BS Mechatronics Engineering
Kent State University - College of Aeronautics and Engineering
Kulcs információ
Campus helye
Kent, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 40 872 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Ohio -i lakos; Nem Ohio-i lakos: 18 714,00 USD
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Leírás
A Bachelor of Science diploma a mechatronikai mérnöki tudományban integrálja a mechanikai, elektromos, számítógépes és vezérléstechnikát, hogy megértse az automatizált gépeket, különösen annak tervezését és működtetését. A mechatronikai mérnöki tevékenység a szoftverek és hardverek integrációjából származó automatizált rendszerek, robotok és intelligens termékek tervezése, gyártása és üzemeltetése körül forog.
Az automatizált rendszerek egyre népszerűbbek a berendezések vagy gépek üzemeltetéséhez a gyártósorokon, kazánokon és repülőgépeken, hogy csökkentsék a munkaerőköltségeket, növeljék a pontosságot és a pontosságot, valamint minőséget és biztonságot nyújtsanak a dolgozóknak. A mechatronikai eszközök megtalálhatók a mezőgazdaságban, a kórházakban, az épületekben, az otthonokban, az autókban, a gyártóüzemekben, a játék- és szórakoztatóiparban, valamint az idősek és fogyatékkal élők segédeszközeiben.
Teljes kínálat:
Kent Campus
Tanterv
Mi a különbség a mérnöki és a mérnöki technológia között?
A kettő közötti határvonal egyre jobban elmosódik, mivel a felelősségek most jobban átfedik egymást, mint valaha. Általánosságban elmondható, hogy egy mérnöknek van elméleti megértése arról, hogyan történik valami. A mérnökök tananyaga magas szintű matematikát, elméletet és koncepcionális tervezést tartalmaz. Míg a mérnöki technológiai programok tanterve a mérnöki elvek megvalósítására összpontosít a problémák megoldására. A mérnöki technológia általában gyakorlatiasabb és alkalmazás-orientáltabb rendszereket tanít a hallgatóknak a rendszerek üzemeltetésére, karbantartására, hibaelhárítására, ellenőrzésére és tesztelésére. Az ezeken a programokon végzett hallgatók intelligensen tudnak beszélni a technológiáról, amellyel értékesítési célból kommunikálhatnak az üzemben dolgozókkal, a felső vezetőséggel, valamint az ügyfelekkel és a felhasználókkal. Lehetséges, hogy a mérnökök és a mérnök-technológusok is tervezhetnek egy terméket a probléma megoldására, de a mérnök nagyobb valószínűséggel fedez fel új technológiát, gyakorlatot vagy elvet. Egy mérnök-technológus a mérnök által megalkotott új technológiát alkalmazná és alkalmazná az általa tervezett terméken. A mérnök alakítja ki az összképet, a mérnök-technológus pedig a részleteket.
Programkövetelmények
Főbb követelmények (a kurzusok a fő GPA-ban számítanak)
- AERN 15300 Bevezetés a Matlab® használatával végzett mérnöki elemzésbe
- TECH 13580 Mérnöki grafika I
- TECH 20002 Anyagok és eljárások
- TECH 20004 Az áramkör-elemzés alapjai
- TECH 23581 Számítógéppel segített mérnöki grafika
- TECH 26010 Bevezetés a számítástechnikai technológiába
- TECH 26200 Programozás mérnököknek I
- TECH 33031 programozható logikai vezérlők
- TECH 33033 Hidraulika/pneumatika
- TECH 33040 motorok és vezérlők
- TECH 33092 Cooperative Education – Professional Development (ELR) (WIC) 1
- TECH 33111 Statika és anyagok szilárdsága
- TECH 33220 elektronikus eszközök
- TECH 33222 Digital Design for Computer Engineering
- TECH 33363 Kohászat és anyagtudomány
- TECH 36200 Programozás mérnököknek II
- TECH 37666 A gépek kinematikája és dinamikája
- TECH 43030 Mechatronika
- TECH 43031 Mechatronika II
- TECH 43220 Elektromos gépek
- TECH 43580 Számítógéppel segített géptervezés
- TECH 47200 Rendszermérnökség
További követelmények (a kurzusok nem számítanak bele a fő GPA-ba)
- COMM 15000 Bevezetés az emberi kommunikációba (KADL)
- MATH 12002 Analytic Geometry and Calculus I (KMCR)
- MATH 12003 Analitikus geometria és számítás II
- MATH 32051 Matematikai módszerek a fizikai tudományokban I
- MATH 32052 Matematikai módszerek a fizikai tudományokban II
- PHY 23101 Általános Egyetemi Fizika I (KBS) (KLAB)
- PHY 23102 Általános Egyetemi Fizika II (KBS) (KLAB)
- UC 10097 célállomás, Kent állam: első éves tapasztalat
- Kent Core összetétele
- Kent Core Humanities and Fine Arts (minimum egy kurzus mindegyikből)
- Kent Core társadalomtudományok (két tudományágból kell származnia)
- Kent Core kiegészítő
1 Az írásintenzív követelmény teljesítéséhez legalább C osztályzatot kell megszerezni.
Érettségi követelmények
- Minimális fő GPA: 2,250
- Minimális teljes GPA: 2.000
A mechatronikai mérnöki szak hozzáadva a Kent State 2018. őszi BS programokhoz
A Kent State University College of Aeronautics and Engineering (CAE) egy vadonatúj mérnöki programot kínál: Mechatronics Engineering. Mi az a mechatronika? A mechatronika szó a gépészet és az elektronika kombinációja, de azóta magába foglalja a számítógépes és vezérlőrendszereket is. A robotika és az automatizált rendszerek jó példái a mechatronikai rendszereknek.
