Ba a divat marketing
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Kulcs információ
Campus helye
Milan, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 18 200
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
16 Oct 2024
Bevezetés
Ez a program tanítani angol nyelven
A férfiak és a nők részt vesznek a divat marketing van szükség, hogy egy magasan fejlett kulturális háttérrel és magas esztétikai érzékenység, valamint a kreativitás fejlesztéséhez szükséges új ötleteket annak érdekében, hogy támogassák a növekedést és a folyamatos megújulás szükséges a divat cég. A divat világában, a marketing osztály rendkívül fontos: elemezve a piacon, tendenciák és életmód, hogy iránymutatásul cég hozzáállását a nyilvánosság, tervezése és szervezése a termelés, termék bevezetések, kommunikációs stratégia és forgalmazása a gyűjtemények .
Az első évben a során Fashion Marketing szentel a megszerzése az alapvető technikai tudás szükséges, a megfelelő módszerek a projekt menedzsment, és az épület egy szilárd alapot és előkészítése tekintetében a kultúra divat. A tanulmányi program összpontosul tervezése divat fotózás lőni: megfigyeljük a valós világ és dekonstruáló a jelek, hogy a fejlesztés egy ötlet, és annak átalakítása egy stílus, egy elképzelt szituáció, ahol a hallgató köteles létrehozni egy szerkesztői projekt. Az alapvető cél az, segíti a hallgatói minőségében értelmezni a stílusokat, hogy elemezze és szintetizálni a valós világ és a saját elképzeléseit, fordítsa őket a kreatív és koherens képet, aki tudja, hogyan kell továbbítani a lényege esztétikus képet.
A második év célja, hogy mélyebben a módszereket, a megszerzett eszközök és kulturális szempontokat amelyet még konkrétabban meghatározni: A projektek (fotózásokra a nők, férfiak, csendélet) foglalkozik minden az egyes szakaszok, amelyek részt vesznek: kutatás / fejlesztés / megvalósítás - és amelyek az építőkövei a tanulmányi program. Mindegyik személy kezeli szerint a projekt: a műszaki és kreatív módszertan (szoftver, a digitális képalkotás, videó létrehozása); A kulturális kódok (a kortárs divat, fotó, szemiotika és általában a tanulás, hogyan kell értelmezni a képeket). Az alapvető cél az, hogy egy szakember a Fashion Marketing képesek tudatosan irányító kreativitás, az idő és a mechanizmusok, amelyek a projekt menedzsment, és megmutatni a magas szintű készség tekintetében a háttérben a különböző divat stílus történelem, kortárs tendenciákat, kritikus elemzési képességeket és előállításuk új formákba.
A harmadik évben elkötelezett a fejlett tervezési projekt egy szimulált szakmai környezetben bonyolultságával kulturális elemek. A kidolgozott projekt záró teret enged a személyes intuíció és kritikai észrevételek a részét a diák. A dolgozat projekt során Fashion Marketing támogatja, hogy a személyes stílus és a projekt, amely azt mutatja, az eredetiség és a koherencia, amelyben a hallgató kell mutatnia tudását a műszaki, minőségi és gazdasági szempontok kötődik a tényleges termelés a gyűjtemény.
A hallgatók vállalják a Bachelor of kitüntetéses diploma által odaítélt University of Westminster IED, érvényes az egész Európai Közösségben.