Marketingmenedzsment fokozat
IPAM
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Lisbon, Portugália
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ez a fokozat célja a marketingben játszott szerephez szükséges alapvető készségek fejlesztése.
A tanfolyam során a hallgatók vállalkozásokkal együttműködve projekteket hajtanak végre, reagálnak a valódi üzleti kihívásokra, részt vesznek az IPAM nemzeti és nemzetközi marketingversenyeken, részt vesznek a társaságok által tanított órákon, és felkeresnek néhány szervezetet, hogy megismerjék a menedzser szakmai valóságát. A marketing.
A hallgatóknak lehetősége nyílik felkészülni a digitális marketing tanúsításokra is: Hubspot, Google, Facebook, Instagram, Linkedin, amely lehetővé teszi számukra, hogy elsajátítsák a ma olyan alapvető marketing területet.
vállalatok
A tantervi egységek 85% -a nemzeti vagy nemzetközi társaságok valós eseteinek megoldására épül. Ez egy egyedülálló lehetőség az osztályteremben megszerzett elméleti alapok valós összefüggésben történő megvalósítására.
A diploma utolsó kiadásában a hallgatóknak lehetősége volt olyan neves márkákkal együttműködni, mint például: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Aga Khan Alapítvány, Casa Ronald McDonald Alapítvány, Google, H3, IKEA Matosinhos, Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, többek között.
Nemzetközi tapasztalat
IPAM együttműködési jegyzőkönyvekkel rendelkezik több mint 50 nemzetközi oktatási intézménnyel, lehetővé téve a hallgatók számára a nemzetközi mobilitás időszakának folytatását az európai kontinensen vagy azon kívül.
Belépők
Tanterv
Tekintse meg a tanterv felépítését - Marketingmenedzsment szak - Lisszabon és Marketingmenedzsment diploma - Porto
1. szemeszter
- A marketing alapjai
- Vizsgálati és kutatási módszerek
- Üzleti nyelv és prezentáció
- Kultúra, ideológia és piac
- A menedzsment alapjai
2. félév
- értékesítés
- Vállalati gazdaságtan
- Fogyasztói magatartás
- Leíró statisztika
- Marketing és Fogyasztói Laboratórium A
3. félév
- Kommunikációs menedzsment
- Piaci tanulmányok
- Termékmenedzsment
- Közgazdaságtan és nemzetközi üzlet
- Előrejelzési módszerek
4. szemeszter
- Szervezeti működés
- nyilvánosság
- Árkezelés
- Vezetői számvitel
- Marketing és Fogyasztói Laboratórium B
5. szemeszter
- Csoportdinamika és animáció
- Elosztási csatorna kezelése
- Értékesítési menedzsment
- Pénzügyi menedzsment
- Marketing terv
6. szemeszter
- Vásárlási és eladási magatartás
- Információs rendszerek
- Emberkezelés
- Marketing vagy fogyasztói gyakorlat
Képtár
Karrierlehetőségek
Vállalatok – Marketingmenedzsment szak – Lisszabon
A tantervi egységek mintegy 85%-a nemzeti vagy nemzetközi cégek marketingesetének megoldásán alapul.
Ez egy egyedülálló lehetőség az osztályteremben elsajátított elméleti alapok gyakorlati megvalósítására, valós kontextusban.
A Degree legutóbbi kiadásaiban a hallgatóknak lehetőségük volt olyan neves márkákkal dolgozni, mint: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , többek között Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI.
- Marketing osztály
- Kereskedelmi igazgató
- Közösségi média és közösségi értékesítési funkciók
- Termék/Szolgáltatás/Piacmenedzsment;
- Kereskedelmi marketing, direkt marketing, merchandising irányítása;
- Felelős a szervezetek belső kommunikációjáért;
- Értékesítési szerepkörök, például fiókkezelés vagy számlavezető
- Web-marketing / e-kereskedelem;
- Marketing asszisztens,
- Kommunikációs és képi asszisztens;
- Események
- piackutató technikus;
- Fogyasztói kapcsolatokért felelős.
Partnerek - Marketing Menedzsment végzettség - Porto
A tantervi egységek 85%-a hazai vagy nemzetközi cégek valós eseteinek megoldásán alapul. Ez egy egyedülálló lehetőség az osztályteremben elsajátított elméleti alapok gyakorlati megvalósítására, valós kontextusban.
A Degree legutóbbi kiadásaiban a hallgatóknak lehetőségük volt olyan neves márkákkal dolgozni, mint: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , többek között Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI.
- Termék / Szolgáltatás / Piacmenedzsment
- Marketing igazgató
- Kereskedelmi igazgató
- Értékesítési szerepkörök, például fiókkezelés vagy számlavezető
- Közösségi média és közösségi értékesítési funkciók
- Web-marketing / E-kereskedelem
- Marketing asszisztens
- Kommunikációs és képi asszisztens
- Piackutató technikus
- Ügyfélkapcsolatokért felelős
- Kereskedelmi marketing, Direkt Marketing és Merchandising Menedzsment
Tanulói beszámolók
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketing Menedzsment BA kitüntetések
- London, Egyesült Királyság
- Online
BA Menedzsment: hangsúly a marketingben
- Geneva, Svájc
BA (Hons) üzleti menedzsment (marketing), alapítási év (CMI)
- Online