapszintű tervezési kurzusok koncepcióinak alkalmazása: játéktervezési elvek és terminológia, kutatás, kritikai elemzés, prototípusok készítése, játékrendszerek tervezése, szinttervezés, felhasználói felület kialakítása, üzleti igények kialakítása, szkript és művészet.
- A szkriptek, a tervezési eszközök és a szoftver műszaki ismerete a jelenlegi iparági szabványoknak megfelelően.
- A játékterv minden aspektusának gyakorlati megértése és alkalmazása.
- A professzionalizmus a portfólió felé vezető minőségi játéktervezési projektek konceptualizálása, tervezése, végrehajtása és megvalósítása révén történik.
- Csapat alapú játékfejlesztési projektek és a piacra kész játék elkészítéséhez szükséges határidők kidolgozása.
Ki kéne jelentkezni
Diákok közvetlenül a középiskolából, vagy érett diákok, akik készen állnak a karrier megváltoztatására, vagy azokra a készségekre, amelyekkel rendelkeznek.
- A programozásban, a matematikában, a fizikában és a designban nagy hangsúlyt fektető hirdetések
- Érdekli a videojátékok, a technológia
- Szívesen tanulhat a programozással és a tervezéssel kapcsolatos új készségek
- Számítógépes hozzáértés és a különböző programok ismerete
- Azok, akik értékelik a kreatív törekvések egyesítését gyakorlati alkalmazásokkal, egy izgalmas karrierre
Ideális Diákok
Ki kéne jelentkezni
Diákok közvetlenül a középiskolából, vagy érett diákok, akik készen állnak a karrier megváltoztatására, vagy azokra a készségekre, amelyekkel rendelkeznek.
- Kreatívok, akik nagy hangsúlyt fektetnek a programozásra, a matematikára, a fizikára és a tervezésre
- Érdekli a videojátékok, a technológia
- Szívesen tanulhat a programozással és a tervezéssel kapcsolatos új készségek
- Számítógépes hozzáértés és a különböző programok ismerete
- Azok, akik értékelik az egyesülő kreatív törekvések gyakorlati alkalmazásával az izgalmas karriert
Tanterv
Áttekintés
Ez a program 180 kreditből áll 11 negyedévből.
Tanfolyamlista
- Színelmélet
- Digitális képalkotás
- Preprodukció és projektmenedzsment
- I. termelési csapat
- II. Termelési csapat
- Utómunka
- Alapvető 3D fogalmak
- Játékok története
- Játéktervezés I
- Szinttervezés I
- Bevezetés a számítógépes rendszerekbe
- Szoftverfejlesztés és tesztelés
- Eljárási programozás a CI-ben
- Objektum-orientált programozás a CI-ben
- UML és műszaki dokumentáció
- Eljárási programozás a C II-ben
- Objektumorientált programozás a C II-ben
- Algoritmusok és adatminták
- 2D játékok programozása
- Játékeszközök és csővezetékek
- 3D grafika és alkalmazások
- 3D grafikus programozás
- Algoritmusok és adatminták II
- Fizikai számítás
- A mozgás, a fény és a hang fizikája
- Matematika és fizika a játékok számára
- Adatbázis programozás
- Valós idejű GPU programozás
- Hálózati programozás
- Mesterséges intelligencia
- Játékmotorok programozása
- Animáció a játékokhoz
- Audio játékokhoz
- Játékmenet programozása
- Portfólió I
- Senior kutatás
- Senior projekt
- Párhuzamosság és párhuzamos programozás
- Programozó műhely
- Senior Portfolio
Hitelesítő adatok
Agglegény
Ezt a szakot a felsőfokú oktatásért, képességekért és képzésért felelős miniszter írásos hozzájárulása alapján kínálják. Ez a program nem igényel jóváhagyást a magánképző intézmények fiókjának (PTIB) regisztrátorától. ”.
A részletek
- Felkészíti a diákokat a játékra, filmre és TV -re
- Az iparági szakértők gyakorlati képzése
- Építsen portfóliót a munka bemutatására
- Innovatív oktatás a legmodernebb környezetben
- A program 180 kreditből áll 11 negyedévben
- A végzős hallgatók alapképzést kapnak
Azok a diákok, akik készek tesztelni magukat a szakképzési programban, a Visual and Game programozási programból indulnak. Az iparági programozási eszközök és az iparági bennfentesek innovatív utasításai révén a diákok kreatív és inspiráló tanulási környezetben fejlesztik technikájukat. Munkájuk portfóliójának építése során a diákokat kreatívan vezetett társak veszik körül, miközben közösen felkészülnek a pályára jutásra.
Pályakezdő tanulás
- Az alapszintű tervezési kurzusok koncepcióinak alkalmazása: játéktervezési elvek és terminológia, kutatás, kritikai elemzés, prototípusok készítése, játékrendszerek tervezése, szinttervezés, felhasználói felület kialakítása, üzleti igények kialakítása, szkript és művészet.
- A szkriptek, a tervezési eszközök és a szoftver műszaki ismerete a jelenlegi iparági szabványoknak megfelelően.
- A játékterv minden aspektusának gyakorlati megértése és alkalmazása.
- A professzionalizmus a portfólió felé vezető minőségi játéktervezési projektek konceptualizálása, tervezése, végrehajtása és megvalósítása révén történik.
- Csapat alapú játékfejlesztési projektek és a piacra kész játék elkészítéséhez szükséges határidők kidolgozása.
A program eredménye
A program célkitűzései
A program célkitűzései a következők biztosítása:
- Erős elméleti és gyakorlati ismeretek a játékprogramozásról.
- Praktikus, tanulásközpontú oktatási környezet, amely támogatja és fokozza a diákok tervezői szakmai és tudományos fejlődését.
- Célzott előkészítés és képzés a belépő szintű foglalkoztatási és előmeneteli lehetőségek megszerzéséhez a programozási területen belül a diploma megszerzése után.
- Hozzáférés a megfelelő hitelesített karhoz, széles körű iparági tapasztalattal.
Karrierlehetőségek
Foglalkoztatás
Az érettségi után a Játékprogramozási program végzőseinek lehetőségük nyílik arra, hogy elsajátítsák a képzést, a programozási ismereteket és a szakmai készségeket, hogy interjút készítsenek a belépő szintű pozíciókhoz játékfejlesztő stúdiókban, webfejlesztő cégekben, komoly játékcégekben (oktatásra tervezett játékok), szociális hálózati vállalatok és általános programozási listák.
Karrierlehetőségek
A diplomások tovább dolgoztak a játék, a webfejlesztés és a filmipar egyik legnagyobb nevén, többek között az Electronic Arts, Next Level Games, Backbone Entertainment, Relic Entertainment, SkyBox Labs, ACRONYM Digital, Klei Entertainment, Bandai Namco, Hothead Játékok és Emerald City Játékok. A diákok munkájuk lenyűgöző portfoliójával hagyják el a programot, és hozzáférhetnek az LCI Oktatási Globális Hálózatához, amely 23 felsőoktatási intézményből áll.