A főiskola a közelmúltban három, az Alkalmazott Mérnöki Bachelor of Science alatti koncentrációt is áthelyezte a saját szakára, ami azt jelenti, hogy a főiskola most a következő területeken kínál Bachelor of Science fokozatot:
- Számítástechnikai technológia
- Gépészmérnöki technológia
- Mechatronika mérnöki technológia
A Bachelor of Science in Applied Engineering továbbra is két koncentrációban létezik: Alkalmazott Mérnöki és Technológiai Menedzsment és Új 2018 őszi – Öntödei technológia.
A Főiskola nem hitelalapú FANUC Industrial Robotics képzést is kínál. A tanfolyam sikeres elvégzése után a résztvevők megkapják a FANUC Robotics CERT I ipari tanúsítványát.
Tehát most az a kérdés, hogy mi a különbség a mérnöki és a mérnöki technológia között? A kettő közötti határvonal egyre jobban elmosódik, mivel a felelősségek most jobban átfedik egymást, mint valaha. Általánosságban elmondható, hogy egy mérnöknek van elméleti megértése arról, hogyan és miért történik valami. A mérnökök tananyaga magas szintű matematikát, elméletet és koncepcionális tervezést tartalmaz. Míg a mérnöki technológiai programok tanterve a mérnöki elvek megvalósítására összpontosít a problémák megoldására. A mérnöki technológia általában gyakorlatiasabb és alkalmazásorientáltabb, és tanítja a hallgatókat a rendszerek üzemeltetésére, karbantartására, hibaelhárítására, ellenőrzésére és tesztelésére.
Az Egyesült Államok Munkaügyi és Statisztikai Hivatala és a Gallup felmérése alapján készült 2015-ös Deloitte-jelentés szerint 2025-re országosan 3,4 millió gyártási munkahelyre lesz szükség a növekedés irányításához. Hozzávetőlegesen 2,7 millió baby boom korosztály nyugdíjba vonulása és a becslések szerint 700 000 új gyártási munkahely jön létre a gazdasági bővülés miatt, de valószínűleg csak 1,4 millió munkahelyet töltenek be. Ez arra utal, hogy 2 millióan maradnak betöltetlenek a megfelelő készségekkel és tudással rendelkező munkavállalók hiánya miatt.
Ha az automatizált rendszerekben használt ipari robotokra gondolunk, akkor hagyományosan az autóiparra gondolunk. Az ATI Industrial Automation nemrégiben megjelent cikke azonban azt állította, hogy 2018 első három hónapjában csaknem 11 000 robotot szállítottak 507 millió dollár értékben észak-amerikai ügyfeleknek, ami jelentős növekedést jelent a nem autóipari területeken. Az élettudományok 262 százalékos, míg a műanyagok/gumi (130 százalék) és az élelmiszerek/fogyasztási cikkek (64 százalék) növekedést mutattak. Ez azt sugallja, hogy sok különböző iparágban képzett munkaerőre van szükség a hatékony, költséghatékony rendszerek tervezéséhez és működőképességének fenntartásához.
Az akadémiai befolyás mellett a CAE hallgatói szervezetei fokozzák a tanulást azáltal, hogy lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy tudásukat a valós forgatókönyvekben alkalmazzák. A Robotics Club évente készít egy versenyrobotot, amely elméletileg képes lenne áthaladni a Mars felszínén, és a kérgébe mélyedve talajt gyűjteni a teszteléshez. Minden májusban tesztelik a tervüket a Kennedy Űrközpontban. Az Xtreme Bots csapat olyan roboto(ka)t épít, amelyek csatában szembeszállnak más csapatok robotjaival. A csapat ősszel és tavasszal versenyeken vesz részt Daytonban, Ohio államban. A főiskola hallgatóit arra ösztönzik, hogy önkéntesként jelentkezzenek a First Tech Challenge robotikai kvalifikációs versenyen közép- és középiskolás diákok számára. A Főiskola az elmúlt három évben minden februárban adott otthont ennek az eseménynek.
Belépők
Képtár
A program eredménye
A program végzett hallgatói a következőket kapják:
- a matematikai, természettudományi és műszaki ismeretek alkalmazásának képessége.
- az a képesség, hogy egy rendszert, komponenst vagy folyamatot úgy tervezzenek meg, hogy megfeleljenek a kívánt igényeknek olyan reális korlátok között, mint a gazdasági, környezeti, társadalmi, politikai, etikai, egészségügyi és biztonsági, gyártási és fenntarthatósági.
- a mérnöki gyakorlathoz szükséges technikák, készségek, korszerű mérnöki eszközök használatának képessége.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Mérnöki Bachelor kitüntetések - Mechatronikai mérnök
- Camperdown, Ausztrália
Bachelor in Mechatronic Engineering
- Ho Chi Minh City, Vietnam
Bachelor a Mechatronikában
- Eindhoven, Hollandia