BA in Hospitality Management (Találkozók és események Management)
IDŐTARTAM
0 Years
NYELVEK
Nyelvtanítás iránti kérelem
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2023
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
BA in Hospitality Management (Találkozók és események Management)
 
Mindig elképzeltem magad összehangolásában eseményeket, a fantasztikus jótékonysági gálák a blockbuster zenei fesztiválok intim, protokoll-vezérelt fogadások?
A Chicagoland terület egy tökéletes hely, hogy folytassa ezt a tanulmányokat. Chicago ad otthont a McCormick Place, North America 's legnagyobb kiállítási és rendezvényközpont teret. És mint társasági esemény tervezés egy növekedési ágazat, fontos megjegyezni, hogy több száz prominens vállalatok és szervezetek is székhelye a környéken.
Középpontjában olyan esemény vagy találkozó, van egy menedzser vagy tervező, aki kérheti odafigyelnek a részletekre, hogy minden elem. Ez a koncentráció segít művelni ezt a képességet, valamint fejleszteni a vezetői képességek és a csapatmunka fontos a sikerhez.
Ezen felül, akkor 'll tanulmányozni tanfolyam arra összpontosít, hogy hogyan kell a piaci különleges események, hogy okos eladó és szerződéses döntéseket, és szorosan együttműködik az ügyfelek egyedi igényeinek eleget tegyenek.
A tanfolyam középpontjában közvetlenül az adott logisztikai igények kiállításokon, az egyesülési és a vállalati megbeszélések, gálák és fundraisers, és mérföldkő ünnepségek.
A tantárgy Mintavétel:
- Kezelése Értékesítés és Promóciók - úgy ítéli meg, elméletek és gyakorlatok az értékesítési, promóciók, public relations és reklám. Nyújt összefoglaló áttekintést fogyasztói magatartás és milyen tulajdonságokkal és láncok hatékony használatához reklám média. Megvitatja értékesítési részleg szervezeti, értékesítési technika és a számlavezetés, valamint a tárgyalás és a csoportos és vendéglátó-szerződések.
- Különleges események és az Event Marketing - fókuszál irányító különleges események megfelelő és hogyan kell használni események egy marketing eszköz, hogy támogassák a társaság vagy ok - koncertek, sportesemények, utcai vásárok stb
- Egyezmények és a nagy találkozók - fókuszál szervezéséről szóló nagy találkozók és a felület között találkozó a tervezők, a kiállító / szervezők, a város szervezeti egységek és a szolgáltatók a város körül. A diákok megtanulják, hogyan kell tervezni, szervezni és végrehajtani egy nagy találkozót vagy tevékenységet társított egyezmény.
- Fenntartható Turizmus - bemutatja a struktúrákat és közgazdasági modern turizmus. Hangsúlyozza, öko-turizmus és a fenntartható fejlődés. Hasznosítja Chicago idegenforgalmi hatóságok, küzdelem reális projektek kritikus tervezése és fejlesztése a cél.
- Bevezetés a Design - Presents alapvető tervezési elvek lencséjén keresztül a belső design. Magában foglalja a történelmi és a jelenlegi design trendeket.
- A globális gazdaság - Covers hagyományos makroökonómia téma nemzetközi kontextusban. A témák között szerepel a nemzeti jövedelem elszámolás, az infláció, a munkanélküliség, a fiskális politika, a pénz, a bankrendszer és a monetáris politika. Makrogazdasági egymásrautaltság a nemzetek közötti és annak következményei a politikai, a globális kereskedelem és a nemzetközi szervezetek vizsgálják, csakúgy, mint a közgazdaságtan a társadalmi felelősségvállalás.
- Jogi kérdések Vendéglátás Management - Leírja a jogait és kötelességeit a szállodák, élelmiszer-és ital szolgáltatók, vendégek, és a munkavállalók. Tartalmazza a létrehozása, végrehajtása és betartása eljárások fenntartása a törvény és kockázat csökkentésére.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Kommunikációs művészetek alapképzése innovatív médiatermelés szakon
- Khlong Nueng, Thaiföld
Bachelor a Creative Business, Media Management
- Leeuwarden, Hollandia