Bachelor a divatmarketingben
IFA Paris
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Paris, Franciaország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
3 - 3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 8 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Jelentkezési díj 150 EUR - Tandíj: 5800 EUR az online programhoz
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
IFA Paris Bachelor Certified by FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Időtartam: 3 éves program angol nyelven
- Egyetemek: Párizs
- Formátum: Rugalmas
- ECTS kredit: 180
- Jelentkezési díj: 150 euró
- Tandíj/év: Párizsban 8400 euró, Párizsban 7400 euró
- Korlátozott: 25 diák osztályonként
"Minden sikeres tervező mögött egy sikeres üzletember áll"
Bevezetés
A Bachelor in Fashion Marketing innovatív struktúrával rendelkezik, amely növeli annak a lehetőségét, hogy szilárd divatterve legyen a divatnak, amely ösztönzi a kreativitást és a tehetséget, miközben feltárja a kelet és nyugat közötti kettősségeket a marketing, a kommunikáció, a forgalmazás és a márkaépítés stratégiái tekintetében. A Bachelor Visual Merchandising közös első évére számít, és a második és a harmadik évre két különböző tanfolyamra kívánják felosztani annak érdekében, hogy mélyebb és specifikusabb gyakorlati ismereteket nyújtsanak a preferált szakterületről, a konkrét érettségivel zárva .
A modulok szisztematikus képzést kínálnak, állandó kihívást jelentenek minden diák számára, aki egyéni képességekkel, csapatmunkával és az iparág felfedezésével lép fel az egyes képességekkel. Az elméleti ismeretek gyakorlati alkalmazását divat-, üzleti-, márka- és marketingszakértők által tartott kirándulások és workshopok indokolják.
Míg a program egyedi modulok és tanulási tapasztalatok köré épül, a fénypont a képzett és motivált oktatókból álló karunk, akik több mint 20 különböző országból érkeznek. Ez az igazi oktatási olvasztótégely lehetővé teszi a diákok számára, hogy különböző kulturális perspektívákból részesüljenek, ami serkenti a hajlandóságukat arra, hogy kreatívan és szokatlan módon elemezzék és megoldják a problémákat.
IFA Paris Bachelor in Fashion Marketing programba beiratkozott hallgatóknak lehetőségük van arra, hogy a Bachelor of Fashion Marketing program 2. évének végén a FEDE European Bachelor's in Marketing programot kövessék, és hármas díjat kapjanak:
- A Bachelor of Fashion Marketing által IFA Paris
- Az Európai Bachelor's Marketing in FEDE*
- Az államilag akkreditált diploma, 2. szintű regisztrációval, Franciaország Kompetenciával ** (Korábban RNCP néven ismert), „Felelősségteljes marketing és kereskedelmi” címmel.
A "Felelős Marketing és Kereskedelmi" 2. szintű akkreditált oklevéllel kitüntetett hallgatók részesülnek a kormányzati szerv elismerésében, amely igazolja, hogy programjuk megfelel az alapképzésnek. A 2. szintű képesítés birtokában a hallgatók beléphetnek az állami egyetemek által kínált posztgraduális programokba. Franciaország kompetenciáját (vagy RNCP tanúsítványait) nemzetközi szinten is elismerik a különböző szabályozó testületek (az Egyesült Királyságban a QAA, a török YoK, az ausztráliai AQA, a kínai MOE, hogy csak néhányat említsünk).
A tanfolyam 3 éves strukturálása megfelel a felsőoktatási keretben meghatározott 3 szintnek. A tanfolyam a Bolognai Egyezmény elveit betartva készült, és a résztvevőknek teljesítés után összesen 180 ECTS -t (60 ECTS évente) biztosít.
Belépők
Tanterv
Tanfolyam felépítése
Első év
A felsőoktatás keretein belül az első év a 4. felsőoktatási szintnek felel meg. A hallgatók az alapvető modulokat követik, hogy felfedezzék a divatüzlet világát. Alapvető készségeket sajátítanak el a marketing, a kommunikáció, a piackutatás, a humán erőforrás és a számvitel területén, hogy megalapozzák tanulási görbéjük pedagógiai alapjait.
