Bachelor játékfejlesztésben
IADE
Kulcs információ
Campus helye
Lisbon, Portugália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Leírás
- Projekt alapú tanulás (PBL) - Minden félév egyetlen, reális projekten alapul. A végzettség végére a hallgatók már hat terméket fejlesztettek ki (játék vagy alkalmazás), amelyek a portfólió fő elemei, amelyeket az ipar számára bemutatnak.
- Egyértelmű hangsúly a fejlesztésre - A videojátékok és a webes / mobil alkalmazások különféle aspektusainak kombinálása a szoftverfejlesztéssel és a szoftverfejlesztéssel.
- Több tudományágat átfogó csoportok - A félévig tartó projektek egy részét olyan csapatok hajtják végre, amelyek más B.Sc. hallgatóit is beillesztik, javítva a létrehozott termékek minőségét és a hallgatók készségeit a multidiszciplináris csapatmunkában.
- Több nyelv - A hallgatók több, egyre összetettebb programozási nyelv (pl. Feldolgozás, JavaScript, C # és C) felhasználásával fejlesztik ki projektjeiket.
- Több technológia - A hallgatók tapasztalatokat szereznek több technológiával, beleértve játékmotorokat, mobil és webes fejlesztési kereteket, 3D-t, játékkonzolokat, számítógépeket stb. technológiákat.
- Rendezvényekben való részvétel és piaci integráció - A hallgatókat felkérjük, hogy vegyenek részt a területtel kapcsolatos több rendezvényen, beleértve beszélgetéseket, műhelymunkat, hallgatói projektbemutatókat és játékpróbákat.
- A program teljes egészében angol nyelven oktatódik, és magában foglal egy kötelező nemzetközi mobilitási szemesztert a felső nemzetközi egyetemeken, amely a hallgatók számára globális perspektívát kínál, amely nélkülözhetetlen ezen a szakterületen.
Nemzetközi tapasztalat
A hallgatóknak lehetősége nyílik arra, hogy félévben részt vegyenek a következő neves nemzetközi iskolák egyikében:
Valós üzleti tapasztalatok
Ez a játékok és alkalmazások fejlesztésében részt vevő BA az alábbi vállalatokkal működik partnerként:
Karrierlehetőségek
- Digitális játékok programozója
- Multimédia és mobil alkalmazások programozója
- Interaktív rendszerek és mesterséges intelligencia
- Játékok közösségi hálózatok és cégek számára
Ütemezés / Időtartam
Reggel / 6 szemeszter
Egyetem
Santos - Lisszabon
Belépők
Tanterv
1º szemeszter
- Matematika, fizika és játékok I
- Programozási alapok
- Vizuális művészet játékokhoz
- Játéktermelés
- Számítógépes rendszerek játékokhoz
- 2D projekt
- Kommunikációs képességek
2º félév
- Játéktervezés
- Webes programozás
- adatbázisok
- Web Projekt
- Etika és szakmai deontológia
3º szemeszter
- Matematika és fizika játékokhoz II
- Mobil programozás
- Játék keretrendszerek
- Adatstruktúrák
- Többplatformos projekt
- Tudomány, források és módszerek
4º szemeszter
- Matematika és fizika játékokhoz III
- Számítógépes grafika
- Mesterséges intelligencia
- Szoftverfejlesztési módszerek
- 3D projekt
- Kreativitás és kritikus gondolkodás
5º félév
- Feltörekvő játéktechnológiák
- Elosztott programozás
- Biztonság a játékokhoz
- Fejlett technikák a játékprogramozásban
- Többjátékos projekt
- Üzleti modell játékokhoz
6º félév
- Használhatóság és felhasználói élmény
- Integráció közösségi hálózatokkal és más platformokkal
- Játékmotor fejlesztés
- Végső projekt
Képtár
Karrierlehetőségek
- Digitális játékok programozó
- Interaktív rendszerek és mesterséges intelligencia
- Játékok közösségi hálózatok és cégek számára
- Adatelemző
- Programozó
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
B.Sc. Szoftverfejlesztés + A-Level Tech Track
- Online
BSc (Hons) szoftvermérnöki szakon
- Stirling, Egyesült Királyság
Bachelor of Computer Science
- Ottawa, Kanada