Bachelor a divattervezés és technológia területén
IFA Paris
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Paris, Franciaország
Nyelvek
Angol, Francia
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
3 - 3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 8 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Jelentkezési díj 150 EUR - 5800 EURO Online programra
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
IFA Paris Bachelor Certified by FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Időtartam: 3 éves program angol nyelven
- Egyetemek: Párizs, Sanghaj, Isztambul
- Formátum: Rugalmas
- ECTS kredit: 180
- Jelentkezési díj: 150 euró
- Tandíj/év: Párizsban 8400 euró, Sanghajban 85 ezer jen, Isztambulban 7400 euró
- Korlátozott: 25 diák osztályonként
"Ez a program teljes, intenzív és izgalmas"
Bevezetés
A Bachelor in Fashion Design & Technology az IFA Paris aláírási programja. Egyesíti a francia divat örökséget a legújabb technológiai változásokkal és nemzetközi perspektívával, hogy megfeleljen a divatipar jelenlegi követelményeinek.
A hagyományos előadásokat, gyakorlati műhelyeket, személyes kutatást, kísérletezést, peer -to -peer előadásokat és különféle látogatásokat ötvöző innovatív tanítási módszerek kreatív és pragmatikus, kíváncsi és elemző, ötletes és kiváló technikusokká teszik a hallgatókat, és felkészítik őket a nemzetközi karrier lehetőségére . Az egy az egyhez megközelítés lehetővé teszi számukra, hogy kifejlesszék saját kreatív univerzumukat, ugyanakkor alkalmazkodjanak a különböző stílusokhoz, márkatípusokhoz és piaci szegmensekhez.
Ez a nagyon teljes, intenzív, változatos és izgalmas program a divatbarátokat képezi a divattervező munkájára. A divattermékek és a kreatív folyamat tökéletes ismerete azonban lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy olyan pozíciókat is elérjenek, mint a stylist, a Pattern Maker, a termelési menedzser, a független tervező, vagy akár a gyűjtemény igazgatója, a művészeti igazgató vagy az értékesítő, ha az IFA Paris mestere befejezi művészetek a kortárs divattervezésben.
Belépők
Tanterv
Tanfolyam felépítése
A kurzus 3 Atelier köré szerveződik, mindegyik 30 akadémiai hétig tart. Minden műhely sajátos modulcsoportokat foglal magában, amelyek különböző témák köré épülnek fel.
A 3 Atelier a Felsőoktatási Keretrendszerben meghatározott 3 szintnek felel meg. A kurzus a Bolognai Egyezmény alapelveinek megfelelően épül fel, és a résztvevőknek a befejezés után összesen 180 ECTS-t (60 ECTS műhelyenként vagy évenként) biztosítanak.
Ennek a kurzusnak a felépítése mögött meghúzódó indoklás az, hogy lehetővé tegye a hallgatók számára, hogy elmerüljenek egy olyan környezetben, amely utánozza, milyenek lesznek a munkakörülményeik egy divatstúdióban. Az értékelési stratégia tökéletes egyensúlyt alkalmaz a szummatív és formatív értékelések között annak érdekében, hogy ne csak az alapvető tudományterületeken, hanem a projekttervezésben és az időgazdálkodásban is javítsa a készségeket. A projektek egyidejűleg zajlanak az összes modul között, hogy javítsák a hallgatók átadható készségeit, lehetővé téve számukra, hogy összekapcsolják a különböző területekről származó készségeket és kompetenciákat.
First Atelier: Discovery
Az első műterem az alapképzés első évfolyamaként zajlik. A Felsőoktatási Programok keretein belül az első Atelier egy HE Level 4-nek felel meg. A hallgatók az alapvető modulokat követik, hogy felfedezzék a divat univerzumát. Alapvető készségeket sajátítanak el a tervezésben, az építésben, a digitális divatban és a divattörténetben, hogy lefektessék tanulási görbéjük pedagógiai alapjait.
Divattervezés 1
Ennek a modulcsoportnak az első részében a hallgatók felfedezik a divattervezés alapvető készségeit:
- Hogyan készítsünk női és férfi figurákat és műszaki rajzokat az egyes ruhatípusokról Hogyan használjunk színeket és készítsünk a divathoz igazodó színskálákat;
- Hogyan tervezzünk nyomatokat és építsünk be egy ruhakollekcióba Hogyan alakítsunk ki kreatív kutatási módszertant, és fokozzuk kíváncsiságukat és kreativitásukat;
- Hogyan fejezzék ki inspirációikat és ötleteiket hangulattáblákon, illusztrációkon, stilizáción és teljes szakmai portfóliókon keresztül.
Divatműhely 1
A divattervezés nem csupán elvont elképzelés, a kreativitást gyakorlati kísérletezéssel és műszaki kutatással kell támogatni. A Divatműhely első részében a hallgatók különböző színezési módszereket és nyomtatási technikákat kísérleteznek ki, sziluettépítéssel dolgoznak a stíluson keresztül, különféle művészeket és tervezőket fedeznek fel és elemeznek nemzetközi kiállításokon, vagy dolgoznak a Divattervezésben kidolgozott koncepció megvalósításán. Modul.