Modulcsoportok:
- Marketing alapok: ez az a hely, ahol a hallgatók széles keretek között ismerkedhetnek meg a marketing világával.
- Marketing alapelvei Szegmentáció, célzás és pozicionálás Fogyasztói magatartás Alapvető marketingkommunikáció
- Fashion Business: az a modulcsoport, ahol a hallgatók megismerkedhetnek vállalkozói karrierjükkel.
- Alapvető számvitel és statisztika Humán Erőforrás Divatipar Ciklus Divatterjesztés Panoráma Divat Márkaépítés
- Divatkörnyezet: ez az a nagyon specifikus modul, amely megnyitja a divatos karrier magjait és sajátosságait, ahol a hallgatókat az alkotás alapjainak elsajátítására irányítják.
- Ruházati tipológia Termékfejlesztés Színelmélet és -tervezés Divattrendek
- Digital Fashion: az a modulcsoport, amely kihívást jelent a gyakorlati és elektronikus készségek terén, amelyekre szükség van ahhoz, hogy az iparág minden szereplője hozzáértő birtokában legyen.
- Irodai csomag: Alapvető internetes készségek Grafikai készségek
- Tanulmányok támogatása: Biztosítja a hallgatók számára azokat az eszközöket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy jobban megértsék személyes, karrier- és iparági fejlődésüket.
- Kortárs divattörténet: Divatkultúra Divathírek Személyes és szakmai fejlődés Munkamódszertan.
Második év
A Felsőoktatás keretében a második év az 5. felsőoktatási szintnek felel meg. Tanulási tapasztalatuk ezen szakaszában a hallgatókat felkérik, hogy szakosodjanak a divatmarketingre. A hangsúly a marketingkommunikáción van az üzleti és kreatív modulok tökéletes keverékével.
Modulcsoportok:
- Marketing alapok: Ez a modulcsoport a divatmarketing stratégiai és működési perspektívái köré épül fel, hogy a hallgatók mélyreható és innovatív módon megértsék tudományágukat.
- Stratégiai marketing: Média és reklám PR és márkakommunikáció Kiskereskedelmi Menedzsment Vásárlás és Merchandising Vizuális Merchandising
- Divatüzlet: ez a második részlet lehetővé teszi a hallgatóknak, hogy tovább fejlesszék üzleti és vállalkozói készségeiket.
- Pénzügy és költségvetés E-divat Globális társadalomgazdaságtan és feltörekvő piacok piackutatása
- Divatkörnyezet: a második részt alkotó modulok a ruhadarabok építésére összpontosítanak.
- Textiltechnológiai ruhagyártás és minőségi műszaki akták
- Tanulmányok támogatása: A második évben ez a modulcsoport platformot jelent a hallgatók szakmai és kreatív képességeinek további fejlesztésére, hogy piacra készen álljanak a harmadik éves gyakorlatra.
- Felkészülés a szakmai gyakorlatra Személyes & Szakmai fejlődés Kreatív írás 1. és 2
- Digitális divat: a hallgatók az első éves modulcsoportosítás során elsajátított alapokat valósítják meg annak érdekében, hogy készségeiket marketingbiztosítékok létrehozásában tudják alkalmazni.
Harmadik év
A felsőoktatás keretein belül a harmadik évfolyam a 6. felsőoktatási szintnek felel meg. Tanulási tapasztalatuk végső folyamatában a hallgatók mozgósítják az összes korábban megszerzett transzferálható készségüket, hogy leküzdjék a saját személyes projektjük kidolgozásával járó kihívásokat. . A Divatmarketing szakirányt választó hallgatóknak átfogó marketingtervet kell készíteniük, amely a márkaépítésre és a kommunikációs stratégiákra összpontosít.
Ezzel párhuzamosan a hallgatóknak egy gyakorlati időszakot kell teljesíteniük, hogy elméleti tudásukat gyakorlati kontextusban alkalmazzák.
Tanulói munkaterhelés 3 év alatt
Teljes munkateher 3893 óra
2257 órás szemtől szembeni előadások
1456 óra önálló tanulás
180 órás ipari hálózat
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Divatmarketing hallgató
- Florence, Olaszország
Fashion Brand Management Summer Course
Divatstílus és kommunikáció szakos alapképzés
- Milan, Olaszország