Bachelor a PR és a reklám területén
Istanbul Medipol University
Kulcs információ
Campus helye
Istanbul, Törökország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 4 320 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
18 Sep 2024
Bevezetés
A vállalatok termékeket és szolgáltatásokat állítanak elő a célpiac igényeinek és igényeinek kielégítésére. A siker érdekében a vállalatoknak és márkáknak tudatosságot kell teremteniük a célpiacon belül, és pozitív imázst kell kialakítaniuk. Ez óriási erőfeszítéseket igényel a globális versenykörnyezetben.
Ebben a környezetben a vállalatok kereskedelmi tevékenységük népszerűsítése érdekében marketingkommunikációt alkalmaznak, amelynek legnépszerűbb eszközei a „PR” és a „Reklám”. Így a „PR és reklám” fontos területté váltak a marketing területén.
A „Public Relations” olyan témákkal foglalkozik, mint az eseménymenedzsment, az integrált marketingkommunikáció, a lobbizás, a szponzorálás, a márkakommunikáció, a válságkezelés, a hírnévkezelés, a vállalati kommunikáció és a társadalmi felelősségvállalás. A „reklám” viszont olyan témákat ölel fel, mint a szövegírás, televíziós reklám, reklámgyártás, médiatervezés, digitális reklám, reklámfotózás és kreatív reklám.
Istanbul Medipol University Public Relations and Advertising Tanszék célja, hogy a szükséges készségekkel, valamint a „Public Relations” és a „Advertising” széles körű ismereteivel diplomázza hallgatóit.
Tanterv
- Akadémiai angol I
- Akadémiai angol II
- Reklám szövegírás
- Reklám tervezés
- Reklámnyelv és Dis
- Reklámmodellek és stratégiák
- Reklámműhely
- Esettanulmányok a marketingkommunikációban
- Cinema Art
- Kereskedelmi Építés és Menedzsment
- Kommunikációs törvény
- Kommunikációs készségek és prezentációs technikák
- Kommunikációs elméletek
- Fogyasztói magatartás
- Arculat
- Kreatív reklámozás
- Ügyfélélmény-kezelés
- Ügyfélkapcsolat-menedzsment
- Előadásmód
- Digitális Reklám
- Digitális tartalomkezelés
- Szerkesztés
- Alkalmazások szerkesztése I
- Pályázatok szerkesztése II
- Vállalkozói szellem
- A jog alapjai
- Grafikus animáció
- Egészségügyi kommunikáció
- Egészségturizmus marketing
- Humán erőforrás menedzsment
- Interkulturális kommunikáció
- Bevezetés a reklámozásba
- Bevezetés az üzleti adminisztrációba
- Bevezetés a kommunikációtudományba
- Bevezetés a politikatudományba
- Bevezetés a PR-be
- Bevezetés a szociológiába
- Újságíró műhely
- Marketing alapelvek
- Média és Politika
- Médiatervezés
- A PR modellek és stratégiák
- Meggyőzési stratégiák
- Fényképezés és vizuális kommunikáció
- Politikai kommunikáció
- Pr és reklámfotózás
- Pr és hirdetési gyakorlatok az új médiában
- Szakmai gyakorlat
- Nyilvános diplomácia és lobbizás
- Public Relations és Reklám Projekt
- Public Relations Copywriting
- Public Relations Workshop
- Reputation Management
- Kutatási módszerek
- Forgatókönyvírási technikák
- Szemiotika
- Közösségi média és digitális kampányok
- Stratégiai Public Relations
- Tipográfia és Tervezés
A program eredménye
Cél
Ez a program olyan végzős hallgatókat céloz meg, akik megfelelő kompetenciával rendelkeznek a PR és a hirdetési szektorban. A végzett hallgatók hatékony kommunikációt fognak alkalmazni a munkakörnyezetben, követik az új trendeket, jól ismerik az új kommunikációs technológiákat, és etikai felelősséget vállalnak.
Karrierlehetőségek
A diplomások lehetőséget kapnak arra, hogy széles üzleti környezetben dolgozzanak, mind a magán-, mind az állami szektorban. A végzettek dolgozhatnak nemzeti/nemzetközi reklámügynökségeknél, PR-cégeknél, digitális kommunikációs cégeknél, médiaszervezeteknél, rendezvényszervező cégeknél, médiatervező és beszerző cégeknél, non-profit szervezeteknél, politikai pártoknál. Stratégiai kommunikációs szakértőként, vállalati kommunikációs szakértőként vagy PR-szakértőként is dolgozhatnak nemzeti és nemzetközi vállalatoknál. A végzett hallgatóknak lehetőségük lenne a nulláról indulni, és saját ügynökséget felépíteni. Emellett mester- és doktori fokozatot szerezhetnek, akadémikusok vagy pedagógiai képzésben részesülhetnek és középiskolákban taníthatnak.