Digitális divattervezés 1
A megfelelő szoftverek elsajátítása elengedhetetlen a mai divatiparban: precíz műszaki vázlatok tervezése, ötletek, tervek professzionális bemutatása szükséges. A modul első részében a hallgatók megtanulják a Photoshop, az Illustrator és az In-Design alapjait.
Mintakészítés és terítés 1
A divat ismerete hiányos az építőipar jó ismerete nélkül. A modul első részében a hallgatók felfedezik a ruhafejlesztés két fő módszerét: a mintakészítést és a drapériát. Megtanulják, hogyan készítsenek mintákat közvetlenül testméretekből vagy egy próbabábura terítéssel az IFA Paris saját építési technikái szerint, amelyeket saját előadóink fejlesztettek ki 2 évtizeden keresztül. Az első szint végén a hallgatók képesek lesznek megtervezni a szokásos szoknyák, ingek, ruhák mintáit.
Gyártás 1
A divattervezőknek el kell képzelniük az általuk készített ruhadarabok minden részletét és befejezését, ezért olyan fontos a ruhagyártási folyamat elsajátítása. Az első szinten a hallgatók fokozatosan különböző varrási és befejezési módszereket tanulnak meg teljes ruhadarabok, például szoknyák és ingek előállításához.
Divattörténet és kultúra
Ismerje meg a múltat és értse meg a jelent, hogy megteremtse a jövőt. Mint minden kreatív terület, a divat is egy kultúra, és elengedhetetlen, hogy ismerjük történetét és fejlődését, mielőtt elképzelhetjük, milyen irányokat fog követni. Előadások, kutatás és archívum bemutatása során a hallgatók felfedezik a divat időbeli alakulását, és elemzik a legjelentősebb divattervezők munkáit, stílusát és inspirációit, különös tekintettel az elmúlt negyven év nemzetközi divatjának mestereire.
Második Atelier: Kísérletezés
A második műterem az alapképzés második évfolyamaként zajlik. A Felsőoktatási Programok keretein belül a második műhely az 5. felsőoktatási szintnek felel meg. Tanulási tapasztalataik ezen szakaszában a hallgatókat arra kérik, hogy kísérletezéssel fejlesszék kreativitásukat. Az egyes témákat, például a férfiruházatot, a gyermekruházatot vagy a kötőműhelyt egymással összekapcsolt modulok fedik le. A pedagógiai cél a résztvevők kritikai gondolkodásának fejlesztése.
Divattervezés 2
A modul második részében a hallgatók az első év során megszerzett készségeiket alkalmazzák, és új inspirációkat és koncepciókat kísérleteznek ki különféle divatprojektekben, beleértve a férfiruha-kollekciót, a kiegészítők kollekcióját, a gyermekruha-kollekciót és a szövetátalakítást. Személyes elképzeléseiket különféle termékekhez és piaci szegmensekhez kell igazítaniuk, és meg kell érteniük, hogyan tudják saját kreativitásukat a fő divatirányzatokhoz igazítani.
Divatműhely 2
A Fashion Design 2 kapcsán a hallgatók továbbra is különféle technikákat és gyakorlati módszereket fedeznek fel, amelyek fokozhatják kreatív kifejezésmódjukat. Kísérletezni fognak a hímzésekkel, redőzéssel vagy kötési módszerekkel, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy kidolgozottabb divattermékeket képzeljenek el. Lehetőségük lesz arra is, hogy professzionális beszállítókkal és külső műhelyekkel együttműködve kísérletezzenek az ellátási lánc irányításával, ami a divattervezői munka fontos része.
Digitális divattervezés 2
A modul második része egy műhelymunka, amely támogatja a hallgatók alkotásainak fejlesztését a Divattervezésben és a Divatműhelyben. Ebben a szakaszban a hallgatókat oktatóik irányítják, hogy felmérjék, melyik szoftver felel meg jobban kreatív és személyes igényeiknek. A cél az, hogy kísérletezzünk és megtaláljuk a legjobb eszközt a hallgatók saját identitását tükröző divattervezői portfóliók és prezentációk készítéséhez.
Mintakészítés és terítés 2
A Mintakészítésre és Draping 1-re építve a modul lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megtanulják, hogyan kombinálják a kétdimenziós és háromdimenziós megközelítéseket, hogy megtalálják a legjobb módszert, amellyel bármilyen ruhadarab mintáját létrehozhatják. Kísérleteznek majd, hogyan adaptálják a nadrágok, szabott kabátok, kimonó és raglán ujjak klasszikus felépítését, hogy megalkossák legkreatívabb mintáik mintáját.
