Bachelor in Sport Management (Hons.) + Master
ISDE Law Business School
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Szeretne az Olimpiai Szervező Bizottság sportmenedzsere, az FC Barcelona partnerségi menedzsere, a Nike kulcsfontosságú ügyvezetője, a La Liga marketingmenedzsere vagy esetleg egy globális rendezvényszervező céget irányítani?
Ennek a fokozatnak a tanulmányozása során a tanulmányok minden szintjén szakmailag releváns tapasztalatokat és készségeket fejleszt; például rendezvényszervezés, stratégiai és gazdasági tervezés, közösségi média menedzsment és sportmarketing. Átvihető készségeket is fejleszthet olyan területeken, mint a kommunikáció, a tárgyalás, a csapatmunka, a vezetés és a problémamegoldás.
Esport mesterek
Az esport exponenciális növekedése rávilágított az ágazat professzionalizálásának szükségességére. Vannak képzések a videojátékok létrehozásával és fejlesztésével kapcsolatban, de ehhez hasonló program nincs. Minden mástól eltérően az ISDE szakembereket képez ki, hogy az ilyen növekedésű üzlet minden vonatkozásával foglalkozzanak.
Ez a mester éppen ezt teszi, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy az iparág néhány vezető szakemberével együtt tanuljanak, reálisabb kilátást adva nekik a piacról, mint bármely más jelenleg létező program. Éppen ezért az esport ipar leendő szakembereinek képzéséről van szó, egy olyan szektorban, amelyben, mint sok más technológiával kapcsolatos ágazatban, ma is nagyobb kereslet van a megfelelő végzettséggel és képzéssel rendelkező diplomások iránt, mint valaha. Az ISDE-nél elkötelezettek vagyunk, hogy hallgatóinkkal kielégítsük a jelenlegi igényeket.
Tanterv
Sportmenedzsment BSc (Hons) - modulok
Első év | Kredit |
Tudományos és szakmai készségek | 20 |
Pénzügy és irányítás a sportban | 20 |
Társadalmi kérdések és a sportfogyasztók | 20 |
Bevezetés a kutatásba | 20 |
A sportmarketing alapelvei | 20 |
A sportmenedzsment alapjai | 20 |
Második év | Kredit |
Kutatástervezési elemzés | 20 |
Sportlétesítmény és üzemeltetési menedzsment | 20 |
Sport vezetés és szervezetirányítás | 20 |
SER szakmai fejlődés és gyakorlat | 20 |
A sport üzletágának irányítása és fejlesztése | 20 |
Digitális sport és üzleti marketing | 20 |
Harmadik év | Kredit |
Stratégiai üzleti tervezés a sport irányításához | 20 |
Sport méltányosság, sokszínűség, befogadás és fenntarthatóság kezelése | 20 |
Sportrendezvényszervezés | 20 |
Globális sport üzlet és menedzsment | 20 |
SER UG projekt | 40 |