Keystone logo
IQS – Universitat Ramon Llull Marketing szakos alapképzés
IQS – Universitat Ramon Llull

Marketing szakos alapképzés

Barcelona, Spanyolország

4 Years

Angol, Spanyol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Oct 2024

EUR 13 410 / per year

Az egyetemen

Bevezetés

Miért érdemes marketinget tanulni az IQS-en?

Képezd magad a marketing és a digitális kommunikáció szakterületén az IQS-nél. A marketing alapképzésben olyan globális látásmódot kapsz, amely lehetővé teszi, hogy tudásodat a digitális stratégiára, a nemzetköziesedésre, a fogyasztói magatartásra és a marketingkommunikációra összpontosítsd, így a vállalatok által ma leginkább keresett szakemberek egyikévé válhatsz.

Ez a program erős nemzetközi komponenssel rendelkezik. Megtanulsz a globális környezetben irányítani, és felkészülsz a digitális gazdaság, a marketingmenedzsment, a közösségi média vagy az üzleti nemzetközivé válás új szakmáiban felmerülő vezetői feladatok ellátására. Ha az IQS-en tanulsz, a következőkhöz férhetsz hozzá:

  • Gyakorlatok Spanyolországban vagy más országokban
  • IQS Állásbörze: szakmai lehetőségek a marketing, az üzleti és a kommunikáció területén.
  • Kettős nemzetközi alapképzési program az Egyesült Királyság , Svédország, Franciaország vagy Németország egyetemén.
  • Tantárgyak angol nyelven. A harmadik év teljes egészében angol nyelven folyik, hogy elősegítsük diákjaink nemzetközi vetületét.
  • Tanuljon más nyelveket, például németet vagy franciát a kettős diplomacsere során.
  • Workshopokkal, az önéletrajz bemutatásával kapcsolatos orientációval és kompetenciainterjúkkal lendítjük fel marketing karrierjét.

A marketing alapképzési program célkitűzései

A marketingre és a digitális kommunikációra összpontosító alapképzéssel az egyik legkeresettebb szakemberré válhatsz.

Az erős nemzetközi komponenssel megtanulod megérteni a globális piacokat, és felkészülsz a digitális gazdaság új szakmáiban a vezetői feladatok ellátására. Egy évig tanulhat egy külföldi egyetemen, és szerezhet kettős alapdiplomát.

  • Képes megérteni az üzleti fogalmakat és a piacgazdaságban betöltött szerepét, valamint a szervezeti viselkedést.
  • Képesség a piaci és vásárlói magatartás kutatására és elemzésére üzleti lehetőségek keresése érdekében.
  • Képes olyan marketing- és kommunikációs stratégiák megtervezésére és kialakítására, amelyek megalapozzák vagy megszilárdítják a vállalat külföldi jelenlétét.
  • Képesség új termékek és szolgáltatások kitalálására a vállalat jellemzői és a piaci igények alapján.
  • Képes védjegyek létrehozására és fejlesztésére online és offline kontextusban.
  • A termék meghatározó és megkülönböztető jellemzőinek hatékony kommunikációja a versenytársakhoz képest.
  • Képes marketing- és digitális marketingkampányok tervezésére, beleértve a közösségi médiastratégiákat, valamint az online pozicionálást és láthatóságot.
  • Képesség a funkcionális weboldalak létrehozására, amelyek képesek a vállalati célkitűzésekre és a piaci igényekre reagálni.
  • Képesség egy szervezet virtuális közösségeinek kezelésére és a közösségi média
  • Képesség az ügyfelek tevékenységére vonatkozó adatok elemzésére a digitális környezetben a vállalat marketing- és kommunikációs tervének javítása érdekében.
  • Az online pozícionálási stratégiák megértésének képessége annak érdekében, hogy a vállalat számára a leghatékonyabb digitális stratégiákat (SEM, SEO) válassza ki.
  • Átfogó kompetenciák, beleértve az etika, az elemzés és szintézis, a kritikai gondolkodás, a szóbeli és írásbeli kommunikáció, a kreativitás és innováció, a globalizáció, valamint az ipari és technológiai felkészültség iránti elkötelezettséget.

Neuro & Digitális marketing laboratórium

Ebből a kurzusból a hallgatók rendelkezésére áll az új Neuro & Digital Marketing Lab, amely a diploma tárgyait oktatja.

Az IQS Neuro & Digital Marketing Lab egy innovatív fizikai tér, amely a jobb tanulási élmény érdekében egyesíti a fejlett digitális marketingszoftvereket és a legmodernebb neuromarketing eszközöket. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük a fogyasztók viselkedését mind a digitális, mind a fizikai világban, hogy ügyfélközpontú termékeket, szolgáltatásokat és élményeket fejlesszünk ki.

Az új laboratórium a mai adatvezérelt környezetben szükséges elemzési készségekkel ruházhatja fel a hallgatókat, és megismerteti őket a neuromarketing tudományos folyamatával, lehetővé téve számukra, hogy tanulmányokat tervezzenek, végezzenek és elemezzenek a termékek és szolgáltatások vásárlói élményének javítása érdekében.

Belépők

Tanterv

Program tandíj

Karrierlehetőségek

English Language Requirements

Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.

Az Iskoláról

Kérdések