Keystone logo

University Of Design Schwäbisch Gmünd

A HFG úgy véli, design, innovatív fegyelem tudományos, társadalmi, és technológiai vonatkozásai. Tervezés fejt ki a felelős és tartós hatással kulturális, műszaki és gazdasági fejlemények. Az egyetem tudatosan kerüli művészeti vagy kézműves szempontokra tanítása tervezés alapjait. Éppen ellenkezőleg, mind az öt tanfolyamok hangsúlyozzák a tudományos elvek és ismeretek, valamint a racionális indok a tervezési döntések.

Alapjai tervezés

Intenzív és interdiszciplináris alapítvány vizsgálatok fémjelzi a HFG programot. Ezek határozzák meg az HFG sajátos tantervi modellt, és egyik fő oka a magas színvonalú tervezési tanfolyamok Schwäbisch Gmünd. Az alapítvány tanfolyamok létre alapot nyújt a kreatív kompetencia tervezési tevékenységek és egy megbízható repertoárját módszerek, az esztétikai élmény, és technikák. Az alapítvány tanulmány szisztematikusan vizsgálja a törvényi felszíni és a tér, a fény és a színek, az idő és a mozgás.

Átfogó oktatási koncepció

A HFG holisztikus oktatási koncepció alapja a strukturális kombinációja: Az oktatási program célja, hogy ösztönözze a kíváncsiság és tudásszomja, hogy dolgozzon ki módszeres gondolkodás, hogy át kialakult szakmai tartalmat, és erősítse a tanulók szociális és interkulturális kompetenciák.

A hangulat a University jellemzi nyitott és termékeny kultúra megbeszélés nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező oktatók. A szervezési és technikai elemek összehangolt és integrált, hogy támogatja a diákok tanulási folyamatokat.

A jelentős tanfolyamok hallgatói projekteken dolgozik, és úgy döntött, hogy saját hangsúlyokat. Minden program célja, hogy megvizsgálja hatékony egyéni esettanulmányok, hogy dolgozzon messzemenő megoldást találni az elveket, és bizonyítják, hogy a modell jellegű jövőbeni tervezési feladatokat. Kritikus és módszeres gondolkodás, elméleti indoklást, és gyakorlati ismeretek válnak elválaszthatatlanul össze.

Kulcsképesítések

Tervezési ismeretek átadása és fejlesztése hozzáadott értéket kell határokat átlépve tudományágak közötti és kultúrák. A fejlesztés kulcsfontosságú képesítések, mint az önigazgatás, csapat dolgozik készség, nyelvi és interkulturális kompetenciák emiatt tehát egy természetes része az egyetem képzéseit.

Core témák

A fő témák a Kommunikációs Design természetesen tartalmazzák kommunikációs rendszerek és kiadványok, kiállítások, információs kampányok, a vizualizáció a tudományos és műszaki tartalom, irányát és orientációs rendszerek, vállalati és intézményi identitásukat, és a tanítás és a tanulás anyagok.

Az Interaction Design tanfolyam foglalkozik szoftver interfészek, gép és készülék vezérlését, internetes alkalmazások, információs terminálok, és az alkalmazások számára a legújabb média technológiák.

A Product Design tanfolyam foglalkozik a tervezési műszaki fogyasztási és a beruházási javak, eszközök, bútorok, kiállítási standok, gyógyászati ​​segédeszközök és kiegészítők szállított, test, és a tervezés közlekedési, logisztikai és mobilitási rendszerek.

Tervezés-kutatás

A HFG értékek alkalmazás-orientált tervezés-kutatás igen. Minden kutatási tevékenységét főként központilag egy Alkalmazott Kutatási Intézet (IAF). Ez elsősorban a kutatás és fejlesztés kapcsolatos kérdések három fő területen működik, a kommunikáció és a termék design. Jelenlegi kutatási projektek közé tartozik a ergonomikus kialakítás az orvosi berendezések és rendszerek, valamint a szempontból a kölcsönhatás az ember és a tervezett termékek és rendszerek.

Jó kilátások

A kiváló hírnevét a HFG Schwäbisch Gmünd magyarázza a diplomások "átlagon felüli esélyeit a világpiacon. Az egyetem ígéretes lehetőségeket a szakmai gyakorlat és nyit utat tervezni kutatás. A két MA képzések kínálhat mind bevonása rendkívül összetett tervezési tárgyak és vonja hallgatók elméleti kutatások a tervezési témák.

Hagyomány és jövőkép

Az egyetem meríti dinamikus és erő a mezőről a helyi tudományos, társadalmi és gazdasági folyamatok és a hosszú és folyamatos hagyománya. Ez a hagyomány befolyásolja a tanítási módszerek a Bauhaus és különösen a Hochschule für Gestaltung Ulm.

Innovatív kialakítás célja, hogy a gazdasági, ökológiai és társadalmi fenntarthatóság. A HFG egy folyamatosan tanuló dinamikus szervezet, amely folyamatosan fejleszti a kiváló minőségű saját oktatási programok. Célja, hogy a diákok éri el a legmagasabb szintű szakmai képesítéssel és menni, hogy játsszon aktív szerepet érdekeit képviselő felhasználóinak tervezési szolgáltatások. A jövőben a HFG folytatni kívánja ezt a célt azáltal szakmai továbbképzési kurzusok.

  • Schwäbisch Gmünd

    Hochschule für Gestaltung Schwäbisch Gmünd University of Applied Sciences Rektor-Klaus-Straße 100

    Programok

    Kérdések

    University Of Design Schwäbisch Gmünd