Gyártás 2
A PMD modulhoz hasonlóan a második szintű gyártási modul fő célja, hogy a hallgatók képesek legyenek kiválasztani és gyakorolni a legjobb gyártási stratégiát és befejezési módot, hogy maximalizálják az elkészítendő kész ruhadarabok minőségét.
Digitális divattermék
Nagyon fontos, hogy a hallgatók naprakészek legyenek a divatipar legújabb változásaival kapcsolatban. Míg a Lectra által fejlesztett szoftver általában a divatgyártást támogatja, a 3D nyomtatás egy vadonatúj technológia, amely a jövőben elkerülhetetlenné válik. Ebben a modulban a hallgatók elsajátítják a Lectra és egy 3D grafikus szoftver alapvető használatát, majd később divatprojektek megvalósításával kísérleteznek.
Textil technológia
A szövet továbbra is a divat fő alapanyaga, ezért elengedhetetlen a divatszakos hallgatók számára a textiltermékek alapos ismerete. Előadásokon, kutatásokon és műhelymunkákon keresztül a hallgatók megtanulják, hogyan készülnek a szövetek a szálaktól a szövésig és a kötésig, megértik azok különböző jellemzőit, textúráit és tulajdonságait, és sajátosságaiknak megfelelően kikísérlik a legjobb felhasználási módokat ruhagyártáshoz.
Divatmarketing 1
Bár kreatív, a divat iparág, és a divattervezést a márkastratégia, a piacszegmentáció vagy az árpozicionálás is befolyásolja. Ebben a modulban a hallgatók megtanulják az alapvető marketingeszközöket, és feltárják azokat a kulcsfontosságú sikertényezőket, amelyek a divatmárkát sikerhez vezetik.
Harmadik műhely: Impresszum
A harmadik műterem az alapképzés harmadik évfolyamaként zajlik. A Felsőoktatási Programok keretein belül a harmadik műhely a 6. felsőoktatási szintnek felel meg. Tanulási tapasztalatuk utolsó folyamatában a hallgatók saját tervezői hangjuk kifejezésére összpontosítanak. A Mini-kollekció fejlesztése során arra kérik őket, hogy a személyes kreativitás, a megfelelő építési technikák, a kortársság, valamint az egyedi eladási ajánlat és pozicionálás szempontjaiban gondolkodjanak. A végső cél egy egyedi ruhaportfólió elkészítése, amely ugródeszkaként használható az iparágon belüli álláskereséshez, vagy hozzáférést biztosít az IFA „Kortárs divattervezés” elnevezésű posztgraduális kurzusához.
Divattervezés 3
A divattervező modul 3. részének fő célja egy teljes és professzionális női vagy férfi ruhakollekció elkészítése egy adott tematika szerint. Minden diáknak ki kell dolgoznia saját koncepcióit és értelmezéseit, meg kell terveznie a sziluetteket, beleértve a kiegészítőket, össze kell állítania egy gyűjtési tervet, és létre kell hoznia egy teljes műszaki fájlt 4-6 ruhadarabból, amelyeket a hallgatók készítenek el. A folyamat végén a hallgatóknak szakmai zsűri előtt kell bemutatniuk gyűjteményi portfóliójukat.
Digitális divattervezés 3
A modul utolsó részében a fő célja a divattervezési folyamat támogatása, valamint a végső kollekcióportfólió személyes és kreatív elrendezésének kialakítása lesz.
Mintakészítés és terítés 3
Ebben az utolsó modulban a hallgatóknak 3-6 prototípust kell kifejleszteniük az általuk létrehozott gyűjteményből. Kutatást végeznek a mennyiségekkel kapcsolatban, megtalálják a megfelelő módszertant a leghatékonyabb minta kidolgozásához, és véglegesítik az elkészítendő ruhadarabok mintáját egy modellre szabott ülés után.
Gyártás 3
A gyártási modulban a hallgatóknak meg kell találniuk és ki kell választaniuk a legmegfelelőbb szöveteket, meg kell határozniuk a legjobb varrási módszereket és befejező megoldásokat, hogy prototípusaikat a legprofesszionálisabb módon állítsák elő. A folyamat végén a zsűri kiválasztja a legjobb kollekciót és prototípusokat, amelyeket bemutatnak az IFA Paris éves Bachelor Fashion Design divatbemutatón.
Divatmarketing 2
Miközben folytatják a fő marketing elméletek és gyakorlatok feltárását, a hallgatóknak meg kell határozniuk a végső gyűjteményük marketingstratégiáját a célpiaccal, az árpozícionálással, az elosztással és a kommunikációs stratégiával.
Tanulói munkaterhelés 3 év alatt
2112 órás szemtől-szembe előadások
2444 órás önálló tanulás
180 órás ipari hálózat
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Divattervező képzés az Okan Egyetemen Isztambulban / TÖRÖKORSZÁG
- Caserta, Olaszország
- Istanbul, Törökország
Képzőművészeti alapképzés a divattervezésben + termékfejlesztés
- Columbia, Amerikai Egyesült Államok
Bachelor Fashion Design
- Arnhem, Hollandia