BA (Hons) a divatmárkaépítés és promóció területén
Heriot-Watt University Dubai
Kulcs információ
Campus helye
Academic City, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
AED 65 100 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* minden tandíj ÁFA-val
Bevezetés
Áttekintés
A Fashion Branding and Promotion egy új program 2021-re, a divatkommunikáció, a divatmarketing, a márkaépítés és a menedzsment kombinációja. A hallgatók készségeket fejlesztenek a karrier kialakításához a márkaépítés, a promóció és a reklám, a stílus és a marketing területén. A program olyan kurzusok kombinációját kínálja, amelyek erős tervezési és elemző készségeket tesznek lehetővé, kifejezetten a divatipar igényeire szabva:
- Egy vadonatúj program, amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy megfeleljen a divatipar olyan szakemberek iránti igényének, akik teljes mértékben ismerik az ágazat kereskedelmi vonatkozásait, valamint kreatív tervezési készségekkel rendelkeznek.
- A fotózás, a 3D-s tervezés, a márkaépítési stratégiák kidolgozása és a marketingtervek kemény készségei támasztják alá.
- Lehetőségek az iparággal való együttműködésre csúcskategóriás ipari márkákkal kapcsolatos élő projektekben.
- Kiváló létesítmények, beleértve a készítői laborokat, fotóstúdiót, design lakosztályt, valamint divat- és textilműhelyeket.
Akkreditáció
A Dubai Campust a Tudás- és Humánfejlesztési Hatóság (KHDA) akkreditálta, és teljes engedéllyel rendelkezik diplomáinak Dubaiban való oktatására. Minden diplomás brit diplomát kap, amelyet a Royal Charter akkreditált az Egyesült Királyságban.
Belépők
Tanterv
Tanfolyam tartalom
1. év
A kezdeti tervezési és marketingkészségekre összpontosít, felkészíti a hallgatót az olyan készségek alapjaira, mint a fotózás, a tervezési gondolkodás, valamint a márkaépítés és marketingstratégia bevezetése.
2. év
A második év ezekre az alapokra épít azáltal, hogy olyan speciális témákat vezet be, mint a fogyasztói magatartás és a reklámozás. Ez kiegészül a digitális film/média, tipográfia és grafika kreatív kurzusaival.
3. év
A hallgatók kritikus reflexiós és elemzési készségeket fejlesztenek, és projekteken dolgoznak a divatstílus, a vállalkozás és az innováció, a rendezvényszervezés és a vizuális értékesítés területén.
4. év
A kitüntetési év középpontjában a hallgató által kiválasztott kutatási projekt áll. Sok utolsó éves hallgató együttműködik iparági partnerekkel, hogy megoldjon egy valós problémát, vagy megvizsgáljon egy aktuális iparági fejlesztést.