Marketing szakos alapképzés
Barcelona, Spanyolország
IDŐTARTAM
4 Years
NYELVEK
Angol, Spanyol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Oct 2024
TANDÍJ
EUR 13 410 / per year
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
Miért érdemes marketinget tanulni az IQS-en?
Képezd magad a marketing és a digitális kommunikáció szakterületén az IQS-nél. A marketing alapképzésben olyan globális látásmódot kapsz, amely lehetővé teszi, hogy tudásodat a digitális stratégiára, a nemzetköziesedésre, a fogyasztói magatartásra és a marketingkommunikációra összpontosítsd, így a vállalatok által ma leginkább keresett szakemberek egyikévé válhatsz.
Ez a program erős nemzetközi komponenssel rendelkezik. Megtanulsz a globális környezetben irányítani, és felkészülsz a digitális gazdaság, a marketingmenedzsment, a közösségi média vagy az üzleti nemzetközivé válás új szakmáiban felmerülő vezetői feladatok ellátására. Ha az IQS-en tanulsz, a következőkhöz férhetsz hozzá:
- Gyakorlatok Spanyolországban vagy más országokban
- IQS Állásbörze: szakmai lehetőségek a marketing, az üzleti és a kommunikáció területén.
- Kettős nemzetközi alapképzési program az Egyesült Királyság , Svédország, Franciaország vagy Németország egyetemén.
- Tantárgyak angol nyelven. A harmadik év teljes egészében angol nyelven folyik, hogy elősegítsük diákjaink nemzetközi vetületét.
- Tanuljon más nyelveket, például németet vagy franciát a kettős diplomacsere során.
- Workshopokkal, az önéletrajz bemutatásával kapcsolatos orientációval és kompetenciainterjúkkal lendítjük fel marketing karrierjét.
A marketing alapképzési program célkitűzései
A marketingre és a digitális kommunikációra összpontosító alapképzéssel az egyik legkeresettebb szakemberré válhatsz.
Az erős nemzetközi komponenssel megtanulod megérteni a globális piacokat, és felkészülsz a digitális gazdaság új szakmáiban a vezetői feladatok ellátására. Egy évig tanulhat egy külföldi egyetemen, és szerezhet kettős alapdiplomát.
- Képes megérteni az üzleti fogalmakat és a piacgazdaságban betöltött szerepét, valamint a szervezeti viselkedést.
- Képesség a piaci és vásárlói magatartás kutatására és elemzésére üzleti lehetőségek keresése érdekében.
- Képes olyan marketing- és kommunikációs stratégiák megtervezésére és kialakítására, amelyek megalapozzák vagy megszilárdítják a vállalat külföldi jelenlétét.
- Képesség új termékek és szolgáltatások kitalálására a vállalat jellemzői és a piaci igények alapján.
- Képes védjegyek létrehozására és fejlesztésére online és offline kontextusban.
- A termék meghatározó és megkülönböztető jellemzőinek hatékony kommunikációja a versenytársakhoz képest.
- Képes marketing- és digitális marketingkampányok tervezésére, beleértve a közösségi médiastratégiákat, valamint az online pozicionálást és láthatóságot.
- Képesség a funkcionális weboldalak létrehozására, amelyek képesek a vállalati célkitűzésekre és a piaci igényekre reagálni.
- Képesség egy szervezet virtuális közösségeinek kezelésére és a közösségi média
- Képesség az ügyfelek tevékenységére vonatkozó adatok elemzésére a digitális környezetben a vállalat marketing- és kommunikációs tervének javítása érdekében.
- Az online pozícionálási stratégiák megértésének képessége annak érdekében, hogy a vállalat számára a leghatékonyabb digitális stratégiákat (SEM, SEO) válassza ki.
- Átfogó kompetenciák, beleértve az etika, az elemzés és szintézis, a kritikai gondolkodás, a szóbeli és írásbeli kommunikáció, a kreativitás és innováció, a globalizáció, valamint az ipari és technológiai felkészültség iránti elkötelezettséget.
Neuro & Digitális marketing laboratórium
Ebből a kurzusból a hallgatók rendelkezésére áll az új Neuro & Digital Marketing Lab, amely a diploma tárgyait oktatja.
Az IQS Neuro & Digital Marketing Lab egy innovatív fizikai tér, amely a jobb tanulási élmény érdekében egyesíti a fejlett digitális marketingszoftvereket és a legmodernebb neuromarketing eszközöket. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük a fogyasztók viselkedését mind a digitális, mind a fizikai világban, hogy ügyfélközpontú termékeket, szolgáltatásokat és élményeket fejlesszünk ki.
Az új laboratórium a mai adatvezérelt környezetben szükséges elemzési készségekkel ruházhatja fel a hallgatókat, és megismerteti őket a neuromarketing tudományos folyamatával, lehetővé téve számukra, hogy tanulmányokat tervezzenek, végezzenek és elemezzenek a termékek és szolgáltatások vásárlói élményének javítása érdekében.
Belépők
Tanterv
A marketing alapképzési program időtartama 4 év (8 félév), és 240 ECTS kreditből áll. A tanterv egy nappali tagozatos hallgató számára készült, hogy minden tanévben 60 ECTS kreditet teljesítsen.
Első év
- Adatelemzés
- Üzleti gazdaságtan
- Marketing alapelvek
- Kommunikációs képességek
- Információs és kommunikációs technológia
- Könyvelés
- Innováció és vállalkozás
- Emberi erőforrások és szervezeti magatartás
- Reklám és PR
- Társadalmi Etika
- Nemzetközi értékesítés menedzsment
Második év
- Globális gazdasági környezet
- Globális digitális gazdaság
- Globális marketing
- Pénzügy
- Projektmenedzsment
- Információkezelés és CRM
- Piackutatás
- Idegen nyelv: angol
- Nemzetközi kereskedelem
- Marketing tervezés
- Árképzés és értékesítési promóció
- Nemzetközi jogi környezet
Harmadik év
Minden harmadik éves tantárgyat angolul tanítanak
- Üzleti etika és fenntarthatóság
- Új elektronikus marketingeszközök
- Fogyasztói magatartás
- Stratégiai marketing
- Marketing B2B
- A digitális marketing alapelvei
- Virtuális közösségek
- Bevezetés a webdesignba
- Stratégiai digitális kommunikáció
- Bevezetés a digitális metrikákba és elemzésekbe
Negyedik év
A negyedik évben a hallgatóknak összesen 30 ECTS kreditet kell választaniuk a szabadon választható tárgyak közül. A hallgatók a záróprojektet és az üzleti gyakorlatot a 4. év utolsó félévében (8. félév) fejezik be.
- Stratégiai menedzsment
- Neuromarketing
- Grafikai tervezés
- Szolgáltatások Marketing
- Adatmegjelenítés
- Nemzetközi üzlet
- Európai vállalkozás
- Kereszt-kulturális menedzsment
- Végső projekt
- gyakorlat
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A Marketing alapképzési program karrierlehetőségek széles skáláját kínálja különböző területeken, mint például a marketing, a kommunikáció, a reklám és a kereskedelmi menedzsment.
Ez az alapképzési program arra is felkészíti a hallgatókat, hogy vezetői szerepet töltsenek be a digitális világgal, a kommunikációval és a marketinggel kapcsolatos vállalatoknál.
- Marketing igazgató
- kommunikációs igazgató
- Márka / termékmenedzser
- Kereskedelmi/értékesítési igazgató
- Piackutató technikus
- Marketing elemző
- Webmarketing szakértő
- Social Media Specialist
- SEO/SEM elemző
- Közösségi menedzser
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.