Első szintű hároméves kommunikációs tervezés - Nápoly
IUAD Accademia della Moda
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Naples, Olaszország
Nyelvek
Olasz
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A kommunikációs tervezés akadémiai kurzusa a kreatív tervezőket elméleti és gyakorlati előkészítéssel képezi a vizuális kommunikáció tervezésének irányítására.
Az első szintű hároméves tanfolyamot az Oktatási, Egyetemi és Kutatási Minisztérium ismeri el, és elméleti és gyakorlati tanulságokat tartalmaz, amelyek több szempontból is vizuális kommunikációra irányulnak.
Az új kommunikációs csatornák és az új formátumok exponenciális növekedése a tervező legizgalmasabb kihívása. Ma a vizuális kommunikáció megteremtése olyan koherens rendszerek kialakítását és létrehozását jelenti, amelyek képesek visszaállítani a jelentést az alkalmazott eszközöken túl.
Tanterv
A tanulás folyamata
Amit megtanulsz a tanfolyam során
A tanulmányi tervek integrálják a design-kifejező és technikai-operatív módszertant és a piaci trendeket, hogy valóban szükséges készségeket hozzanak létre.
I év
Elkezdi megközelíteni a tervezést annak különböző árnyalataiban, az illusztrációtól a grafikai tervezésig, szilárd művészettörténeti alapokkal.
Összes CFA | 60 |
Tanítások | CFA |
Számítógépes grafika i | 12 |
A modern művészet története | 6 |
Iparművészettörténet | 6 |
Grafikai tervezés I | 8 |
Elrendezési és megjelenítési technikák | 6 |
Művészeti irány I | 8 |
Ábra | 6 |
Az informatika alapjai | 4 |
angol | 4 |
II. Év
Elkezd foglalkozni a kreatív koncepció kialakításával, és megismeri a megvalósítás különböző csatornáit. Ezenkívül képes lesz a tanulmányi tervet az Ön által választott tevékenységekkel integrálni.
Összes CFA | 60 |
Tanítások | CFA |
A kortárs művészet története | 6 |
Digitális technológia és alkalmazások | 8 |
Művészeti Irány II | 10 |
Grafikai tervezés II | 8 |
Kreatív írás | 6 |
Koncepció tervezése | 6 |
Multimédiás tervezés | 6 |
A webszoftver használata I | 6 |
Ön által választott AF | 4 |
3. év
El fogja mélyíteni a vizuális kommunikációs projekt módszertani és marketing aspektusait, majd integrálja a programot a választható tevékenységekkel.
Összes CFA | 60 |
Tanítások | CFA |
Számítógépes grafika II | 6 |
Vizuális kommunikáció tervezési módszertana | 12 |
A kortárs művészetek fenomenológiája | 6 |
Marketing és Menedzsment | 6 |
Irány | 6 |
Webszoftver használata II | 6 |
Ön által választott AF | 6 |
További nyelvi, számítógépes vagy kapcsolati ismeretek, szakmai gyakorlatok stb. | 4 |
Záróvizsga | 8 |
Kísérletezz és tanulj meg
Az Akadémia módszere az előadások 30% -a és a gyakorlati alkalmazás 70% -a. A diákok egy nyitott laboratóriumban dolgoznak, ahol kísérletezhetnek és tanulhatnak, valódi helyzetek szimulációival, például egy ügyfél prototípusának megvalósításával.
A végső tesztek és projektek
A záróvizsga egy többcsatornás vizuális kommunikációs projekt előkészítéséből és bemutatásából áll. A projektnek tartalmaznia kell az előkészítő szakaszt, a hangulattáblákat és vázlatokat, valamint minden olyan anyagot, amely alkalmas lehet az elvégzett munka megértéséhez.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Karrierlehetőségek
A jövő az Akadémia után
A tanfolyam után képes leszel szabadúszóként dolgozni vagy együttműködni szerkesztői projektekben, vállalatoknál és intézményeknél, a vállalati kommunikációs szektorban, a vállalati grafikában és a digitális médiában.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Multimédia technológia alapképzés (Hons) interaktív multimédia tervezésből
- Kuala Lumpur, Malajzia
Bachelor of Design - Interaction Design
- Camperdown, Ausztrália
Bachelor in Crossmedia Design
- Enschede, Hollandia